B&M _13

1.8K 182 58
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​..အ​ေပၚ​ေရာက္​တဲ့ထိ..က​ေလးတတ္​မလာခဲ့​ေသးပါ..
​ေခါင္​းမမာပါနဲ႔..က​ေလးရာ..ကိုကို​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​...
ရလာမယ္​့..ကိုကို႔ရင္​​ေသြး​ေလးထက္​...
လက္​ရိွ..ကိုယ္​့က​ေလး​ေလးတစ္​ခုခုျဖစ္​သြားမွာကို..ကိုကို​ေသမ​ေလာက္​​ေၾကာက္​လို႔ပါ..က​ေလးရယ္​....

ကိုကို...ဒီတခါ​ေတာ့..ဘယ္​လိုမွ..အလိုမလိုက္​နိုင္​ဘူး..က​ေလး......

Kyungsooတစ္​​ေယာက္​..ခုထိကား​ေပၚမွာငုတ္​တုတ္​ထိုင္​​ေနဆဲပင္​~~
ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္​ျဖစ္​..ကိုကုိက..'မင္​း' နဲ႔ 'ငါ ' ဆိုတဲ့စကားကို..ရင္​့ရင္​့သီးသီး​ေျပာသြားျခင္​းပင္​.....

ကိုကိုက..ဘာလို႔စိတ္​ဆိုးသြားရတာလဲ???
ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ား..အမွားလုပ္​မိခဲ့လို႔လား????
ဟင္​့အင္​း!! ကြၽန္​​ေတာ္​မမွားသလို..ကိုကိုလည္​းမမွားခဲ့ပါ...
ကံၾကမၼာကမွားခဲ့ျခင္​းပင္​....

​ေယာက္​်ား​ေလးနွစ္​​ေယာက္​တြက္​..က​ေလးယူတယ္​ဆိုတာ..
အမ်ားအျမင္​..မ​ေကာင္​းသလို..ကုိယ္​ဝန္​​ေဆာင္​ရတဲ့..သူအတြက္​လည္​း..
အႏၲရာယ္​ျဖစ္​တယ္​ဆိုတာ​ေၾကာင္​့....ကိုကိုကန္​႔ကြက္​ျခင္​းတစ္​ခုပင္​ျဖစ္​သည္​...

ကိုကိုစိတ္​ဆိုး​ေနတာမို႔...ကိုကိုအိပ္​​ေလာက္​တဲ့ခ်ိန္​မွသာ...
ကား​ေပၚကဆင္​းလာခဲ့​ေတာ့တယ္​.....

အိပ္​ခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့...ကိုကို..ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအရင္​လို..ယုယုယယဆက္​ဆံျခင္​းမရိွခဲ့​ေပ....
ကုတင္​​ေပၚ​ေနာက္​​ေက်ာ​ေပးၿပီး..အိပ္​​ေနျခင္​းပင္​...

ဟင္​့.!! ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေက်ာခိုင္​းျခင္​းပင္​...

ငိုတာ​ေရာ..ပင္​ပန္​းတာ​ေရာ​ေပါင္​းၿပီး..ကိုကို႔​ေဘးနားဝင္​လွဲအိပ္​​ေပမယ္​့..
ကိုကိုရဲ႕..​ေႏြး​ေထြးတဲ့ရင္​ခြင္​က..ကြၽန္​​ေတာ္​ဆီ​ေရာက္​မလာခဲ့ပါ....

"ဟင္​့...ကိုကို..ဟင္​့..babeကို..အဲ့လိုမလုပ္​ပါနဲ႔..​ေၾကာက္​တယ္​ကိုကို...!! "

တိုးတိုး​ေလးၿငီးၿပီးသာ...အိပ္​ခ်င္​​ေနတဲ့..မ်က္​လံုး​ေတြကိုမွိတ္​ပစ္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​...

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now