-Szóval itt fel majd egy hajlíts és két oktávval lejjebb?-mutattam a kottát Jiminnek.
Éppen az ő szobájában ülünk a dal felett amit énekelni fogok a holnapi válogatáson.-Igen majd itt kitartod így...-kezdett bele az éneklésbe. Olyan kristály tisztán énekelte ki ,hogy én próbáltam nem feltűnően bámulni. Egyébként a SUNMI(-tól)-Gashina című számot fogom elénekelni... De komolyan mondom ,hogy Jimin jobban énekli mint Sunmi.(xD)
-Akkor így?-kezdtem el én is a verszakot.
Próbáltam nem zavarba jönni miközben Jimin bámult. Befejeztem a részletet majd egy halvány pirrel az arcomon néztem Chimre.
-Miért nézel így? Elrontottam?-néztem aggódoan a szemébe.-Mondták már ,hogy gyönyörű vagy?-mosolygott mire még jobban zavarba jöttem.
-Ez most ,hogy jött ide?-nevettem fel kínosan ,hogy tereljem a témát mire megrántotta a vállát. Hogy a mosolyomat elrejtsem ráharaptam az alsó ajkamra majd vissza fordultam a füzetekhez.
-Ne kínozz!-mordult fel.
-Miért? Mivel kínozlak?-kuncogtam mintha semmit se tudnék.
-Ne csináld!-majd közelebb húzott egy csókra.
-Na ,de most folytassuk mert még elkell gyakorolnom...-váltottam át a drámai pillanatot.
***
-Mindenki meg van?-nézett körbe Eomma a kocsiban.
-Igeeen...-válaszolta egyhangúan Suga.
-Akkor indulhatunk a stúdióba?-kérdezte a leader.
-Már izgulok...-dőltem hátra az ülésben.
-Nem kell jó leszel!-simogatta meg a karom a mellettem ülő Tae.
Miközben az autóval a stúdióba indultunk, hogy elpróbáljam a holnapi dalom én csak kifelé néztem az ablakon.~
Annyira elbambultam a tájon ,hogy ezt csak akkor vettem észre amikor leállt a kisbusz.
Amikor megláttam a hatalmas épületet elképedtem és már végül alig vártam ,hogy gyakorolhassak.
Kiszáltunk a kocsiból majd az épületben a recepcióshoz bejelentettek majd mentünk is a 247-es B terméhez. Még csak a liftben gondolkoztam el azon ,hogy mindenki előtt énekelni fogok vagyis a Bangtan előtt. Eddig csak Jiminnek énekeltem el és ebbe belegondolva izgatottságom miatt egyre hevesebben vert a szívem és szaporábban vettem a levegőt. Ezt gondolom észre vette a mellettem álló Chimmin és nyugtatás képen megfogta a kezem.
Erre a tettére fel gördült a szám széle majd kinyílt a lift ajtaja.-Figyelj Yu... Ha bármit is kérdez a manager a kapcsolatunról akkor legjobb barátok vagyunk... Tudom ,hogy rosszul esik neked ,de csak így maradhat meg a kapcsolatunk.-suttogta nekem a szavakat majd lassan a terem felé elengedte a kezem. El is felejtettem ,hogy ma beszélnem kell a fiúk managerével. Miután megtaláltuk az ajtót kopogás nélkül benyitottak a srácok. A teremben két férfi tartózkodott meglepettségemre. A bemutatkozás után megkértek ,hogy mennyek át az üveg másik oldalára a mikrofon mögé és vegyem fel a fülest. Miután ez is meg volt berakták az alap zenét a dalhoz majd én is belekezdtem az éneklésbe.
Az elhidegült tekinteted végez velem.
A mély érzéseid parazsa, miért vált hamuvá? Yeh.
Mondják az idő gyógyír,
Hát miért válok egyre csak gyengébbé?
A sajgjó szívem felemészti minden érzésem.
Rendben,hogy elfeledjelek ,kibontom szirmaimat!
Senki sem állíthat meg, tégy csak próbára!Kezdtem el majd ,hogy jobban bele éljem magam lehunytam a szemem és úgy folytattam. (Egyébként ,ha valaki nem ismeri gördítsen a legaljára ott megtalálod az mv-t)
Már a végénél jártam mikor kinyitottam a szemem és egy nagyot sóhajtva fejeztem be. Végig mértem a srácokat a reakciót megnézve. Ők csak nagy kerek (vagyis amilyen kerek lehet a mandula alakú koreai szem) szemekkel figyeltek engem.
YOU ARE READING
A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]
Fanfiction[BEFEJEZETT] Kim Yuju, középiskolás éveit kettévágta egy baráti fogadás. Pontosabban a kedvenc előadói sorsolást tartottak ahol találkozhatna velük... Nem kap sok jövőt a több millió A.R.M.Y miatt, mégis mennyi rá az esély? Figyelem! Trágár szavak...