B&M -3 (Uni)

1.1K 47 0
                                    

ကျွန်​တော်​နဲ့.က​လေး မနက်​ကကြည်​နူး​နေတာနဲ့...
ရုံး​ရောက်​တော့appaရဲ့တေးသံသာ​လေးကိုကြားရ​လေရဲ့

"Kim Jongin!! ကိုယ့်​ရာထူးကိုလည်းသတိ​လေးဘာ​လေးထားအုံးဘယ်​နှယ့်​ကွာ..က​လေးနဲ့အပြိုင်​က​လေးလုပ်​နေတယ်​..."

အယ်​..ဘယ်​တုန်းက ကျွန်​တော်​က က​လေးလုပ်​လို့လဲ...
က​လေး..ဟုတ်​မဟုတ်​..ကျွန်​တော်​က​လေးက..အသိဆုံး..

"ဟာ..appa ကလည်းသားက က​လေးကိုကျောင်းလိုက်​ပို့​နေလို့ပါ​နော်​.."

"ဟွန့်​...Kim jongin မင်းကငါ့သားပါကွာ မင်းက​လေးကိုကျောင်းပို့တာထက်​ကား​ပေါ်မှာ..က​လေးကိုနမ်းခဲ့တယ်​မလား.."

Woww...appaတုိ့.အကြားအမြင်​များရ​နေတာလားမသိ!!ကျွန်​တော်​က​လေးကိုနမ်းခဲ့တာဘယ်​လိုသိလဲမသိ
အဟိ!!က​လေးကို.ကား​ပေါ်မှာနေ့တစ်​ဝက်​စာလွမ်း​နေရမှာမို့ နေ့တဝက်​စာအပီနမ်းခဲ့တယ်​လေ....

"ဟေ့ကာင်​!!ဒီ​လောက်​ဆူ​နေတာကို..ဘာလို့ပြုံးစိစိလုပ်​နေတာတုန်း.."

appaက မျက်​မှောင်​လေးကြုတ်​မေး​တော့စပ်​ဖြဲဖြဲနဲ့ပင်​...ပြန်​ဖြေလိုက်​တယ်​...

"ဟိ!!!ကား​ပေါ်မှာ..နမ်းခဲ့တာ​လေးကို​ပြန်​တွေးပြီးပျော်​နေတာဗျ.."

Mr.Kim တစ်​ယောက်​သူ့သာကိုဘာ​ပြောလို့​ပြောရမှန်းကိုမသိတာအမှန်​ပင်​....
သူ့သားအဲ့က​လေးကိုချစ်​တာ ကိုယ်​တွေထက်​ကိုပိုချစ်​သေးတာ
မိဘ​တွေအ​ပေါ်ဆို က​လေးဆိုးဆိုးသ​လောက်​
သူ့က​လေးအ​ပေါ်ဆိုရင်​အမြဲရင့်​ကျက်​နေတဲ့လူကြီးတစ်​ယောက်​လိုရင့်ကျက်တည်ငြိမ်နေတာ
တခြား​နေရာဆို အကုန်​အဆင်​ပြေ​တော်​သ​လောက်​
သူ့က​လေးနဲ့ပတ်​သက်​လိုက်ရင်​ဒေါသကငယ်​ထိပ်​တတ်​စောင့်​နေပြီ

ခုလည်းကြည့်​!!က​လေးရူးရူး​နေတာ မတတ်​နိုင်​အဲ့တာ့လည်းလွှတ်​ထားလိုက်​တော့တယ်​အေး​ရောလေ ဟုတ်တယ်​!! ပြောလို့မှမရ​တော့တာကို!!

"Kim Jongin ပြုံးမယ်​ဆိုလည်းကိုယ့်​ရုံးခန်းကိုယ်​သွားပြုံးသွား!! မြန်​မြန်​သွားတော့ ငါမင်းကို​တော်​တော်​မျက်​စိ​နောက်​နေပြီ.."

Baby & Me {Completed}Where stories live. Discover now