Ziggy p.o.v
Na een tijdje wordt ik wakker en zie mam op de stoel zitten naar de tv aan het staren, er staat een nieuwszender op en ondertussen huilt ze, ik probeer haar te roepen maar er komt niets uit, ik klop op de tafel en mam kijkt op naar mij en zet de tv uit ' lieverd ' zegt mam en droogt snel haar tranen en komt bij me zitten, ik kijk haar aan en wil weer iets zeggen maar er komt niets uit ' het geeft niet liefje het is oké ' zegt mam en kust me en zet me rechtop, de spuiten zijn nog niet uitgewerkt want ik voel me nog zo duizelig en zie nog wazig. Mam pakt mijn hand vast en streelt die ' ik hou van je schat ' zegt mam, ik glimlach naar haar en kus haar hand, mam glimlacht en knuffelt me, ik knuffel terug, dan ga ik weer terug liggen ' wil je tv kijken lieverd? ' vraagt mam, ik knik en mam zet de tv weer aan en loopt naar boven voor de was, ik zet er een film op en kijk erna. Na een tijdje voel ik dat de spuiten beginnen uit te werken en ik voel me steeds beter en beter, ik sta op en loop naar de keuken en pak een glas en wat te drinken en schud het drinken in het glas, maar de helft gaat erover ' Ziggy lieverd lukt het? ' vraagt mam bezorgd, ik kijk om naar mam en knik, mam komt naar me toe en pakt het pak rustig uit mijn handen en draait de dop erop ' lieverd ga maar even zitten hm, ik help je wel ' zegt mam en ik ga op een stoel zitten en mam schenkt me een nieuw glas met drinken in en geeft het me, ik staar naar mijn glas, mam ruimt het pak op en veegt de aanrecht droog en komt dan tegenover me zitten en kijkt naar me ' het is oké, drink maar liefje ' zegt mam, ik pak het glas op en breng het naar mijn mond en drink ervan, dan komt pap binnen ' Ziggy lieverd hey, je bent wakker ' zegt pap en gaat naast mam zitten, ik kijk pap aan ' gaat het lieverd? ' vraagt pap, ik kijk naar mijn glas dat leeg is en wil opstaan maar dan zak ik in elkaar ' Ziggy! ' zeggen mam en pap tegelijk voordat ze bij me neer knielen en omhoog helpen ' schat gaat het wel? ' vraagt mam bezorgd, ik kijk mam aan ' kom maar lieverd hm ' zegt mam en ze brengen me terug naar de bank en leggen me erop ' het is oké hm, komt wel goed liefje ' zegt mam en aait zachtjes over mijn gezicht.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...