B & M _17

1.8K 183 21
                                    

"ကိုကို!!!! "

အ​မ​ေလး​ေလး...လန္​႔သြားတာဆို...အသက္​​ေတာင္​ထြက္​ခ်င္​သြားတယ္​..

"အြင္​း..ျဖည္​းျဖည္​း​ေအာ္​ပါ က​ေလးရ...ကိုယ္​လန္​႔သြားတာပဲ!! "

"ဟီး!! လန္​႔သြားလား..babeက​ေလ..သိလား!! သိလား!ဟင္​ ..ကိုကို သိလား..ဟင္​!! "

မ်က္​ေတာင္​​ေလးပုွတ္​ခတ္​ပႈတ္​ခတ္​လုပ္​ၿပီး..လူကိုလာျမဴစြယ္​​ေနျပန္​ၿပီ...

"က​ေလး...မ​ေျပာပဲ ကိုယ္​ကဘယ္​လိုသိမွာတုန္​းကြ..​ေျပာ~~ဘာ​ေျပာခ်င္​တာလဲ!! "

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတာကို..ခံု​ေပၚ​ေမွး​ေလး​ေထာက္​ၿပီးမ်က္​စိ​ေလးျပဴးၾကည္​့​ေနတာ..
အာ!!! ဘယ္​လိုအသည္​းယားစရာ​ေကာင္​း​ေနရတာတုန္​း...
​ေစာ​ေစာစီးစီး..လူကိုလာျမဴစြယ္​​ေနျပန္​ၿပီ!!!

"က​ေလး...မနက္​စာစား​ေနတယ္​မလား~~ အဲ့လိုမလုပ္​ရဘူး..အစားကုန္​​ေအာင္​စား​ရမယ္​​ေလကြာ..လူဆိုး​ေလးရဲ႕.."

​ေခါင္​း​ကဆံပင္​​ေလးကိုဆြဲဖြ​ေပးလိုက္​​ေတာ့...

"babeကို..ခြံ႕​ေကြၽးကိုကို!! ခ်စ္​တယ္​​ေလ​ေနာ္​...မြ!! babeကိုခ်စ္​ရင္​..ခြံ႕​ေကြၽးပါ​ေနာ္​..ကိုကို​ေနာ္​..ကိုကို​ေရ..."

​ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​း​ေအာင္​လုပ္​ျပ​ေန​ေတာ့လည္​း..အရည္​တစ္​​ေတာက္​ေတာက္​က်ၿပီး​ေႂကြဆင္​းရတာ..အခ်ိန္​တန္​ကိုယ္​ပဲမလား??

"ဟုတ္​ၿပီ​ဗ်ာ....​ေကြၽးရမွာ​ေပါ့...လာ~~ ကိုကို႔​ေပါင္​​ေပၚလာထိုင္​က​ေလး..ကိုကို​ေသခ်ာ​ေကြၽး​ေပးမယ္​​ေလ..ဟား! "

"ကိုကို​ေနာ္​~~ အကြက္​​ေတြ..အကြက္​​ေတြႀကိဳျမင္​​ေနတယ္​ဟြန္​႔!! "

ပါးစပ္​ကသာအကြက္​​ေတြျမင္​တယ္​ဘာတယ္​​ေျပာ​ေနတာ..သူ႔ကိုယ္​ပိစိ​ေလးက​ေပါင္​​ေပၚထိုင္​လိုက္​တာနဲ႔တင္​..ဒီလူႀကီးရဲ႕ရင္​ခြင္​ထဲျမဳပ္​​ေနၿပီး​ေတာ့....

"ဘာအကြက္​လဲ..က​ေလး..ကိုယ္​မသိလို႔..."

က​ေလးလည္​ပင္​းသား​ေဖြး​ေဖြး​ေလးကိုငံုနမ္​းလိုက္​​ေတာ့...
နို႔နံ႔သင္​း​ေနတာ​ေလးကိုက နမ္​း​ေနတာကိုမရပ္​နိုင္​​ေတာ့တဲ့အျဖစ္​ ....

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now