Reggel arra ébredtem ,hogy valaki piszkálja a hajam.
Kinyitottam a szemem és megláttam ,hogy V-t ölelgetem így gyorsan elhúzodva néztem a szemébe.
Ő vigyorgott míg én elpirulva feküdtem.-Reggelt!-köszöntött mély hangjával.
-Jó reggelt neked is...-ültem fel az ágyon.
Átrohantam szobámba majd felöltöztem és mentem le a
konyhába,de közbe hallottam ,hogy valaki úgy szintén jön lefelé. Hátra nézve Tae-t láttam.
Egy emberként léptünk a konyhába mert közbe beelőzött.-Ohh itt van a gerlepár?!-csapta össze tenyerét a Princess.(Jin)
Én csak szememet megforgatva ültem le szokásos helyemre.-Láttunk ám titeket együtt aludni. Máskor ,ha nem szeretnétek lebukni akkor be kéne csukni az ajtót.-kacsintott rám Nam.
Én csak egyet sóhajtottam és körbe néztem a nevető társaságára. Egy ember nem nevetett ő csak V-vel nézett farkas szemet. Ki lehet más mint Jimin.-Ki jött az új horror film reggeli után megnézzük?-kérdezte Kookie.
-Ahh nemár már megint horror?!-húzta el a száját Hoseok.
-Nem baj Hopikám te majd nézheted a sorozatod a szobádban.-csapott vállára Suga. Aztán mindenkiből kitört ismét a nevetés.
Miután megettük az kaját a nappaliba mentünk és a filmet kezdtük el nézni.
Én Tae mellett ültem a másik oldalamon pedig Yoongi.
Én szeretem a horror filmeket ,de ez tényleg durva volt.
Nem vagyok egy ijedős fajta ,de az egyik jelenetnél beugrott egy véres arcú férfi a képernyőre mire egy aprót ugorva véletlenül V ölében érkeztem. Amint felfogtam ,hogy mi is történik itt vissza akartam ülni az eddigi helyemre. Éppen emelkedtem volna fel mire Taehyung vissza húzott és a derekamra tette az egyik kezét és simogatni kezdte oldalam.-Shh... Nincs semmi ez csak egy film.-suttogta fülembe mire kirázott a hideg.
-Tudom csak megijedtem.-fordultam felé halkan nehogy a többiek észre vegyék.
Így néztem tovább a filmet ugyanis nem engedett az öléből. Nem akartam ebből nagy felhajtást csapni. Amikor a filmnek vége lett meg jelent a folyamatos színészek nevei,ebben a pillanatban pedig Taetae gyorsan ,de gyengéden vissza ültetett a helyemre mint egy kis gyereket majd elvette rólam kezeit. Erre a tettére én csak előre figyeltem és amikor álltak fel a fiúk a kanapéról meg a fotelről össze akadt a tekintetünk mire ő csak halványan mosolygott.
-Srácok! Rendeljünk kaját mert lusta vagyok főzni nektek!-kiabálta Jin.
Utána nem volt semmi különös a kaja megjött megebédeltünk és mindenki unottan ült vagy feküdt a hatalmas kanapén.
-Ahhj unatkozooom! Játszunk már valamit!-nyávogott Jungkook.
-Játszunk felelsz vagy merszet!-mintha egy villany körte jelent volna meg a feje fölött úgy tette fel az ötletet J-hope.
Mindenki bólogatott és kezdtük is el volna a játékot csak vártuk Jint még meghozza az üveget. "Várjunk! Én normális vagyok!? Én biztos akartam játszani 7 fiúval felelsz és merszet?!" szídtam magamat miután végig gondoltam...
Gondolkodás menetemet az zavarta meg ,hogy megérkezett az eommánk.
Egy körben ültünk mindenki törökülésben. A kör közepén volt az üveg és csak egymásra néztünk,hogy ki kezdje.-Okkay akkor kezdhetem én?-nézett ránk a legfiatalabb bandatag minek egyértelműen egy "igen" mormoltunk el.
Az üveget megforgatván idegeskedtem ,hogy ne én legyek az. Szerencsémre Jinre esett az üveg fele így márcsak kíváncsian pillantottam Kookra.-Felelsz vagy mersz?-kérdezte játékosan Jintől így látszódótt Jin ideges,félő tekintete.
-Merek...asszem.-mondta a végét már suttogva.
YOU ARE READING
A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]
Fanfiction[BEFEJEZETT] Kim Yuju, középiskolás éveit kettévágta egy baráti fogadás. Pontosabban a kedvenc előadói sorsolást tartottak ahol találkozhatna velük... Nem kap sok jövőt a több millió A.R.M.Y miatt, mégis mennyi rá az esély? Figyelem! Trágár szavak...