"အင္း...တစ္ႏွစ္ပဲ..... ကေလး....တစ္ႏွစ္ပဲ..."
ကုတင္ေပၚကကေလးေလးကို...ေသခ်ာေျပာျပမိလိုက္ေတာ့....
အဝတ္လဲေနတဲ့..ကိုယ့္နားဘယ္လိုဘယ္လိုေရာက္လာမွန္းမသိလိုက္!!
ျမန္ခ်က္ကေတာ့......"တစ္ႏွစ္ႀကီးေတာင္လား....ကိုကိုရ...babyက မသြားေတာ့ဘူး..စဥ္းစားထားတာကို..."
ကြၽန္ေတာ့္လက္ႏွစ္ဖက္ကို...ပူးကိုင္ၿပီး....ေခါင္းေလးငံုၿပီးေျပာျပေန႐ွာေသာကေလးငယ္~~
ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကလည္း....ဆူေနေသးတာ...
ေစာေစာစီးစီး အသည္းေတြကိုေခြၽယူေနျပန္ၿပီလား...ကေလးငယ္ရာ ~~"လာ...ကိုကို႔...ေဘးနားခဏလာထိုင္...ကိုကို႐ွင္းျပမယ္.."
ကေလးငယ္ရဲ႕...ႏူးညံလြန္းတဲ့လက္ေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကိုဆြဲယူၿပီး...သူ႔ေဘးနားထိုင္ခိုင္လိုက္တယ္.....
ကေလးငယ္ကုိ...သူနားဝင္ေအာင္႐ွင္းျပရမယ္ေလ~~~~
"ကိုကို့ကိုျကည့္!!! ကေလးငယ္~~"
"ေခ်ာတယ္~~ babyကိုကို႔က ဘယ္ခ်ိန္ၾကည့္ျကည့္ ၾကည့္ေကာင္းေနပါေရာလား..."
မ်က္နာနား...တိုးလာလိုက္...ေနာက္ဆုတ္သြားလိုက္နဲ႔....
သူ႔မ်က္ႏွာကို ျပံဳးၿပီးၾကည့္ေနေသာ ကေလးငယ္~~ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေနရင္ေတာင္....ငံုထားမတတ္ခ်စ္ေနရပါတယ္ဆိူမွ...
ခုလိုေလး....အျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြနဲ႔...ၾကည့္ရင္
လူက႐ူးမတတ္ျဖစ္သြားတတ္တာ...ကေလးငယ္ကေတာ့မသိ႐ွာ...ခုလည္း...ၾကည့္တုန္း...ၾကည့္ဆဲပင္။။
ေျပာမယ့္စကားေတြေပ်ာက္သြားေအာင္....လုပ္ေနတာလားကေလးငယ္ေရ~~
"ကိုကို...ေခ်ာတာ...ကိုကိုသိပါတယ္...ကေလးရ"
"ဟငိ့အင္း....babyက ပိုသိတာ...babyကိုကို႔က ဘယ္လိုေနေန ေခ်ာၿပီးသန္႔ျပန္႔ေနတာ...အူးဝါး!! ေျပာရင္းနဲ႔ေတာငိ...ပုိေခ်ာလာတယ္..ၾကည့္စမ္း!!! ကိုကိုေခ်ာေအာင္...ဘာေဆးေတြသံုးထားလဲ!!"
အမယ္~~ေပါက္ေပါက္႐ွာ႐ွာက ေမးလာျပန္ၿပီ!!
"ကေလး...ကိုကိုနဲ႔လက္ထက္တာ...ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္႐ွိၿပီလဲ...ေျပာၾကည့္ပါဦး"