₪5₪

2.9K 165 29
                                    


Jimin bólintott egyet a fejével a szoba felé. Én mint egy pincsi kutya utána mentem és csak követtem.

Egy szép fehér folyosón vezetett végig. A végén volt egy pasztell kék színű ajtó ami nagyon tetszett. Meglepetésként megálltunk előtte. Jimin rám nézett egy szerény tekintettel. Majd megfogta a csuklóm és az ajtó kinyitásával húzott beljebb.

A szoba eszméletlenül szép volt. Karamell színű falak. Fehér,fekete színben ponpázó bútorok. Egy nagy erkély ajtó mely a teraszra nyílt. Csodálkozva néztem körbe a közepes méretű szobán.

Ahogy álltam az ajtóba jobbra az erkély ajtó mellett helyezkedett el egy kisebb francia ágy rajta ezüst ágyneművel.
Bal oldalon pedig egy tükrös fehér gardrób helyezkedett el. Pontosan mellette pedig egy fekete fiókos szekrény.

Tátott szájjal néztem körbe mire Jimin megszólalt.

-Remélem tetszik. Érezd magad otthon,a fiúk hozzák a bőröndjeidet és elhelyezkedhetsz. - mondta majd kisétált a "szobámból".

Mikor kilépett az ajtón és vissza nézett rámosolyogtam majd becsukta maga után az ajtót.
Én egyből az üveg ajtóhoz vettem az irányt. Gyengéden megfogtam az üveget és néztem kifelé. Percekig nézhettem kifele mire valaki berontott a szobába.

-Itt vannak a csomagjaid. Csak ennyit hoztál?-kérdezte és összeráncolta szemöldökét Hoseok.

-Igen,miért kevés?-kérdeztem egy értetlen arccal az élen.

-Jah... Nem...-vakarta meg a tarkóját és egy kisebb mosolyt engedett el.
-Pakolj ki és majd gyere le.-mondta majd berugdosva a bőröndöket kiment.

Kb fél óra alatt bepakoltam a ruháimat a gardróba. A kedvenc plüssömet pedig ráraktam az ágyra. Ezt az oroszlánt még kis koromban kaptam mikor a szüleimnek ki kellett költözniük egy évre külföldre dolgozás miatt. Azóta is ezzel alszom.

Amikor kész voltam a bőröndöket az ágy alá tuszkoltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor kész voltam a bőröndöket az ágy alá tuszkoltam.
Ahogy kérte Hobie lementem.

Már mindenki lent volt az étkező asztalnál és szépen megterítve vártak.

-Ohh hello Yuju! Csináltam ebédet gyere gyorsan ülj le a többiekhez.-mondta Jin mint egy anyuka és én kérésére leültem Suga és Jimin közé.

Én csak mosolyogva vártam az ebédet. Csönd telepedett amit muszáj voltam megszakítani mert nem vagyok zárkózott fajta és ki szeretnék nyílni a srácok előtt ha már van lehetőségem.

-Szólítsatok Yu-nak.-törtem meg a csendet mikor mindenki rám kapta fejét.

-Iskolás vagy Yu?-kérdezte tőlem kíváncsian Nam.

-Nem! Művészeti gimibe jártam ,ahol zenét,táncot,rajzot tanultam. Idén érettségiztem le.-válaszoltam teljes nyugodsággal körbe nézve.

-Akkor biztos szép hangod lehet!-szólalt meg hirtelen Hope csillogó szemekkel.

-Mindenki azt mondja ,de szerintem van rajta bőven mit csiszolni.- mondtam szerényen.

-Itt a kajaaaaa!-jött be Jin az ajtón és az ételt az asztal közepére helyezve levette mind két kesztyűjét és ült le mellénk.
A kedvencemet csinálta mézes, szezámmagos csirke rizzsel.

-Remélem szereted.-mondta lágy hangján a konyhatündér mire felé pillantottam.

-Nem szeretem....Imádom-válaszoltam mire láttam ,hogy mindenki megkönnyebbült.
Szedtem magamnak is egy kis adagot és megkostoltam.

-Ez isteni!-állapítottam meg teli szájjal.

Az ebéd csöndben telt el.
Miután mindenki jól lakott el akartam mosogatni ,de Jin nem engedte így egy kicsit rosszul éreztem magam.
Míg Jin mosogatott addig Tae megmutatta a ház összes szobáját. Elmondta ki hol alszik és ,hogy mit hol találok meg.
Majd mi is csatlakoztunk a nappaliban ülő társasághoz. Éppen beszélgettek mire én is lehuppantam közéjük.

-Na és ki a kedvenced a bandából?-kérdezte kíváncsian Suga. Én szégyenemben elpirultam és rájuk emeltem figyelmem.
-Azt nem árulom el csak az nap amikor haza megyek.-válaszoltam büszkén és láttam ,hogy mindenki meglepődött.

-Nyaaaaa légysziiiiii-könyörgött V mire csak kínosan felnevettem.

Felmentem a szobámba és kinéztem az ablakon. Már sötétedett. A telefonomért nyúltam és az idő fél 7-et mutatott.
A szekrényemben turkáltam egy pizsiért. Megfogtam a cuccom és megcéloztam a fürdőt. Szerencsémre senki nem volt bent így berohantam majd kulcsra zártam az ajtót.

Gyorsan végeztem. A pizsimet felvéve ami egy rövidnadrágból és egy térdig érő pólóból állt ki nyitottam az ajtót. Éppen léptem ki volna a helyiségből mire egy mellkasnak ütköztem. "Gratulálok Yu! Ezt is megcsináltad" mondtam magamba majd az illetékesre néztem. Jungkook állt előttem megszeppent képpel.
Én csak kikerültem majd megcelozva a szobát indultam.... Volna ,ha valaki meg nem fogta volna a csuklóm és rántott vissza.

-Jó éjt bogaram!-adott puszit homlokomra Jungkook. Megszeppentem ,de még mennyire teljesen le dermettem. "Mi az, hogy bogaram?????? na jó elég lesz~ a végén fangörcsöt kapoook!"
Jungkook nemes egyszerűséggel kikerült engem majd a fürdőbe ment.

Hallottam a zár kattanását a fürdő ajtó túl oldaláról.
Én egy-két percig még magam elé bámultam s utána be ballagtam a szobámba.

Bebujtam az ágyba. A takarót magamra húztam majd megfogtam telefonom. A füllhalgatóm kerestem mikor egy hangos kopogása letten figyelmes. A telóm leraktam magam mellé és egy "tessék"-el kiabálva nyomódott le a kilincs.

Az ajtó résnyire nyílt és egy Hopika nézett ki mögüle.
Kinyílt az ajtó és mindenki ott volt.....

Kivéve Jungkook. Gondolom fürdik.

-Mit szeretnétek?-ültem fel és tekintetem rájuk szegeztem. Oldalra biccentettem fejem ,hogy jöjjenek beljebb.
Miután már ágyam előtt voltak egy libasórba álltak.

Legelől Hobi és Tae verekedett.

-Jó éjt puszi...?-vont kérdőre a kihajolt Jimin.

Én csak mosolyogtam egyet majd sorba mindenki az arcomra adott puszit. A legvégén Jin jött.

-Jó éjt Eomma..!-mondtam neki miközben ágyamhoz sétált.
Ő kivételesen a homlokomra adott egy lágy puszit.

Kimentek a szobából majd elnyomott az álom.


~rose~

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now