₪20₪

2.1K 99 15
                                    


-Neh! Kimiko te még nem mehetsz el! Hiroto szerelmes beléd és még nem mondta elh!-kezdett el Tae drámázni miközben a kedvenc kdrámámat nézzük.
-Oh! Nézd Yu! Ide jött Hiroto ez olyan romcsi~!-kezdett el szipogni.

-Tae maradj csendben! Olyan vagy mint a nagyim!-hesegettem mire durcásan fejjel nézett rám.

-Itt van a tea!-jött Jimin a konyhából kezében a két bögrével. Persze csak magának és nekem hozott.

-Köszi édes!-adtam egy puszit az arcára majd megfogtam a bögrét.

-Mond ,hogy a végénél tartotok a sorozatnak...-sóhajtott Chim.

-Igen... De V végig drámázta...-kuncogtam halkan.
-Na ,de most ne zavarj ,most jön az izgi rész...-fordulok vissza a tv-hez miközben a forró teám szürcsölgetem.
Éppen most vallotta be a srác Kimikónak az érzelmeit. V már majdnem sírt mellettem pontosabban könnyezett már úgy meghatódott. Ez a gyerek komolyan mondom... Neki valami érzelmes csaj kell meg egy csillámpónis párna. Amikor vége lett a filmnek TaeHyung elterült mellettem egy plédet szorongatva. Én meg csak nevettem a helyzetén majd a mellettem ülő barátomra néztem.

-Yu menned kéne, ki kell magad aludnod a holnap esti válogatóra...-itta meg a pohár tartalmát.
Csak bólogattam majd én is lehúztam a teát. Felálltam majd az üres bögréket elmostam a konyhába. Lezuhanyoztam majd elvégeztem a további teendőim és megtámadtam az ágyamat. Derékig betakartam magam majd beállítottam az órámat mivel holnap fodrászhoz megyek reggel.
Éppen tettem le a telefonom az éjjeli szekrényre mikor megláttam ,hogy valaki bedugja a fejét a szobába.

-Ömm szia... Vagy...-kezdte volna ,de félbeszakítottam.

-Gyere be nyugodtan...-ültem kissé fel.

-Oké köszi... Csak annyit ,hogy ne izgulj... Holnap nagyon ügyes leszel... Aludjad ki magadat...-vakarta a tarkóját miközben leült az ágy szélére.

-Köszönöm... Ha ti nem lennétek nem tartanák itt!-öleltem át vállánál.

-Nincs mit ,de tényleg aludj!-húzódott el tőlem.

-Oké! Jó éjt Jungkook!-mosolyogtam rá a maknaere.

-Jó éjt Yu!-állt fel majd lekapcsolta a lámpát és kisétált. Még néhány percig tanulmányoztam a plafont mintha az olyan érdekes lenne aztán el is nyomott az álom.

***reggel***

Reggel az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem aminek nem nagyon örültem. Még csak 7 óra van és nekem fél kilencre kell mennem a fodrászhoz... Akkor nem keltem fel a fiúkat. Nyújtózkodtam még egy kicsit majd lassan felültem a pihe puha ágyikómból. A pizsamámban ami igazából egy túlméretezett póló és egy rövid short lesétáltam a konyhába valami eleség miatt. Össze dobtam magamnak egy szendvicset meg egy kávét majd elfogysztottam és mosogatás után fel akartam menni... Vagyis volna menni... Csak ,hogy kiérve a konyhából neki ütköztem egy mellkasnak. Ahogy felnéztem nyugtató képen láttam ,hogy csak Jimin az. Ám' amikor egy lépést meghátrált és a szemével végig mért esett le ,hogy... Igen pizsiben vagyok... Elkezdtem huzogatni a hatalmas pólóm 'hátha takar valamit' alapon ,de be kellett vallanom magamnak ,hogy ez nem segít.
Ahogy Jimin az arcomra nézett láthatta ,hogy zavarban vagyok ezért lehajtottam a fejem.

-Jó reggelt...-mondtam még mindig lehajtott fejjel majd megkerültem és MEGINT el akartam volna menni, de megfogta a csuklóm és szembe fordított magával.

-Reggelt hercegnő!-mosolyodott el halványan majd egy lágy csókot lehelt a homlokomra. Egy kis pír szökött az arcomra majd végleg elmentem a szobámba.

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now