Ziggy p.o.v
We komen aan bij hun huis en Vince trekt me eruit en richting het huis en mee naar binnen, waar hij me vol los laat, waardoor ik op de grond val ' en heeft ze een voorproefje gehad? ' vraagt de man ' ja ze is grappig echt baas ' grinnikt Vince en trapt tegen mijn benen, ik kreun ' zie je, ze kreunt geinig toch ' grinnikt Vince ' hm das nieuw, doe het wat vaker schat, klinkt echt lekker ' zegt de man en grijnst naar me ' ja fantastisch, je lokt me echt uit met die kreun ' grinnikt Vince en likt zijn lippen af ' pedofiel ' snauw ik ' hm zei je ook al in het busje, een keer is genoeg dan weet ik het al dat je dat van me vindt ' zegt Vince ' zei ze dat in het busje ook al tegen je Vince? ' vraagt de man ' ja vond ze vast leuk ' zegt Vince ' ik mag jou niet klootzak ' snauw ik ' oe en nu ben ik een klootzak ' grinnikt Vince en zet dan zijn voet in mijn buik, oh en dat doet pijn niet normaal. ' En wat ben ik nu? ' vraagt Vince en grinnikt, de man en Marcel grinniken ook, ik kijk hem huilend aan ' ooh niet huilen staat je niet ' zegt Vince ' val dood pedofiel ' sis ik huilend ' oh ben ik nu weer een pedofiel, hm kan ik wel mee leven schat, wel erg lastig om een klootzak en een pedofiel te zijn in een keer ' zegt Vince en drukt harder met zijn voet ' ik ben nog steeds van mening schat dat je naakt voor me moet liggen, je lijkt me zo ongelofelijk lekker ' zegt Vince en gaat van mijn buik af ' van mij mag je der uitkleedde Vince ' zegt de man ' oh echt!, gaaf ' grinnikt Vince en trekt me aan mijn staart omhoog en sleurt me mee naar de muur en verplaats zijn hand naar mijn shirt en zet me rechtop tegen de muur en rukt alle kleding van mijn lichaam en bekijkt me ' ze is prachtig ze is prachtig, mag ik der houden baas? ' vraagt Vince alsof hij een klein kind is dat iets aan zijn vader vraagt ' hehe ' grinnikt de man en snuift ' je mag der lenen, haar lijfje verkennen en zo, maar ik wil der wel levend houden ' zegt de man ' hehe komt goed ' zegt Vince en pakt mijn arm en trekt me mee naar zijn kamer en draait de deur op slot en duwt me tegen de muur en grinnikt en streelt me, ik trap hem tegen zijn been ' ah hehe, nog een keer hm kom op schatje ' zegt Vince en grijnst en snuift en gaat door met strelen ' rot op ' sis ik en trap hem nog een keer ' hehe harder schat hm ' zegt Vince en raakt mijn borst aan, ik geef hem een knietje in zijn vrienden en hij zakt op de grond, ik draai de sleutel om en grijp mijn kleren, trek ze al rennend aan en beuk me door de voordeur, al rennend en huilend vlucht ik via de snelweg richting het dorp, zo snel ik kan ren ik door, maar door de tranen is mijn zicht enorm slecht ' oh kom op ' zeg ik en kijk achter me en zie Vince sprintend op me af komend ' kut zooi ' zeg ik en probeer mijn tranen weg te vegen, maar het lukt amper ' kom op Ziggy ren ' zeg ik en begin harder te rennen, maar niet veel later lig ik op de grond, ik ben gestruikeld en kan niet meer op staan. ' Fuck ' zeg ik en probeer mijn voet los te krijgen, als ik een hand voel die mijn voet probeert los te trekken ' gaat het meisje? ' vraagt de man ' ja ja, mijn voet doet pijn ' zeg ik ' en en die meneer ' vervolg ik en wijs naar Vince ' dat regelt mijn vriend, komt goed ' zegt de man ' wie wie bent uw? ' vraag ik trillend ' laten we eerst je voet bevrijden en naar een veilige plaats gaan ' zegt de man, ik knik en de man pakt zijn mes en snijd de wortel door en tilt me op ' we kunnen ' zegt de man en met nog een keer schieten rent de andere man achter ons aan. Even later komen we aan bij denk ik hun huis en gaan naar binnen, de andere man draait de deur meteen op slot en de man legt me op een bed, ik bekijk de kamer waar ik me in bevindt ' ik ben Rick ' zegt Rick en steekt zijn hand naar me uit, die ik schud ' Ziggy ' zeg ik ' dat is Leon ' zegt Rick en wijst naar zijn vriend, die opkijkt en met zijn hand zwaait ' yo ' zegt Leon en maakt zijn pistool schoon, ik ga rechtop zitten ' jullie kennen die mannen? ' vraag ik, Rick gaat bij me zitten ' ik ken Vince voor de rest niemand van hen ' zegt Rick ' hij is een pedofiel, mag hem niet ' zegt Leon ' Leon heeft slechte ervaringen met Vince ' zegt Rick ' oh ' zeg ik en kijk naar Leon ' zou hij hem doodde? ' vraag ik ' zeker weten meis, Leon is echt geen vrienden met Vince, dat zijn echt vijanden ' zegt Rick en ik knik ' rust maar even uit hm, hier ben je veilig ' zegt Rick en staat op ' dank uw ' zeg ik ' geen probleem, rust maar uit ' zegt Rick en loopt weg, ik ga liggen en val niet veel later in slaap.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...