B&M-21(Uni)

400 23 7
                                    

"​မောနင်းစ်​...ကိုကို..."

​အလုပ်​မသွားခင်​လေး...အချစ်​တော်​..က​လေးအတွက်​သူ့မှာ..မနက်​စာပြင်​ဆင်​နေခြင်းပင်​....

ခုမှ..ညအိပ်​ဝတ်​စုံအပြာနု​ရောင်​လေးကို...ဝတ်​ထားတာကလည်း..

ဟို​ပေါ်ဒီ​ပေါ်နဲ့..နိုးလာတာနဲ့ကို သူ့ကိုထွက်​ရှာ​နေတဲ့ပုံပင်​....

"ကလေး...အင်္ကျီကိုဆွဲချလေ...မျက်နှာ​ရောသွားသစ်အုံးလေကွာ.."

ညအိပ်ဝတ်စုံလေးက...ရင်ဘက်ထိလိပ်တတ်နေတာ....

ခုချိန်ထိ ခေါင်းကုပ်လိုက်...လည်ပင်းကုက်လိုက်နဲ့...

ဟိုးတလောကမှ...ရှည်လာတဲ့ ဆံပင်ကလေးတွေကလည်း...

ကပိုကယိုနဲ့...အာရီးဂူး...ဘယ်လိုနေနေ...

ချစ်ဖိုကောင်းနေတာကလည်း..ခက်သား...

"ကိုကို!!! မျက်နှာမသစ်ခြင်းဘူး...မနက်စာတစ်ခါတည်းစားမယ်လေ..."

ကော်ဖီဖျော်နေတုန်း...အနောက်ကနေ...မှီကပ်ပြီး...

မျက်နှာမသစ်ချင်လို့...ဂျီကျနေတဲ့...ကလေးငယ်~~

"မရပါဘူးကွာ...ကိုကိုမျက်နှာလိုက်သစ်ပေးမယ်လေကွာ"

ခုလို​ပြောလည်း..​ခေါင်းတခါခါနဲ့..ဂျီကျ​နေတုန်း...

"ကိုကို့က​လေး​လေးက..လိမ္မာလား!!! ဆိုးလား!! ဟမ်​!! "

"လိမ္မာဘူးဆိုးတယ်​..."

နှုတ်​ခမ်းကြီးဆူထွက်​နေပြီး..​ကောက်​ပြ​နေတာ...

"အို!! ဒါဆို..Kim jongin​ယောက်ျား​လေးက​ရော..လိမ္မာလား!! ဆိုးလား!! "

"ဟိ!!! Kim Kyungsoo​လေးက..လိမ္မာပါတယ်​ဗျ...ဟီး!! "

အမျိုးမျိုးကို...တတ်​နိုင်​လွန်းပါဘိ...

"ကဲ..ဒါဆိုမျက်​နှာသွား​သစ်​ပါ​တော့...​ယောက်ျား​လေး​ရေ..."

"ဟုတ်​ပြီ!! ဟုတ်​ပြီ..မျက်​နှာသွားသစ်​ပါပြီ!! မိန်းမ​ရေ...မွ!! "

"Kim kyungsoo!!! "

သူ့ပါး လှစ်​ကနဲ..နမ်းပြီး..မိန်းမ​ရေလို့​ခေါ်သွား​တော့....

ကိုယ့်​မှာ ရယ်​ရခက်​ငိုရခက်​!!!

လူကို ukeများမှတ်​နေလားမသိ..ဟွန့်​....

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now