₪25₪^ fordul a kocka?^

1.6K 83 3
                                    

-Már jobban vagy? -húzódott el Hoseok.

-...Igen!-néztem először Jiminre. Halvány mosoly jelent meg az arcomon a gondolattól ,hogy ők itt vannak nekem.
-Bora volt?-gyanakodtam,hogy ki mondta el nekik...

-Mi? Ja~!-vakarta meg a tarkóját Jimin.

-Hát... Igen! -fogta meg a kezem J-hope.
-De legalább tudjuk...-mosolygott.
-Ránk mindig számíthatsz!-adott egy puszit a homlokomra. Jiminre néztem aki úgy szugerálta Hobit mintha meg akarná ölni.

-Hoseok!-morgott Chim.

-Mi az Jimin? Ja~ te ki maradtál? Hát ,ha ennyire akarod...-húzta el a száját Hopi ,majd oda sétált Jiminhez és adott neki egy puszit. Chim meglepődött ,J-hope pedig már a földön fetrengett a nevetéstől. Végül belőlem is kitört a rég nem hallott nevetésem. Hoseok elkezdett futni Jimin meg kergette és a szemei villámot szórtak. Jó volt így látni őket. A rapper miközben futott nevetett is így megállt a hasát fogva. Chimchim ezt nem vette észre így neki ütközött majd mind a 2-en a földön landoltak. Nevetőgörcsben szenvedtem miközben ez a 2 agyalágyult itt fetrengtek.

-Aucs J-hope! Ez is a te hibád!-nyögött fel a másik.

-Igen? És az is az én hibám ,hogy a barátnődet nevet?-ült fel a ,,tettes". Jimin is felület majd megforgatta a szemét. Én pedig mozizva néztem őket.

-Srácok ki eszik omlettet?-jött le Jin.
-Ohh! Yuju mosolyog!-lelkedezett.

-Ezaaaz! Vissza tértél csajszi!-rohant le hirtelen Jungkook.

~

Éppen a törölközőmet hajtogattam amikor valaki hirtelen kivágta az ajtót.

-Omona Jimin!-tettem a kezem a mellkasomra.

-Bocsi nem akartalak meg ijeszteni csak egy kicsit nehéz átcipelni a takarót...-jött be majd ledobta az említett tárgyat az ágyra.

-És minek hoztál takarót?-kerekedtek ki a szemeim.

-Hogy ne fázzak? De szerintem ez melletted nehéz...-tett úgy mintha gondolkodna.

-Várj! Te itt alszol?-akadtam ki.

-Azta! De okos vagy! Leesett végre!-cukkolt én pedig durcásan elfordultam. "Igazából már elsőre leesett csak meglepődtem!".
-Na~! Ne durcizz! Inkább örülnél nekem , nem minden A.R.M.Y-nak alszik az ágyában egy Jimin...-ölelt át izmos karjaival hátulról.
Kibontakoztam az öleléséből majd befeküdtem az ágyba arcal a fal felé.
-Hát jó ,ha így játszunk...-sóhajtott majd lekapcsolta a lámpát és éreztem ,hogy besüpped mellettem a hely. Már kb egy perce ,hogy mellettem fekszik én viszont meguntam. Hátra néztem és láttam ,hogy nem alszik (vagyis amennyire látni lehet a sötétben) hanem a plafont nézi. Felém fordította a fejét én meg gyorsan vissza fordultam. Arra lettem figyelmes ,hogy hátulról átkarol majd a testünk egymáshoz simul. A mellkasa az én hátamnak. A fejét a nyakhajlatomba fúrta így éreztem a levegő vételét és a lehelletét. Megfogtam a csuklóját így közelebb húzva a karját majd össze kulcsoltam az ujjainkat. Még éreztem ,hogy ad egy puszit a nyakamba majd elnyomott az álom.

***reggel***

Jó volt arra kelni ,hogy tudom van valaki mellettem.
Mikor kinyitottam a szemem vettem észre ,hogy teljesen máshogy vagyunk. Valahogyan helyet cseréltünk és a lábaink össze voltak fonva. A fejem Jimin mellkasán volt a kezemmel együtt. Az ő keze az én derekamon pihent míg a feje az enyémnek volt hajtva.
Óvatosan felnéztem és láttam ,hogy ébren van.

-Jó reggelt hercegnő!-adott egy puszit." Uhh ezt kitől is hallottam? Taehyung?"

