B&M-18(Uni)

448 26 0
                                    

"ကိုကို သက်​သာသွားပြီလား?? "

"ကိုကို သက်​သာတယ်​က​လေး...ခဏနားဦး..ပင်​ပန်း​နေတယ်​မလား?? "

​ဆေးရုံကပြန်​လာလာချင်း​မေးရ​တော့..ကိုကိုက သူ့ကိုပင်​ပန်းတယ်​ထင်​နေတာ...

ခုဆိုကျွန်​တော်​က​ဆေးရုံမှာ အလုပ်​စဆင်း​နေရပြီ​လေ...
ကိုကိုအလုပ်​ဒါဏ်​ပိပြီး..ဖျား​နေတာ.ဒီ​နေ့နဲ့ဆို..နှစ်​ရက်​ရှိပြီ!!

"ဟင့်​အင်း!! မပင်​ပန်းပါဘူးကိုကိုရ...babeကအနားမှာမရှိ​ပေးနိုင်​တော့..ဝမ်းနည်းလို့..ဟင့်​!! "

ရင်​ထဲတကယ်​နေလို့မ​ကောင်းတာ...ကျွန်​တော်​သာဖျားရင်​ကိုကိုက​နေ့မအိပ်​ညမအိပ်​အနားမှာ​နေ​ပေးတာမလား??
ခုကိုကိုဖျား​တော့..ကျွန်​တော်​ကကိုကိုနားအချိန်​ပြည့်​မ​နေနိုင်​ဘူးဖြစ်​နေတာ..

"က​လေး..ကိုကို့ဆီလာပါဦး..."

ကုတင်​ပေါ်က​နေ..လှမ်း​ခေါ်​နေတာမို့...ချက်​ချင်းပင်​ကိုကို့​ဘေးဝင်​လှဲပြီး..ကိုကို့ရင်​ခွင်​ထဲတိုး​နေမိလိုက်​တယ်​....

"က​လေး..အဖျားကူးမယ်​လေကွာ~~ "

"ကူးပ​စေ..ရတယ်​...babeအကူးခံနိုင်​တယ်​...ပြီး​တော့ဗျ..babeကဆရာဝန်​ပါ​နော်​..ကို​ယ့်​ဟာကိုသိပါတယ်​...!! "

ကိုကို့ရင်​ဘက်​ပေါ်​မှေး​လေး​ထောက်​ပြီး​ပြန်​ပြော​တော့...ကိုကိုကတဟားဟားနဲ့ကိုသ​ဘော​တွေကျ​နေ​တော့တာပဲ!!!

ရယ်​လိုက်​ရင်​ပါး​ပေါ်က​ပေါ်လာတတ်​တဲ့ပါး​ခြိုင့်​အတုကြီးကို..မ​ကျေနပ်​ချက်​တွေနဲ့နမ်းပစ်​ချင်​စိတ်​ကတဖွားဖွား!!!

"ဆရာဝန်​လား!! ကိုကိုက မူကြိုက​လေး​လေးမှတ်​လို့..ဟား!! "

"မူကြိုက​လေး !!!  အွန်း​ကိုကို့နဲ့ဆို..မူကြိုက​လေး​လေးလုပ်​မယ်​..အပြင်​ရောက်​ရင်​babeကဆရာဝန်​ပဲ..."

ကိုကို့ရင်​ခွင်​ထဲမှာသူအခုလို​လေး..ချွဲနွဲ့ရတာကိုသူတကယ်​သ​ဘောကျတာပါ..

"အား!!! ဖက်​နမ်းပစ်​ချင်​ပေမဲ့..အဖျား​တွေကူးမှာ​စေလို့..ဖက်​ပဲအိပ်​တော့မယ်​ကွာ..ချစ်​တယ်​က​လေး!! ကိုကို့အသည်း​လေး..မွ!! "

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now