₪33₪

1.3K 81 2
                                    

-Te voltál a legügyesebb hercegnőm!-adott puszit a fejemre és ölelt magához szorosan Jimin.

-Gratulálunk Yuju! Ezt meg kell ünnepelni!-jött mellénk a Bangtan többi tagja.

-Köszönöm srácok!-néztem rajtuk végig egy nagy mosollyal az arcomon.
-Csoportos ölelés?-tártam ki feléjük a kezem. Mindenki vidáman bólogatott majd ölelésbe vontuk egymást.

-Tudod Yu...-emelte ki a fejét Tae. A nevem hallatán rá néztem és egy bólintással jeleztem, hogy hallgatom őt.
-Ez, az első csoportos ölelésünkre emlékeztet.-vigyorgott. Kissé felkuncogtam ezt hallatán s' vissza emlékeztem a nem olyan régi múltra amikor megérkeztem a bandához.

Egy kicsit előrébb szaladtam volna? Ajaj! Akkor tekerjük egy picit vissza.

Miután Jiminnel kibékültem még egy kis időt a srácoknál töltöttem, pontosabban Sugával és Namjoonal.
A döntős dalomat írtuk mely a köszönetről szólt a srácok felé. A manager elfogadta a kapcsolatunkat Jiminnel egy hosszas beszélgetés és egyet értés után. Végül ma a versenyt megnyertem, és ezért gratulálnak nekem oly nagyon. Repdesek az örömtől ugyanis ez számomra egy nagy lépésnek indulhat a karrierem felé. Lehet, hogy segítséggel, de végre boldog vagyok. Nem élem azt a kis szürke életem mint eddig, hanem valami újba kezdhetek. Valami olyanba ami számomra váratlan lehet, de kalandos.

~

-Egészségetekre!-emeltem fel a talpas, üveg poharam.

-Yujura!-mondták iijesztően egyszerre majd ők is felemelték és koccintottunk.

~

-Nyugodtan ihatsz Yu! Én nem szoktam ilyenkor inni és amúgy is a te bulid!-magyarázott nekem Jin.

-Kék hajjal úgy néznél ki mint egy pedofil, csillám, ubi macska~...-emelte meg néhány tincsemet Tae. Erre a hülye mondatára egy hangos nevetés tört ki belőlem.

-Szerintem neked elég lesz Taehyung!-simogattam meg a fejét.
-Amúgy, vissza térve, én sem iszok berugásig tömérdeknyi alkoholt. Hogy nézne már ki? Egy nő berugva. Ahh... Ez nem az én posztom.-húztam el a szám miközben folytattam a beszélgetést Jinnel.

-Okos gondolatok, de...-nézett körbe.
-Hol van a szerelmed?-vont kérdőre.

-Azt mondta jön, de mindjárt utána nézek!-válaszoltam és álltam volna fel, de valaki elkapta a kezem.

-Anya~, nem kellet volna olyan sok izét izélnom...-ingatta a fejét V.

-Mit csinálsz?-nevettem ismét. Körbe néztem a partizó társaságon és elismerően bólogattam, hogy annyira mégsem gáz a helyzet. Taehyung hülyeségeket dumál, de őt mindjárt lerakom aludni. Jungkook csak két pohárral ivott, de úgy videojátékozik, mint egy kutya akinek nincs hüvelyk ujja. Yoonginak nincs semmi baja viszont a többieket fotózza, RM a fejét Jin ölébe helyezte és úgy mormog össze vissza, J-hope úgy tesz mintha lenne nála valami festő eszköz és tudna festeni a falra. V-t leraktam aludni, hosszas veszekedés után, de sikerült. Jimin szobájába mentem ahol nem volt senki, de az erkély ajtó tárva, nyitva volt. Kiléptem a kissé hűvös helyre majd megláttam a szerelmemet egy pohár vörös borral a kezében. Miután észrevett, enyhén elmosolyodott és a testsúlyát áthelyezte egyik lábáról a másikra. Megdörzsöltem a karjaimat a tenyeremmel, hogy ezzel felfűtsem az éppen kihűlő testem. Jimin ezt észre vette majd magához húzott és megölelt.

-Tudod...-törte meg a csendet.
-Imádom az éjszakát. A csillagok minden éjjel betöltik az égboltot és a Hold áll a középpontban.-adott egy puszit az arcomra.

-Én pedig imádom a nyári napokat. Az égbolton feloszlott felhők vannak szanaszét és a nap világítja meg a földet.-fogtam meg a szabad kezét.

-Te vagy az én holdam, az én éjszakám...-simított végig a kiengedett s' mostmár az enyhe szellőtől a kissé borzos hajamat.

-Te pedig az én napom és az én életem!-mondtam majd az ajkaira kaptam. Egy rövid, de annál érzelmesebb csók után megittuk közösen a bort és lementünk segíteni Jinnek összeszedni a társaságot.

~rose~

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now