Kai's POV
"Acum suntem doar noi.". Cuvintele spuse de Ana încă îmi mai răsun prin minte. Încă îi mai simt îmbrățișarea. Părul ei îmi mângâia fața. Ochii ei străluceau, iar obrajii îi erau îmbujorați.
Gândul că, după tot timpul ăsta în care am sperat că ne vom împăca, vom fi din nou împreună mă bucură nespus. Nu o voi lăsa. Nu voi pleca de lângă ea. Nu o pot pierde din nou. Nu după ce a trecut prin atâtea.
Mi-e dor de ea din ce în ce mai tare. Când o văd, inima îmi bate mai repede. Vreau să-i simt parfumul. Să mă trezesc în fiecare dimineață cu gândul că trebuie să o văd. Să îmi adoarmă în brațe. Când o văd, amintirile cu noi îmi revin îm minte.
Uneori, când visa și se trezea plângând, îi șopteam. Îi spuneam că sunt acolo. Lângă ea. Că nu i se va întâmpla nimic rău.
Simt nevoia să o protejez.
Simt nevoia să fiu lângă ea.
***
Mă îndrept spre ieșrea din liceu. O mână mă bate pe umăr. Mă întorc. Christinne mă privește, zâmbind. Grăbesc pasul. Se ține după mine.
-Ce e? o întreb, deranjat.
Chicotește scurt, dându-mi bătăi de cap, apoi mă invită la petrecerea ei. O alta, cu ocazia Crăciunului, îmi explică.
Prima dată mă gândesc să refuz categoric, dar cu toate astea accept, și îi spun că voi fi acolo. Dacă ea dă o petrecere, e invitată toată lumea. Ana s-ar putea să apară. Doar la asta m-am gândit când am zis că voi veni.
Ies pe poarta liceului, îndreptându-mă spre casă. Deși peste câteva zile este Crăciunul, zăpada nu a apărut. Ziua Anei se apropie și ea, și cine știe ce se va mai întâmpla până atunci.
Trebuie să vorbesc cu Nina. Să o întreb dacă Ana va ajunge la petrecere. Daca va veni cu el, sau singură. Aș suna-o chiar eu, dar nu vreau să aibă probleme din cauza mea. Încă nu s-a despărțit de Dylan. Simt că nu va avea puterea să o facă. Nu vrea să îl rănească. Știu asta. Încă mai are sentimente pentru el. O pot vedea. Nu o pot pune să aleagă, asta-i clar. Nu îi pot cere asta. Trebuie să-și dea seama singură de ceea ce își dorește și de ceea ce simte.
//Capitol scurt, urmează unele mai lungi. Am vrut să apară un capitol ș din perspectiva lui.
Scuze că nu mai poztez așa cum postam la început. Voi încerca să o fac mai des, acum că e vacanță și am mai mult timp liber.
Ly all💖//
CITEȘTI
ᴊᴜʀɴᴀʟᴜʟ ᴜɴᴜɪ ᴀᴅᴏʟᴇꜱᴄᴇɴᴛ ᴠᴏʟ ɪɪ
Teen Fiction"-Dăm cu banul. Ban: ești a mea, pajură: sunt al tău." -Kai Jones-