B&M _ 25

1.3K 171 14
                                    

မေန႔ညက....ငိုရတာပင္ပန္းသြားတာနဲ႔....ဘယ္လိုလုပ္အိပ္ေပ်ာ္သြားမွန္းမသိပါ!!

ခုေရာက္ေနတာက...ကုတင္ေပၚမွာ...ညကသူငိုေနတုန္းက မီးဖိုေခ်ာင္မွာပါ...

မဟုတ္မွ....ကိုကို သူ႔ကိုေခၚလာခဲ့တာလား??

ကိုကိုကေရာ...စိတိဆိုးေျပသြားၿပီလား??

ကိုကိုကေရာ....အခုဘယ္မွာလဲ??

လားေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔...လူကေငါင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္လာၿပီ!!

"ဟင့္!!! ေခါင္းကိုက္လိုက္တာ...အီးဟီး!!"

ေခါင္းထဲက ကိုက္ခဲလာတာေၾကာင့္....ငိုခ်င္စိတ္ကပိုလို႔ပင္ႀကီးစိုးလာတယ္...

"ကေလး...ဘာလို႔လဲ...ကေလး..ဘာျဖစ္လို႔ငိုေနတာလဲ...ကိုယ္စိတ္ပူလာၿပီကြာ.."

ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေန....အေျပးအလႊားထြက္လာတာ...အဝတ္အစားေတာင္မဝတ္ရေသးတဲ့ကိုကို!!
ေခ်ာ့ကာမွ...ပိုငိုသလို!!

"ဟင့္..ေခါင္း...ေခါင္း..ေခါင္းကေလ..ဟင့္!!"

"အင္း..အင္း..ေခါင္းကဘာျဖစ္လို႔လဲ...ေျပာ...ကိုကို႔ကိုေျပာလို႔!!"

စိုးရိမ္ေနတဲ့ကိုကိုပံုစံေၾကာင့္....ငိုေနတာကေနရပ္ၿပီး!!
ရယ္ျပလိုက္မိတယ္...

"ဟီး!! "

"ေဟာဗ်ာ....ငိုရာကေန...ဘာလို႔ရယ္ျပေနရတာတုန္း!!"

ခပ္ျပံဳးျပံဳးေမးလာတဲ့ကိုကို႔ကို...ၾကည့္ရင္းေပြ႔ဖက္ခ်င္စိတ္ကေပၚလာတာနဲ႔...
ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္မိလိုက္တယ္....

မေန႔ညက စိတ္ဆိုးၾကၿပီး...ဖက္လည္းမဖက္ရ....နမ္းလည္းမနမ္းရေတာ့..
ကိုကို႔ကို...ခြၽဲခ်င္လာၿပီ!!

"ေအးတယ္...ဟိ!! ကိုကို႔ရင္ဘက္က...ေအးတယ္.."

ေရစိုေနတဲ့....ကိုကိုရင္ဘက္ကိုႏွာေခါင္းေလးနဲ႔..တို႔ထိတို႔ထိနမ္းလိုက္ေတာ့...

"ေအာ္ေဟာ္!!! ေစာေစာစီးစီး လာျမဴစြယ္ေနတာလား...ကေလးစုတ္ေလး"

ေမးလာတဲ့စကားနဲ႔အတူ....လူကအိပ္ယာေပၚပက္လန္ဘယ္လိုလန္လို႔လန္သြားမွန္းေတာင္မသိလိုက္!!
အဲ့ကိုကိုဟာေလ...ေတာ္ေတာ္ေျချမန္လက္ျမန္လြန္းပါ့!!!

"ျမဴစြယ္စရာလား...ကိုယ့္ေယာက္်ားကို...မဆိုသေလာက္ေလး..ခြၽဲျပတာေလးကို....ၿငိဳျငင္ခ်င္တာလား...ကိုကို!!"

