Hoofdstuk 4

38 0 0
                                    

Karin p.o.v
Het is nu 3 dagen na de verdwijning van Ziggy en de dood van Xavi, mijn man en ik zijn meteen daarna naar de politie gestapt en aangifte gedaan van ontvoering en moord, na de aangifte hebben we vooral eerst gerouwd om de dood van Xavi en hem begraven, daarna heb ik ook nog met Karlijn, Ziggy,s beste vriendin gesproken en getroost. Nu zit ik op de bank naar de televisie te kijken en bedenk me dat we hier drie dagen terug vreesde voor ons leven en die van onze kinderen, Ziggy is veertien en Xavi was net 20 geworden, er staan een nieuws zender op en ze zenden nu het nieuws uit, als de verdwijning van Ziggy erop komt zit ik meteen rechtop en kijk en luister ik aandachtig " vandaag spreken we met agent Mark van het onderzoek,s team die op deze zaak zit, we vroegen hem om ons meer duidelijkheid te geven over de verdwijning van het veertien jarige meisje Ziggy Verstappen, ze verdween in de middag van vrijdag 14-05-2015, ze zou dat weekend alleen thuis zijn met haar broer Xavi Verstappen, die tevens terug gevonden is en helaas niet meer in leven is, we wensen de familie heel veel sterkte met het verlies, nu schakelen we over na mijn collega Bart Beuken voor het interview met agent Mark "" ja goedenavond ik sta hier tegenover agent Mark die dit onderzoek leid, agent Mark weet uw al iets meer over de verdwijning van Ziggy Verstappen? " " helaas we weten niets nieuws over haar verdwijning wat we al wisten, ik en mijn team roepen getuigen op die Ziggy en of de daders rond half 5 á half 7 die avond gezien hebben meldt uw dan ", na dit interview zet ik de televisie uit en loop naar de keuken voor een glas water, dan komt Micheal binnen en geeft me een kus ' ze waren er weer op ' zeg ik, Micheal draait me naar zich toe ' we vinden haar wel lieverd ' zegt Micheal ' weet ik Micheal, maar Ziggy ze is pas veertien, en je weet hoe ze is Micheal, té nieuwsgierig en dan kun je nog zo hard roepen tegen haar maar dan reageert ze niet, dat weet je Micheal ' huil ik en drink van mijn water ' Karin ik weet het, en ik snap ook hoe Ziggy mogelijk heeft gereageerd op hun, maar we weten allebei wat voor klootzakken ze zijn en hoe harteloos ' zegt Micheal ' weet ik, Ziggy en Xavi hadden ze nooit mogen ontmoeten, en nu is Ziggy weg en Xavi dood ' huil ik, Micheal trekt me in een knuffel en probeert me te troosten ' stel dat ze haar ook doden, Micheal dan ooh ' huil ik en leun op zijn schouder ' sst we vinden haar schat, dat beloof ik je ' zegt Micheal.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu