Hoofdstuk 29

14 0 0
                                    

Rick p.o.v
Ik en Leon hebben een meisje gevonden dat op de vlucht was voor Vince, ze ligt op bed maar ik ben benieuwd wat die klootzak haar heeft aangedaan. Ik staar naar haar vanaf de deuropening en zucht ' hey Leon wat denk je dat Vince haar heeft aangedaan? ' vraag ik, Leon kijkt op naar Ziggy ' hm waarschijnlijk verkracht of zo ' zegt Leon ' vraag het der als ze wakker wordt ' vervolgd Leon, ik knik en Leon gaat verder met wat hij aan het doen was, ik loop naar Ziggy en ga bij haar op het bed zitten, ze ontwaakt langzaam en schrikt van me als ze me ziet en gaat meteen rechtop zitten ' oh rustig maar, ik doe je niets belooft ' zeg ik en ze kalmeert ' lekker geslapen? ' vraag ik ' ja ' zegt Ziggy ' hier ik heb je wat te eten gemaakt, misschien dat je honger hebt ' zeg ik en geef haar een broodje met kaas en een glas melk ' dank uw ' zegt Ziggy en eet en drinkt van haar eten ' lekker? ' vraag ik als ik merk dat ze het bijna op heeft ' ja heel lekker ' zegt ze met een glimlach ' Ziggy kijk ik uhm ' zeg ik, ze kijkt op naar mij vragend ' je was op de vlucht voor Vince die meneer die je achtervolgde, kun je me vertellen wat hij gedaan heeft bij je? ' vraag ik, Ziggy kijkt me aan en zet het lege bord weg ' gewoon je weet wel ' zegt Ziggy en zucht ' betast? ' vraag ik ' ja soort van ' zegt Ziggy ' hm ' zeg ik ' zie je Rick echt een pedofiel ' zegt Leon, ik kijk om naar Leon en knik, Leon kijkt naar Ziggy ' hey hoe oud ben je meisje? ' vaagt Leon ' 14 ' zegt Ziggy ' hm ' zegt Leon ' wat is er Leon? ' vraag ik ' oh meisjes rond die leeftijd zijn geliefd bij Vince, vandaar dat ik naar haar leeftijd vroeg ' zegt Leon en ik knik ' hij kan hier niet komen toch? ' vraagt Ziggy ' nee hij weet niet waar we wonen ' zeg ik en Ziggy zucht opgelucht, ik sta op en zucht en gaat met mijn hand door mijn haar, Ziggy staat ook voorzichtig op en houdt zich vast aan het bed ' gaat het? ' vraag ik ' ja hoor, probeer wat te staan ' zegt Ziggy, ik kijk naar haar, ze kijkt terug vragend ' is er wat? ' vraagt Ziggy ' huh oh nee ' zeg ik en help haar naar de kamer en laat haar op de bank zitten, Ziggy zucht en kijkt voor zich uit, ik ga naast haar zitten ' Ziggy ' zeg ik ' ja ' zegt Ziggy en kijkt op naar mij, ik denk na ' wat is er? ' vraagt Ziggy ' niets ' zeg ik en zwijg verder, Ziggy kijkt me vragend en verrast aan.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu