Hoofdstuk 16

27 0 0
                                    

Karlijn p.o.v
5 weken later
Ik ben weer genezen en maak me klaar om te vechten, het is een toernooi van drie weken, dit is week 1 en de eerste rondes zijn nu nog bezig, ik sla tegen een boxbal die ze sinds kort in mijn kamer hebben opgehangen omdat ik mijn woede aanvallen niet onder controle kon houden, thuis heb ik daar medicijn voor maar ja ik ben nu niet thuis en ik kan ze nu dus alleen maar bedwingen door ergens tegen te slaan. Dan komt Darius binnen ' klaar ' zegt Darius en ik kijk op ' ja ' zeg ik en Darius glimlacht ' kom maar dan ' zegt Darius en ik volg hem naar de ring en we gaan naar binnen, in de ring staat een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd als Louisa en die is 16, ze kijkt me bang aan, de scheidsrechter gaat tussen ons beide staan en steekt zijn handen uit naar ons ' oké even de regels ' zegt de scheidsrechter en kijkt van mij naar het meisje ' dit is ronde 1, er zijn maximaal drie rondes waarin je de kans hebt om je tegenstander knock out te slaan, je mag alles gebruiken, voeten, handen en noem maar op als je tegenstander knock out gaat heb je gewonnen ' zegt de scheidsrechter en stapt weg en pakt een vlag ' klaar ' zegt de scheidsrechter en wij knikken en de scheidsrechter slaat de vlag neer, de wedstrijd is begonnen. We cirkelen om elkaar heen geen van beide valt aan, dan wordt ik het zat en geef haar een high kick tegen haar schouder, ze vliegt tegen de muur aan en ik landt op mijn voeten, de mannen rondom de ring juichen, Darius en de man grinniken ' bravo meid ' grinnikt Darius en snuift, ik kijk naar het meisje dat langzaam opstaat en mij nog banger aan kijkt, ze probeert me te slaan, haar eerste echte poging, maar omdat ze zo traag doet grijp ik haar pols en met een slink shot beland ze tegen de muur en staat niet meer op, de scheidsrechter rent naar het meisje en telt tot tien, als hij bij tien is staat het meisje nog niet op ' ja ze is knock out, je hebt gewonnen jongedame ' zegt de scheidsrechter en iedereen juicht en fluit op mij, Darius komt de ring in en drukt me rustig tegen de muur ' schat je bent geweldig ' grinnikt Darius, ik wurm me los en loop naar het meisje dat langzaam bijkomt ' hey gaat het ' zeg ik en help haar op, zodra ze staat slaat ze mijn hand weg ' rot op ' snauwt ze en kijkt me arrogant aan, ik blijf staan en kijk haar aan, Darius bekijkt ons ' dat ik je niet heb kunnen slaan ligt aan jou ' snauwt het meisje ' je moet gewoon beter je best doen schat ' zegt Darius die nu achter me is komen staan ' dat wijf is gemeen ' snauwt het meisje ' hehe ga bij je baas klagen schat, niet bij mij ' zegt Darius en het meisje loopt de ring kwaad uit en naar haar baas, ik draai me om en wil hem bijna slaan maar hij grijpt mijn pols en drukt me tegen de muur ' rustig ' zegt Darius en kijkt me aan, ik kijk hem nijdig aan ' volgende keer ' grinnikt Darius dan en ik glimlach ook naar hem ' kom ' zegt Darius en neemt me mee terug naar die luxe ruimte en laat me naar binnen gaan en loopt dan weg.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu