Marcel p.o.v
We zijn bij het meisje haar ouders thuis, Vince heeft haar vader op een stoel vast gebonden en ik hou haar moeder in de hoek die grenst aan het kookeiland, ze huilt maar ik doe der niets aan, ik denk alleen maar aan het meisje, waar we nog steeds niet de naam van weten maar ja. En weer een klap krijgt haar vader ' Vince dit werkt niet, hij gaat zo nooit praten ' zeg ik, Vince draait zich om naar mij en snuift ' beter idee dan ' sist Vince, ik kijk hem aan ' begin over dat kind, knoop er een verhaal aan vast dan praat ie wel ' zeg ik en Vince grijnst ' als ik jou niet had Marcel ' zegt Vince, ik gun hem een scheve grijns en Vince draait zich weer om naar haar vader ' ik zeg niets ' sist haar vader, ik snuif en loop al pratend naar Vince en haar vader ' ik heb je meisje gezien, ach wat een stakker zo zielig, ze ligt half dood bijna in een schuur helemaal alleen, ik hoop dat ze het redt ' zeg ik en Vince kijkt me grijnzend aan en snuift ' klootzak ' sist haar vader ' ik zal maar oppassen met wat je zegt tegen ons hm, een belletje en ze sterft ' zeg ik en snuif, haar moeder huilt nu nog harder, sorry mevrouw, maar dit moet ik nu eenmaal doen om de goede informatie te krijgen en uw man bevat die informatie. Haar moeder slikt en kijkt huilend naar ons ' maar er is een manier om uw dochter nog te redden ' zeg ik, haar vader kijkt me kwaad aan ' vertel ons wat je weet en ik laat je meisje in leven hm, anders bel ik zo even hm ' zeg ik ' ik heb al honderd keer gezegd dat ik er niets van af weet ' sist haar vader ' Micheal zeg gewoon wat ze willen weten ' huilt haar moeder, Vince grinnikt en snuift, ik grijns en kijk haar vader aan ' jou keus ' zeg ik en loop terug naar haar moeder en pak haar arm en trek haar mee naar de gang ' niet gillen vertrouw me ' zeg ik en die haar tegen de muur ' Marcel gast wat doe je ' zegt Vince ' ben bezig met der moeder, kom zo ' zeg ik ' ok deal ' zegt Vince ' blijf van mijn vrouw af klootzak ' sist haar vader ' hoort uw uw man begrijpt het nog niet ' zeg ik, ze kijkt me aan half huilend ' vertrouw me, ik breng uw naar uw kind maar uw moet me vertrouwen anders lukt dit niet ' zeg ik en haar moeder knikt twijfelend zie ik ' droog eerst uw tranen ' zeg ik en ze doet het ' Marcel gozer ' zegt Vince ' hou haar vader bezig, ik kom er zo aan ' zeg ik en Vince snuift en ik hoor hem weer tegen haar vader praten, ik pak de auto sleutel en ontgrendel de auto vanaf hier ' luister loop naar de auto en stap meteen in en druk het knopje in het slot, ik kom er zo aan ' zeg ik en haar moeder knikt en ik laat haar los en begin tegen de muur te slaan, haar moeder begrijpt de hint en schreeuwt en doet alsof ze huilt ' kut wijf ' zeg ik, haar moeder grijnst naar me en rent weg ' bek dicht kut wijf ' sis ik en kijk of ze al weg is en ik grijns, goed bezig mevrouw, info volgt onderweg. Ik loop terug de kamer in ' wat deed je gast ' zegt Vince ' haar moeder duidelijk maken dat ze moet stoppen met janken ' zeg ik en Vince grijnst ' jullie klootzakken hebben mijn dochter gast, daarom " jankt " ze ' sist haar vader, ik maak hem los en loop met hem naar de meter kast ' sluit hem hier maar op, kom zo terug moet even wat pakken in de auto ' zeg ik ' is goed ' zegt Vince en ik loop naar de auto, stap in en rij meteen weg, haar moeder kijkt strak voor zich uit ' sorry ' zeg ik meteen, haar moeder kijkt op naar mij ' je hebt mijn dochter tot vier keer toe ontvoerd en ik weet niet wat allemaal aan gedaan hebt ' zegt haar moeder ' klopt, maar in werkelijkheid en daar is uw dochter ook achter gekomen hoop ik, dat ik geprobeerd heb haar te beschermen ' zeg ik ' te beschermen?! ' zegt haar moeder verbaast ' ja in principe wel ja, voor mijn baas en die gast net ben ik iemand die geen genade kent voor zijn slachtoffers, maar ik heb een zwak voor uw dochter ' zeg ik, haar moeder kijkt me verbijsterd aan ' waarom bracht uw haar niet gewoon terug dan? ' vraagt haar moeder verbijsterd ' nou dat was ik van plan, maar dat gaat niet zo simpel, ten eerste ik zag haar pas te laat, ze brachten haar pas veel later naar me toe en toen waardeerde ze me niet want ze trapte me nogal hard ' zeg ik, haar moeder kijkt me aan ' ze zat in gevangenschap, natuurlijk verdedigt ze zich dan ' zegt haar moeder ' ik weet het, en ik begrijp haar reactie ook wel, maar ik wou haar alleen laten zien dat ik haar niets deed ' zeg ik ' is ze er erg slecht aan toe? ' vraagt haar moeder ' ze heeft wat klappen gehad, maar ik denk dat ze fysiek er slechter aan toe is dan lichamelijk ' zeg ik, haar moeder zucht en er rollen wat eenzame tranen over haar wangen ' het komt goed met der, echt een vechter is ze mevrouw ' zeg ik ' ik weet het, maar fysiek is ze niet zo sterk ' zegt haar moeder, ik zucht en draai het gras bij de schuur op en zie al meteen de deur open staan ' shit ' zeg ik en haar moeder kijkt eerst naar de schuur en dan naar mij ' wat is er? ' vraagt haar moeder ' de politie is me voor geweest, ik denk dat ze haar meegenomen hebben ' zeg ik en start de auto weer en rij door naar het politiebureau.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...