B&M_ 14

1.9K 189 52
                                    

ကုမၼဏီ​ေရာက္​တာနဲ႔ၾကားရတဲ့...စကားကရင္​ဘက္​ကို​ေဆာင္​့ကန္​လိုက္​သလိုပဲ..
ရွယ္​ယာရွင္​​ေတြျပႆနာရွာ​ေနတယ္​ဆိုပဲ..လူကနဂိုကတည္​းက..စိတ္​အ​ေျခအ​ေနကမ​ေကာင္​းရတဲ့ၾကား....

"က​ေလး​ေရ...မင္​း​ေလးနဲ႔အဆင္​မ​ေျပတာနဲ႔..ကိုယ္​့အလုပ္​​ေတြအဆင္​မ​ေျပ​ေတာ့ဘူးကြ!! "

​ေယာင္​​ေယာင္​ရမ္​းရမ္​းက​ေလးကိုသာတ​ေနလိုက္​​ေသးတယ္​....

"ဟူး~~~ ​ေျဖရွင္​းရဦးမွာ​ေပါ့...."

​ေရာက္​ၿပီဆိုတာနဲ႔..အစည္​းအ​ေဝးခန္​းတန္​းထိုင္​ရ​ေတာ့တယ္​...
ၾကားရတာ​ေတြက..တကယ္​စိတ္​ညစ္​စရာ​ေတြပင္​...
ရွယ္​ယာ​ေစ်း​ေတြကထိုးက်​ေနတာတဲ့...ဘယ္​လို​ေတြ​ေတာင္​မွလည္​း..

ျပႆနာက..စက္​ရံုကပစၥည္​း​ေတြေျကာင္႔ျဖစ္​တယ္​ဆိုတာနဲ႔..ဘူဆန္​ကစက္​ရံုကိုတန္​းသြားရ​ေတာ့တယ္​....

"ပစၥည္​း​ေတြကဘယ္​လိုျဖစ္​ရတာတုန္​း...အလုပ္​ကို​ေသခ်ာမလုပ္​ၾကဘူးလား??"

ဘူဆန္​​ေရာက္​​ေတာ့...စက္​ရံုပစၥည္​း​ေတြက..ပို႔ရဲ႕သားနဲ႔..​ေရာက္​မလာ​ေသးတာတို႔...လမ္​းမွာaccidentျဖစ္​လို႔ၾကာ​ေနတာနဲ႔အမိ်ဳးမ်ိဳးပင္​....

ျပႆနာတစ္​ခုၿပီးတစ္​ခုလိုက္​ရွင္​း​ေနရတာနဲ႔..ခုထိဘာမွမစားရ​ေသး...
အခ်ိန္​ကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...ည 8နာရီ OoO...

က​ေလးနဲ႔ကစကားမျပာ​ေသးတာမို႔...အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းဆီphဆက္​မယ္​ဆိုၿပီးရွာၾကည္​့​ေတာ့....

"ဟာ!! Phက ကုမၼဏီမွာက်န္​ခဲ့တာပဲ.."

အတြင္​း​ေရးမွဴးကိုလွမ္​း​ေျပာၿပီးဆက္​ခိုင္​းဖို႔ၾက...အတြင္​း​ေရးမွဴးကလည္​းမအား....အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းphၾက​ေတာ့လည္​းအလြတ္​မရ....

​ေသသာ​ေသလိုက္​ပါ​ေတာ့..Kim jonginရယ္​..တစ္​​ေန႔လံုးအဆင္​ကိုမ​ေျပပါလား~~~~

"က​ေလးဆီပဲဆက္​လိုက္​ပါ​ေတာ့မယ္​...​ေတာ္​ၾကာစိတ္​ပူ​ေနမွ..."

​ေဘးကတစ္​​ေယာက္​ဆီကphငွားမလို႔လုပ္​တုန္​း~~~

"ဆရာ...ဘူဆန္​စက္​ရံုမွာ...အခုခ်က္​ခ်င္​း...အစည္​းအ​ေဝးလုပ္​ရမယ္​ဆရာ..အရမ္​းအ​ေရးႀကီး​ေနလို႔ပါ..."

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now