မ်က္ခံုးေလးပင့္ၿပီး...ေမးလိုက္ေတာ့....ခပ္ျပံဳးျပံဳးနဲ႔ကို...မ်က္ႏွာနားကပ္လာတဲ့...ေခ်ာေမာၿပီး...ေယာက္်ားၿပီးသတဲ့ ကိုကို႔မ်က္ႏွာ...

အီး!!မ်က္ႏွာႀကီး...ရဲလာၿပီနဲ႔တူတယ္.....

"ခြၽဲျပေနတဲ့...ကေလးေလးကို....ဘာလုပ္သင့္လဲ...ဟင္!! ေျဖပါဦး..အသည္းေလးရဲ႕. မြ!!"

ေမးေစ့ကို...လာနမ္းတဲ့..ကိုကို....

"ယားတယ္လို႔!!ဟိ!! ကိုကို!!! "

"ထေတာ့!!! ကေလး...အလုပ္သြားရမယ္ေလကြာ..."

အေပၚကေန...အုပ္မိုးထားရကေန...ထဖို႔ႀကိဳးစားေနတဲ့...ကိုကို႔ကို..
လည္ပင္းကေန...သိုင္းဖက္ၿပီး...မ်က္ႏွာနားကပ္လိုက္ေတာ့....

"ခြင့္ယူမယ္...ကိုကို...babyဒီေန႔..မသြားခ်င္ဘူး...ကိုကိုနဲ႔တူတူေနခ်င္တာ"

"သေဘာဗ်ာ....သေဘာ...ကိုကိုလည္း..မလာေၾကာင္း...ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္.."

ေခါင္းျပတ္မထြက္ညိမ့္ၿပီးမွ....ညက အေၾကာင္းကိုသတိျပန္ရသြားမိတယ္....

"ကိုကို!!! "

"ေျပာေလ~~ကေလး..."

အဝတ္လဲရင္းကေန....ျပန္ထူးလာတဲ့ကိုကို႔အသံ!!!

"ညက...ကိစၥကို..မသြားဘူးလို႔..babyဆံုးျဖတ္ထားတယ္..."

"မရဘူး!! ကေလး...သြားရမယ္!!"

ခပ္မာမာအသံနဲ႔ထြက္ေပၚလာတဲ့...ကိုကို႔စကား...

"ဒီမွာၾကည့္!! ကိုကို႔ကို...ကေလးသြားရမယ္...ဟုတ္ၿပီလား!"

ေဘးနားဝင္ထိုင္ၿပီး....ကိုကို႔မ်က္ႏွာဘက္လွည့္ေစၿပီး...အၾကည့္ခ်င္ဆံုေစတယ္.....

"ဟင့္!! babyက...ကိုကို႔ကိုမခြဲႏိုင္လို႔...ညက ကိုကိုေျပာတယ္ေလ...ကိုကို႔ကိုခြဲႏိုငိရင္ သြားဆို!! ဟင့္အင္း!! ခုမခြဲနိင္လို႔...မသြားဘူးေလကြာ!"

"ကိုကို႔စကားကို...ခဏေလးပဲနားေထာင္!!"

"အြန္း...နားေထာင္မယ္....."

"ဆိုးေပေတေလးရဲ႕...ကိုကိုေျပာျပမယ္....ကေလးက..တစ္ႏွစ္ပဲ...သည္းခံ...ကိုကိုက...ေနာက္ကလိုက္လာခဲ့မယ္ေလ.."

"ဟင့္!!! တစ္ႏွစ္ႀကီးေတာင္!!!"

"အင္း~~တစ္ႏွစ္ပဲ..... ကေလး"

T~ B ~ C~~~~~

တန္းလန္းကို..ႀကိဳက္တယ္😌😌
အမွန္ေတာ့....ေနမေကာင္းၿပီး..ဖ်ားေနတာ...မ်က္ရည္ပူေတြပါက်ေနလို႔ပါ😭

အဲ့တာေၾကာင့္.....ခဏေလးသည္းခံေပးပါ

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now