B & M _ 30

1.2K 93 20
                                    

{ Zawgyi Ver }
တစ္ေနကုန္ေရခဲမုန္႔ဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတာတာကအေကာင္း
ျပန္ခံနီးမွ ျပသာနာရွာလာေသာ ကေလးငယ္~~

"ကိုကို!!! babeက အရမ္းဆိုးေနလားဟင္~~
အရင္လို ေျပာစကားနားေထာင္တဲ့ လူလိမၼာေလးမဟုတ္ေတာ့ဘဲ အခုလူဆိုးေလးျဖစ္ေနၿပီလားဟင္!!"

အင္း!! ဒီကေလးေတာ့
ဘာေတြ အေတြးလြန္ေနျပန္ၿပီလဲမသိ!!
ဒီကေလးငယ္နဲ႔ေတာ့ ခက္တယ္
လူနာေတြေရွ႕ၾက လူႀကီးအရမ္းဆန္ၿပီး
အရာရာကို ဆံုးျဖတ္နိုင္တတ္တဲ့ ကေလးငယ္က
နွစ္ေယာက္အတူတူရိွတဲ့အခ်ိန္ဆို အခုလို
ကေလးဆန္ဆန္ေမးတတ္တာေလးေတြက အၿမဲလိုလိုပင္!!

"ကေလး!! ကိုကို႔ မ်က္လံုးကိုေသခ်ာၾကည့္ ကိုကိုေျပာတဲ့စကားကိုလည္း ေသေသခ်ာခ်ာေလးနားေထာင္ေပး အိုေက!!"

လက္ညိဳးနဲ႔ လက္မေလးကို ေသခ်ာ၀ိုင္းျပၿပီး ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔ နာခံျပေနတဲ့ ပံုေလးက ဘယ္ခ်ိန္ၾကည့္ၾကည့္ အူယားၿပီးခ်စ္စရာေကာင္းေနတုန္းပဲ....

သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာသလိုေပါ့ မင္းတို႔နွစ္ေယာက္လံုးကိုက အျဖစ္သည္းၿပီး တုန္ေနေအာင္ခ်စ္ျပေနလိုက္ၾကတာ....

တခါတေလၾက မ်က္စိေနွာက္ေလာက္တဲ့ထိကို အျဖစ္သည္းလြန္းျပပေနတာပါကြာတဲ႔ေလ.....

ခ်စ္တာကို!!!...ဘ၀တစ္ခုလံုးပံုေပးထားတဲ့ထိကို ခ်စ္ခဲ့မိတာေလ....

ကေလးငယ္ဘာလုပ္လုပ္ အျပစ္မျမင္ဘဲ ခ်စ္ခဲ့တာေလ...

"ကိုကို႔ ကေလးငယ္က အရင္ကလည္း လိမၼာတယ္ အခုလည္း လိမၼာၿပီး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတုန္းပဲ တျခားအေတြးေတြထက္ ကိုကို႔သာ ယံုေပး ကိုကုိတစ္ေယာက္တည္းကို ယံုၾကည္ၿပီး ခ်စ္ေပး အဲ့တာဆို အရာရာ အားလံုးအဆင္ေျပၿပီေလ babeရဲ႕"

တခါတေလ အေတြးေပါင္းစံုေၾကာင့္ ကေလးငယ္စိတ္ရႈပ္ေနတတ္ရင္ အၿမဲတမ္းလိုိလို အခုလိုမ်ိဳးစကားမ်ိဳးေတြနဲ႔သာေခ်ာ့ျမဴေပးတတ္တာက ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ မူပိုင္အလုပ္တာ၀န္တစ္ခု!!

"babeက ကိုကို႔ကို babe ကိုယ္ babeထက္ပိုယံုၾကည္ၿပီးသား...babeအတြက္ ကိုကိုက အခ်စ္ဆံုးလူသား
ခ်စ္လို႔မ၀တဲ့တစ္ေယာက္တည္းေသာသူ ဘာေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုကုိ႔လက္တြဲၿပီး ကိုကို႔ေနာက္တေကာက္ေကာက္လိုက္မယ့္သူ ခ်စ္တယ္~~ကိုကို"

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now