B & M _ 21

1.5K 147 22
                                    

"​ေမာနင္​းစ္​...ကိုကို..."

​အလုပ္​မသြားခင​္​​ေလး...အခ်စ္​​ေတာ္​..က​ေလးအတြက္​သူ႔မွာ..မနက္​စာျပင္​ဆင္​​ေနျခင္​းပင္​....

ခုမွ..ညအိပ္​ဝတ္​စံုအျပာႏု​ေရာင္​​ေလးကို...ဝတ္​ထားတာကလည္​း..

ဟို​ေပၚဒီ​ေပၚနဲ႔..နိုးလာတာနဲ႔ကို သူ႔ကိုထြက္​ရွာ​ေနတဲ့ပံုပင္​....

"ကေလး...အက်ႌကိုဆြဲခ်ေလ...မ်က္ႏွာ​ေရာသြားသစ္အံုးေလကြာ.."

ညအိပ္ဝတ္စံုေလးက...ရင္ဘက္ထိလိပ္တတ္ေနတာ....

ခုခ်ိန္ထိ ေခါင္းကုပ္လိုက္...လည္ပင္းကုက္လိုက္နဲ႔...

ဟိုးတေလာကမွ...႐ွည္လာတဲ့ ဆံပင္ကေလးေတြကလည္း...

ကပိုကယိုနဲ႔...အာရီးဂူး...ဘယ္လိုေနေန...

ခ်စ္ဖို္ေကာင္းေနတာကလည္း..ခက္သား...

"ကိုကို!!! မ်က္ႏွာမသစ္ျခင္းဘူး...မနက္စာတစ္ခါတည္းစားမယ္ေလ..."

ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေနတုန္း...အေနာက္ကေန...မွီကပ္ၿပီး...

မ်က္ႏွာမသစ္ခ်င္လို႔...ဂ်ီက်ေနတဲ့...ကေလးငယ္~~

"မရပါဘူးကြာ...ကိုကိုမ်က္ႏွာလိုက္သစ္ေပးမယ္ေလကြာ"

ခုလို​ေျပာလည္​း..​ေခါင္​းတခါခါနဲ႔..ဂ်ီက်​ေနတုန္​း...

"ကိုိကုိ႔က​ေလး​ေလးက..လိမၼာလား!!! ဆိုးလား!! ဟမ္​!! "

"လိမၼာဘူးဆိုးတယ္​..."

နႈတ္​ခမ္​းႀကီးဆူထြက္​​ေနၿပီး..​ေကာက္​ျပ​ေနတာ...

"အို!! ဒါဆို..Kim jongin ​ေယာက္​်ား​ေလးက​ေရာ..လိမၼာလား!! ဆိုးလား!! "

"ဟိ!!! Kim Kyungsoo​ေလးက..လိမၼာပါတယ္​ဗ်...ဟီး!! "

အမ်ိဳးမ်ိဳးကို...တတ္​နိုင္​လြန္​းပါဘိ...

"ကဲ..ဒါဆိုမ်က္​နွာသြား​သစ္​ပါ​ေတာ့...​ေယာက္​်ား​ေလး​ေရ..."

"ဟုတ္​ၿပီ!! ဟုတ္​ၿပီ..မ်က္​နွာသြားသစ္​ပါၿပီ!! မိန္​းမ​ေရ...မြ!! "

"Kim kyungsoo!!! "

သူ႔ပါး လွစ္​ကနဲ..နမ္​းၿပီး..မိန္​းမ​ေရလို႔ ​ေခၚသြား​ေတာ့....

ကိုယ္​့မွာ ရယ္​ရခက္​ ငိုရခက္​!!!

လူကို ukeမ်ားမွတ္​​ေနလားမသိ..ဟြန္​႔....

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now