B&M_2

6.8K 296 18
                                    


"ကိုကို!! ေခၚ​ေနတာၾကာၿပီဘာလို႔..ၿပံဳးစိစိလုပ္​​ေနတာတုန္​း ဟမ္​!!"

"အြန္​း....ကိုကိုကက​ေလးနဲ႔ စ​ေတြ႕တဲ့ခ်ိန္​နဲ႔ မဂၤလာ​ေဆာင္​ကိုျပန္​​ေတးြၿပီးၿပံဳး​ေနတာပါ"

"ဟိ!!!ကိုကုိကၾကည္​ႏူး​ေနတာမလား က​ေလးလည္​းအရမ္​း​ေပ်ာ္​ခဲ့ရတာ ဟိ!!ေတြးရင္​နဲ႔​ေတာင္ မဂၤလာျပန္​​ေဆာင္​ခ်င္​လာၿပီ..."

သူ႔က​ေလး​ေလးက တဟိဟိနဲ႔မို႔ သူလည္​းအဲ့​ေန႔ရက္​​ေတြတြက္​​ေပ်ာ္​​ေနတတ္​တာ​ေပါ့

"​ေဟ့..က​ေလး​ေလး မဂၤလာျပန္​​ေဆာင္​ရင္​ဘာထပ္​လုပ္​ရလဲသိတယ္​ဟုတ္​"

ကြၽန္​​ေတာ္​..စသလို​ေလး..လူယုတ္​မာၿပံဳး​ေလးၿပံဳးျပ​ေတာ့...

က​ေလးတစ္​​ေယာက္​..အထာ​ေတြစြတ္​​ေပါက္​ၿပီး..ၿပဲ​ေန​ေအာင္​​ထ..​ေအာ္​​ေတာ့ပါပဲ....

"ကိိိုကို!!!..ဘူးဘူး..စကား​ေတြ​ေျပာ​ေနျပန္​ၿပီလား..ဟြန္​႔...သတိထား​ေနာ္​..​ေဟ့လူႀကီး..​မ်က္​နွာသစ္​မယ္​...လိုက္​ပို႔​ေပး.."

သူ​ေျပာ​ေနၾက..နွာဘူးစကားကို ဘူးဘူးစကားတ့ဲ ​ေျပာလည္​း​ေျပာတတ္​တဲ့က​ေလးစုတ္​...

"​ေဟ့..​ေဟ့..ခင္​ဗ်ား​ေလးက..ဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ..ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးႀကီး​ေျပာတာက မဂၤလာ​ေဆာင္​ရင္​ အျပင္​အဆင္​ အခမ္​းအနားေတြက အလုပ္​ရႈပ္​တယ္​​ေျပာတာပါ​ေနာ္​ သူ႔ဟာသူ ဘူးဘူးဟာကို​ေတြး​ေနၿပီ​ေတာ့..."

အဲ့​ေတာ့မွရွက္​ၿပံဳး​ေလးနဲ႔

"ကိုကိုကလည္​း...မ်က္​နွာသစ္​​ေပး​ေတာ့...ခ်ီၿပီး​ေခၚသြား​ေနာ္​..​ေနာ္​.​ေနာ္​."

လူကုိ..သူ႔လက္​ပုစိ​ေလး​ေတြနဲ႔.လည္​ပင္​းကိုလာခ်ိတ္​..ပုခံူး​ေပၚ​ေမွး​ေစ့​ေလးလာတင္​ၿပီး..လည္​ပင္​းနားကိုပတ္​သီးပြတ္​သတ္​လုပ္​​ေနတာ...

​ေသာက္​က​ေလး​ေလးက လူကိုလာစြ​ေနတာ

"Okပါဗ်ာ..ခ်ီၿပီး​ေတာ့ကို​ေခၚသြားမွာပါဗ်..."

"ဟိ..ကိုကိုကခ်စ္​စရာႀကီးပါဗ်ာ....ကြၽန္​​ေတာ္​အသည္​းတုံးခ်စ္​ခ်စ္​ႀကီးပါဗ်ာ.."

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now