B&M _7

2.6K 183 34
                                    

"ကိုကို​ေရ!! ထ​ေတာ့ သြားမယ္​လို႔​ေျပာထားတ့ဲဟာကို...ဆက္​အိပ္​​ေနရင္​စိတ္​ဆိုး​ေတာ့မွာ​ေနာ္​..."

"က​ေလးရာ နာရီၾကည္​့ပါဦး...ခုမွ 6နာရီပဲရိွ​ေသးတာ​ေလ ...ကိုကိုတို႔က9နာရီမွသြားမွာကို...."

သူ​ေလးကိုအလုပ္​နားတုန္​း​ေလး ပင္​လယ္​ဘက္​​ေခၚသြားမလို႔...
ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​သြားခ်င္​​ေနသလဲဆို...အရင္​ကဆင္​တတ္​နင္​းရင္​​ေတာင္​မနိုးတ့သူက....
ခု​အ​ေစာႀကီးနိူးၿပီး ..ငဂ်စ္​​ေလးလုပ္​​ေန​ေလရဲ႕...

သူဂ်စ္​တာ​ေလာက္​က Kim Jonginတို႔အိပ္​​ေနသ​ေလာက္​ပဲရိွတာကို..

"မရဘူးဟာ ...ထလို႔ဆို...ျပင္​ဆင္​​ေတာ့..​ေစာ​ေစာသြားပါ့မယ္​ဆို.."

နႈတ္​ခမ္​းတဆူဆူနဲ႔ကိုရစ္​​ေနျပန္​ၿပီ..မရပါဒီ​ေလာက္​အ​ေစာႀကီးသြားလို႔မျဖစ္​..
ဟို Parkလင္​လင္​နစ္​​ေယာက္​လည္​းလိုက္​မွာမို႔...
ခ်ိန္​းထားတက9နာရီ...ခုသြားမယ္​လို႔သာ​ေျပာရင္​...
အဆဲခံရဖို႔ က100% ...သူ​ေၾကာက္​သည္​...
Park Chanyeolသည္​ အလြန္​႔အလြန္​ကိုဆူႏုိင္​လြန္​းလို႔နားၿငီးသည္​
အဲ့​ေတာ့ဒီက​ေလးကိုသာ​ေခ်ာ့​ေျပာရ​ေတာ့မည္​...

"aigooo ကိုကုိ႔​က​ေလး​ေလးက လိမၼာပါတယ္​..ခုဟာကအ​ေစာႀကီးရိွ​ေသးတာကို...က​ေလးရ႕ဲ baekbaek​ေတာင္​ခုခ်ိန္​အိပ္​​ေနဦးမွာ...လာ!! ကုိကို႔ရင္​ခြင္​ထဲ ခဏလာအိပ္​ဦး​ေနာ္​...​ေခါင္​းမူး​ေနမွာစိုးလို႔..."

"အြင္​း... ခဏပဲအိပ္​မွာ​ေနာ္​...ကိုကုိျပန္​နိုး​ေနာ္​..😴."

​ေျပာပါတယ္​ ကြ်န္​​ေတာ္​့က​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​တစ္​ခြန္​းဆိုတစ္​ခြန္​းပါ...

"ဟုတ္​ပါၿပီ..ခဏပဲအိပ္​ၿပီးရင္​ကိုကိုနိုးမယ္​ ကိုကိုလည္​းျပင္​ဆင္​စရာရိွတာ ျပင္​ဆင္​...."

​ေဟာက္​သၾကားလို႔ ​ေခါင္​းငံုၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ သူ​ေလးအိပ္​​ေန​ေလရဲ႕..
အိပ္​ခ်င္​​ေနတာကို က​ေလးရယ္​ ဂ်ီက်​ေနတာ...​ေတာ္​​ေတာ္​ဆိုးတဲ့က​ေလးစုတ္​.
အဲ့​ေတာ့လည္​း...သူ႔ကိုယ္​လံုး​ေလးကိုဖက္​ိၿပီး...အိ္​မ္​မက္​ကမာ႓​ေပါ့....

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now