B&M_ 10

2.4K 164 35
                                    

"ကိုကို!! ကုိကို..!! "

"ကိုကို​ေရ!! ..ကိုကို​ေရလို...."

ခုထိကို...ဘယ္​​ေလာက္​​ေခၚ​ေခၚ....ျပန္​မထူး​ေသးဘူး.....
​​ေကာက​္​​ေနတာ..​ေကာက္​​ေနတာ....

ဘာလို႔​ေကာက္​​ေနတယ္​..ဟုတ္​လား???
မနက္​​ေစာ​ေစာ..morning kiss...မ​ေပးလို႔​ေကာက္​​ေနတာ....

စဥ္​းစားၾကည္​့ပါဗ်ာ..မ​ေန႔ကတစ္​ညလံုးလည္​း...အားရပါးရကုိ...နမ္​းၿပီၿပီ.။။။
ခုလည္​း..မနမ္​းလို႔​တဲ့​ဗ်ာ....

ျဖစ္​သင္​့ပါတယ္​..သူကအႀကီး.ကုိယ္​ကအငယ္​ဆို​ေတာ့...
အငယ္​ကပဲ.လိုက္​​ေလ်ာ​ေပးရမွာသဘာဝပဲ​ေလ....

ခုထိမထ​ေသးပဲ..အိပ္​ရာ​ေပၚမွာ..​လက္​ကလည္​းကားထားတယ္​..
​ေျခကလည္​းကားထား​ေသး..အဆိုးဆံုးက..သူစိတ္​​ေကာက္​​ေန​ေၾကာင္​းသိ​ေအာင္​..နႈတ္​ခမ္​းႀကီးဆူထား​ေလရဲ႕...

ကိုကို႔..စိတ္​​ေကာက္​နည္​းကဆန္​းတယ္​​ေနာ္​~~
သူမ်ား​ေတြက..စိတ္​​ေကာက္​ရင္​..ကုတင္​​ေပၚ..ကိုယ္​တျခမ္​​း​ေလး​ေစာင္​းၿပီး..
မသိမသာ​ေလး..​ေကာက္​တာပါ...

တို႔ကိုကို က​ေတာ့..ၿပိဳင္​စံရွား..နႈတ္​ခမ္​းကလည္​းဆူထားၿပီး..စိတ္​​ေကာက္​​ေၾကာင္​းကုိ..အ​ေသ​အ​ေၾကလုပ္​ျပ​ေနတာ~~
သူမ်ား​ေတြမ်ား​ေတြ႕ရင္​..ကုိယ္​ကမ်ား..အနိုင္​က်င္​့​ေနသလိုႀကီး..
မျဖစ္​​ေတာ့ပါ...ကိုယ္​့နႈတ္​ခမ္​းကို..စြန္​႔စားၿပီး...​ေခ်ာ့ရ​ေတာ့မွာပဲ...

​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..နႈတ္​ခမ္​း​ေလးရယ္​...နင္​့အစားသနား​ေပမဲ့..
ကိုကိုက..စိတ္​ဆိုး​ေနလို႔ပါ....​ေျပာသာ​ေျပာရတာပါ..ငါလည္​းအနမ္​းခံခ်င္​​ေနတာ..ဟိ!! ဟိ!!

စိတ္​​ေကာက္​တဲ့သူနဲ႔..​ေခ်ာတဲ့သူနဲ႔က​ေတာ့..ဟုတ္​​ေတာ့ဟုတ္​​ေနပါၿပီ...

​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့..Kim Kyungsoo​ေလးခဗ်ာ..နႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုစြန္​႔စားၿပီး..​ေခ်ာရန္​ျပင္​​ေလ​ေတာ့သည္​:)

"ကိုကို..အူး.မြ..mornking kissပါ..ကိုကို...စိတ္​မဆိုးနဲ႔​ေလ​ေနာ္​...
မြ...ခ်စ္​တယ္​​ေလ​ေနာ္​့..မြ !! မြ !!..စိတ္​ဆိုးရင္​..​ေဟာ့ဒီလို​ေခ်ာ့တယ္​ဗ်ာ..အူး.မြ..မြ..."

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now