B&M_6

3K 208 42
                                    

မနက္​မိုးလင္​း​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​့က​ေလးက...ရင္​ခြင္​ထဲမွာ..နႈတ္​ခမ္​း​ေလးဆူၿပီးနွစ္​နွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ကို...အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာ....

နဖူး​ေလးကို...နႈတ္​ခမ္​း​ေလးနဲ႔..နမ္​းၿပီး..ကိုယ္​ပူတိုင္​းၾကည္​့​ေတာ့..
အြန္​း...မ​ေန႔က​ေလာက္​မပူ​ေတာ့​ေပ...

aigooo..ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕..အသည္​းနွလံုး​ေလး​ေနျပန္​​ေကာင္​းလာၿပီ....
ရင္​ခြင္​ထဲက..အ​ေကာင္​​ေပါက္​စ​ေလးက​ေတာ့...ဘယ္​သူ႔ကိုမွဂရုမစိုက္​ဟန္​ျဖင္​့...​အႀကိတ္​အနယ္​ကိုအိပ္​ေနတာ..

"မြ.😚.ကိုကို႔က​ေလး​ေလး...ထ​ေသးဘူးလားကြ..ဟမ္​!!. "

နိႈးၾကည္​့​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေႂကြဆင္​းရတဲ့...အလွဆံုးအၿပံဳး​ေလးနဲ႔အတူ..

"အြင္​း...နိုး​ေသးဘူးဗ်...မအိပ္​ခ်င္​​​ေတာ့​ေပမဲ့..ကုိကုိနိုးတာ..ခံခ်င္​လို႔..babe​ေလးကအိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတယ္​..ခူး..ခ​ေလာ~😴😴~~ "

hak!! တကယ္​ငလည္​​ေလး....နိုး​ေနတာ​ေတာင္​...အနိုးကခံခ်င္​​ေသး....
အဲ့​ေတာ့လည္​း....နွိုး​ေပးရ​တာ​ေပါ့...

"​ေဟာ့ဒီက...အိပ္​​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတဲ့..က​ေလး​ေလးကို. မြ..😚.နဖူးနမ္​းၿပီးၿပီဆို​ေတာ့...မြ..😚.နွာ​ေခါင္​း​ေလး​ေပါ့...မြ..😚.ဒီတခါကနႈတ္​ခမ္​းဖူးဖူး​ေလး​ေပါ့..မြ..😚😚"

နႈတ္​ခမ္​းဖူးဖူး​ေလးၾကမလႊတ္​တမ္​း...အသက္​ရႈရပ္​​ေအာင္​နမ္​းလိုက္​​ေတာ့..

"အြန္​း...ဟိုးးးထား..ကိုကုိ..နိုးၿပီ..ဟီး..😬..​ေနာက္​ဆိုဘယ္​​ေသာအခါမွ အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​မ​ေဆာင္​​ေတာ့ပါ.......ဟိ.😍..ဒါ​ေပမ့ဲ...ကုိကုိနမ္​းလိုက္​လု႔ိ..​ေနမ​ေကာင္​းတာ​ေတြ​ေပ်ာက္​သြားၿပီထင္​ပါ့...တို႔ ကိုကိုက..တယ္​စြမ္​းပါလား...
ဆုခ်ခ်င္​လို႔ပါဗ်...မြ..😚မြ.😘."

ဆုခ်ခ်င္​လို႔ဆိုၿပီး....လူကုိအသားယူၿပီး...နမ္​းသြားျပန္​ၿပီ..က​ေလးစုတ္​က.😒
လာမ​ေျပာနဲ႔!!! ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​​ေက်နပ္​တယ္​..ဟိ...😍

သူ႔က​ေလးနမ္​းသြားတာ​ေၾကာင္​့...ကုတင္​​ေပၚတင္​..Kim jonginႀကီး..
တဟိဟိနဲ႔...ဝက္​ရူးျပန္​အယ္​...ၾကည္​ႏူး​ေနတယ္​လို႔​ေျပာတာပါ...😁

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now