-Jó reggelt!-ásítottam majd eszembe jutott ,hogy helyet cseréltünk így fel kuncogtam.

-Mi az?-kérdezett.

-Te tudod ,hogy cseréltünk helyet?-kérdeztem vissza mosolyogva.

-Igen ,de nem tudtam ,hogy esténként ágytornázni szoktál...-nevetett fel mire zavarba jöttem.

-Mi?-az arcomról biztos látszott az zavarodottság.

-Hát, hogy is mondjam? Először rámfeküdtél majd mocorogni kezdtél aztán átfordultál...-jegyezte meg mire még jobban zavarba jöttem.
-Szerintem menjünk le reggelizni csinálok neked goffrit.-mosolygott. Én bele egyezően bólogattam majd felkeltem és nyújtózkodtam. Elsétáltam a szekrényemig majd kiválasztottam egy rövid kantáros nadrágot egy  arany feliratos fekete pólóval. Már ép kezdtem volna öltözni amikor eszembe jutott ,hogy Jimin még itt van.

-Ki mész?-tártam szét a karjaim.

-Ja! Persze! Igen!-pattant fel majd ki is ment.
Gyorsan felöltöztem majd megcsináltam a reggeli rutinomat majd lementem a konyhába.

-Gyere mert kész van!-hívott magához. Már a széken ült előtte egy tányérral benne csoki öntetes gofrival.
El akartam venni tőle egyet ,de mielőtt hozzá érhettem volna megfogta a csuklóm.
-A-a! Ülj le!-utasított. Persze amikor le akartam ülni azt is megakadájozta és az ölébe húzott. Én meg csak azért mentem bele a játékba ,mert éhes voltam már.

-Mostmár ehetek Jimin Urfi?-kérdeztem viccesen.

-Ne hívj így és tessék!-nyújtott felém egy falatot a villával én pedig meg is ettem.

-Áh! Ez isteni!-nyaltam meg a szám.

-Köszi!-mosolygott aranyosan. Szúrt még egy falatot a villára, de azt már ő ette meg és így tovább.

-Köszi a reggelit!-vigyorogtam.

-Nincs mit!-válaszolt majd láttam ,hogy van egy kis csoki a szája sarkában.

-Tessék!-nyújtottam neki egy szalvétát.

-Minek ez nekem?-mosolygott huncutul.

-Itt még csokis vagy!-mutattam meg.

-Akkor szedd le!-utasított.
Éppen nyúltam volna a szalvétáért mikor elkapta a kezét.
-Szedd le!-mondta még egyszer.

-De ,ha nem adod oda a szalvétát?!-háborodtam fel.

-Akkor a száddal!-húzogatta a szemöldökét. Elkezdtem ellenkezően rázni a fejem.
-Akkor te is csokis leszel...-vágott full komoly képet amitől megijedtem. Össze préselt szájjal vizslattam az arcát ,hogy mikor neveti el magát mondva 'Csak vicceltem!'. Hirtelen felémhajolt és elkezdte puszilgatni az arcom. Csak nevettem a tettén majd beszédre nyitottam a számat.

-Jhimini~! Ne márh! Tiszta maszat leszek!-toltam el magamtól nevetve.

-Addig nem még nem végeztem!-mondta mire felhúztam az egyik szemöldököm. Megnézte a művét az arcomon majd hozzám hajolt egy csókra.
-Mostmár készen vagyok! Mehetsz megmosakodni!-mosolygott aranyosan majd ahogy mondta ,elmentem megmosni az arcom. "Ilyenkor olyan mint egy 5 éves..." majd megingattam a fejem és mosolyra húztam a szám. Gondolkodás menetemből az zökkentett ki ,hogy megláttam egy félpucér Jungkookot törölközővel a derekán... Ez ,hogy is történt? Jah igen... Miközben gondolkoztam nem kopogtam csak benyitottam a fürdőbe.

-Ma még ki is mész vaaagy... Megnézed ,hogy-hogy öltözök...-vigyorodott el fogkefével a szájában. Megráztam a fejem ,hogy vissza térjek a valóságba majd azzal a lendülettel be is csaptam az ajtót. Lehajtott fejjel ballagtam a szobába, hogy letöröljem a még mindig maszatos arcom. "Jaaj... Ennél 'jobban' nem is kezdődhet a napom...''

~rose~

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now