B&M_15

1.9K 184 61
                                    

Kyungsooနိုးလာ​ေတာ့...သူ႔ကုိကိုရင္​ခြင္​ထဲမွာ...
ကိုကိုျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီ....

"ဟင္​့!!! ကိုကိုက...babeကိုပစ္​ထားတာ...ဟင့္​!! "

ကိုကို႔ရင္​ဘက္​ကိုထုၿပီး​ေတာ့ကို...ငိုပစ္​္လိုက္​တယ္​...ရင္​ထဲကတင္​းက်ပ္​မႈ​ေတြ​ေျပ​ေပ်ာက္​​ေအာင္​​ေပါ့...

"က​ေလး!!! ဘာ!! ဘာျဖစ္​လို႔လဲ...ဟမ္​!!! "

ခုမွျပဴးျပဴးျပာျပာနိုးလာၿပီး...ရင္​ခြင္​ထဲျပန္​ထည္​့ၿပီး​ေခ်ာ့​ေနတာ...

"ကိုကို..မီ​ေဝါ့!! babeကိုပစ္​ထားတယ္​..အီးဟီး..."

မရဘူး...ငိုခ်င္​လာျပန္​ၿပီ!! မထူးတာနဲ႔ပဲ..ထပ္​ငိုလိုက္​​ေတာ့တယ္​...
ကိုကို႔ကို..စိတ္​ဆိုး​ေပမဲ့..ကိုကို႔ရင္​ခြင္​ထဲကပိုငိုလို႔​ေကာင္​းတာ..ကိုယ္​့ဟာကိုယ္​ပဲသိတယ္​...

လူကိုစိတ္​ဆိုး​ေပမဲ့..ရင္​ခြင္​ေႏြး​ေႏြးကို​ေတာ့..စိတ္​မဆိုးပါ..အဟဲ!!

"အြန္​းပါ...မုန္​းလိုက္​..ကိုကို႔ကိုမုန္​းလုိက္​...အဲ့လို​ေတာ့မငိုရဘူး..​ေန​ေကာင္​း​ေသးတာလည္​းမဟုတ္​ပဲနဲ႔..​ေခါင္​းကိုက္​​ေနမွာ​ေပါ့..!! "

​ေခါင္​းကတဆစ္​ဆစ္​ကိုက္​​ေပမဲ့..ကိုကို႔ကိုမခြၽဲရတာ..နွစ္​ရက္​ႀကီး​ေတာင္​ရိွ​ေနၿပီမလား??
ၾကာ​ေနၿပီ​ေလ...ခြၽဲဖို႔အခ်ိန္​​ေရာက္​​ေနၿပီဟာကို...

"ဟြန္​႔!! သိတယ္​...သူ႔ကို..ဒီကမမုန္​းနိုင္​မွန္​းသိလို႔..အဲ့လို​ေျပာတာမလား?? မသိရင္​ခက္​မယ္​​ေနာ္​..ခင္​ဗ်ားႀကီးကို..ဟြန္​႔..!! "

"အာရီးဂူး...ကိုကို႔က​ေလးဆိုး​ေလး..ျပန္​လာၿပီပဲ..ခ်စ္​လိုက္​တာ..မြ!! ​ေမာနင္​းကစ္​..babe..ျဖစ္​ခဲ့သမ်ွ​ေတြက..ကိုကို႔အတၲႀကီးမႈ​ေတြ​ေၾကာင္​့​ေတာင္​းပန္​ဖို႔မတန္​ဘူး​ေနာ္​က​ေလး..ကိုယ္​့အ​ေနနဲ႔.."

​ေခါင္​းငိုက္​ဆိုက္​ၿပီး​ေျပာ​ေနတဲ့..ကုိကို႔ကို..စိတ္​မဆိုးပဲ...
မုန္​႔မရလို႔..စိတ္​ညစ္​​ေနတဲ့..က​ေလးနဲ႔တူ​ေနတာမို႔.ဖက္​နမ္​းခ်င္​စိတ္​ကတဖြားဖြား..
အာရီးဂူး..လူကိုမမုန္​းနိုင္​​ေအာင္​လုပ္​​ေနတဲ့..က​ေလးႀကီး..

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now