B & M _ 18

1.7K 198 67
                                    

"ကိုကို သက္​သာသြားၿပီလား?? "

"ကိုကို သက္​သာတယ္​ ​က​ေလး...ခဏနားဦး..ပင္​ပန္​း​ေနတယ္​မလား?? "

​ေဆးရံုကျပန္​လာလာခ်င္​း​ေမးရ​​ေတာ့..ကိုကိုက သူ႔ကိုပင္​ပန္​းတယ္​ထင္​​ေနတာ...

ခုဆိုကြၽန္​​ေတာ္​က​ေဆးရံုမွာ အလုပ္​စဆင္​း​ေနရၿပီ​ေလ...
ကိုကိုအလုပ္​ဒါဏ္​ပိၿပီး..ဖ်ား​ေနတာ.ဒီ​ေန႔နဲ႔ဆို..နွစ္​ရက္​ရိွၿပီ!!

"ဟင္​့အင္​း!! မပင္​ပန္​းပါဘူးကိုကိုရ...babeကအနားမွာမရိွ​ေပးနိုင္​​ေတာ့..ဝမ္​းနည္​းလို႔..ဟင္​့!! "

ရင္​ထဲတကယ္​​ေနလို႔မ​ေကာင္​းတာ...ကြၽန္​​ေတာ္​သာဖ်ားရင္​ ကိုကိုက​ေန႔မအိပ္​ညမအိပ္​​အနားမွာ​ေန​ေပးတာမလား??
ခုကိုကိုဖ်ား​ေတာ့..ကြၽန္​​ေတာ္​ကကိုကိုနားအခ်ိန္​ျပည္​့မ​ေနနိုင္​ဘူးျဖစ္​​ေနတာ..

"က​ေလး..ကိုကို႔ဆီလာပါဦး..."

ကုတင္​​ေပၚက​ေန..လွမ္​း​ေခၚ​ေနတာမို႔...ခ်က္​ခ်င္​းပင္​​ကိုကို႔​ေဘးဝင္​လွဲၿပီး..ကိုကို႔ရင္​ခြင္​ထဲတိုး​ေနမိလိုက္​တယ္​....

"က​ေလး..အဖ်ားကူးမယ္​​ေလကြာ~~ "

"ကူးပ​ေစ..ရတယ္​...babeအကူးခံနိုင္​တယ္​...ၿပီး​ေတာ့ဗ်..babeကဆရာဝန္​ပါ​ေနာ္​..ကို္​ယ္​့ဟာကိုသိပါတယ္​...!! "

ကိုကို႔ရင္​ဘက္​​ေပၚ​ေမွး​ေလး​ေထာက္​ၿပီး​ျပန္​​ေျပာ​ေတာ့...ကိုကိုကတဟားဟားနဲ႔ကိုသ​ေဘာ​ေတြက်​ေန​ေတာ့တာပဲ!!!

ရယ္​လိုက္​ရင္​ ပါး​ေပၚက ​ေပၚလာတတ္​တဲ့ပါး​ၿခိဳင္​့အတုႀကီးကို..မ​ေက်နပ္​ခ်က္​​ေတြနဲ႔နမ္​းပစ္​ခ်င္​စိတ္​ကတဖြားဖြား!!!

"ဆရာဝန္​လား!! ကိုကိုက မူႀကိဳက​ေလး​ေလးမွတ္​လို႔..ဟား!! "

"မူႀကိဳက​ေလး !!!  အြနး္​ ကိုကို႔နဲ႔ဆို..မူႀကိဳက​ေလး​ေလးလုပ္​မယ္​..အျပင္​​ေရာက္​ရင္​babeကဆရာဝန္​ပဲ..."

ကုိကို႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာသူအခုလို​ေလး..ခြၽဲႏြဲ႕ရတာကိုသူတကယ္​သ​ေဘာက်တာပါ..

"အား!!! ဖက္​နမ္​းပစ္​ခ်င္​​ေပမ့ဲ..အဖ်ား​ေတြကူးမွာ​ေစလို႔..ဖက္​ပဲအိပ္​ေတာ့မယ္​ကြာ..ခ်စ္​တယ္​ က​ေလး!! ကိုကို႔အသည္​း​ေလး..မြ!! "

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now