Ziggy p.o.v
Na een tijdje komen we aan en wordt ik uit het busje gehaald. Ze trekken me hardhandig naar het enorme huis en gaan naar binnen waar Bobo op zijn stoel zit te wachten met een grote grijns op zijn gezicht, ik wordt hardhandig voor zijn voeten gedropt en wil weer rechtop gaan staan maar Bobo trapt op mijn hand en een immense pijn schiet door mijn lichaam heen en ik kijk hem aan ' je bent wel echt aardig voor me he schat ' zegt de man en snuift en knielt neer en gaat van mijn hand af ' je gaat al meteen voor me knielen, knap hoor doet niet iedereen ' zegt de man en haalt de zakdoek uit mijn mond en legt zijn vinger op mijn mond ' sst ' grijnst de man en snuift en legt de zakdoek weg ' we gaan eerst eens gezellig kletsen hm, je eerste paar minuutjes hier wil ik je niet al meteen teveel laten lijden hm ' zegt de man en snuift, ik kijk naar hem ' eerst uitleggen wat de bedoeling is hm, anders snap je het morgen niet en dan komen er van zo,n vervelenden situaties waar ik geen zin in heb en jij vast ook niet ' zegt de man, ik kijk om me heen en dan weer naar de man die grijnzend terug staart ' ben je al aan het bekijken wie mijn vriendjes zijn hm ' zegt de man en de mannen kijken om en grijnzen ' nieuwe pup baas ' zegt er een en hurkt bij ons neer en trekt me naar zich toe ' hey puppy ik ben Marco ' zegt Marco en snuift, ik wil meteen weer weg maar Marco houdt me tegen ' hehe ' zegt Marco en snuift, de man grinnikt en kijkt erna ' je bent wel echt een mooie pup schat ' zegt Marco en ik slik en kijk naar hem en Marco grijnst en streelt mijn wang ' wat laat jij me doen hm puppy?, laat je me overal toe hm? ' vraagt Marco en gaat van mijn wang door naar onder naar mijn buik en doet mijn shirtje omhoog ' oe je bent wel echt mooi puppy, ik weet niet hoelang ik dit vol hou ' zegt Marco en grijnst en streelt zachtjes mijn buik ' vindt je dat fijn puppy?, ja he zo heel zachtjes dat buikje er aan kan wennen hm ' zegt Marco, ik lig verstijft voor hem ' ze ontspant niet echt he ' zegt Marco ' eerste paar minuutjes dat ze hier is, net nieuw Marco ' zegt de man ' ooh ja dan snap ik het ' zegt Marco en zijn focus is weer op mij ' dan moeten we jou maar eens eerst laten wennen of niet puppy ' zegt Marco, ik slik, Marco grijnst ' een nachtje bij mij en ze is zindelijk hehe ' zegt Marco, de man grinnikt en knikt ' ik was ook al van plan om haar eerst bij jou te laten, kan jij haar alvast leren hoe het hier gaat ' zegt de man en staat op en gaat in zijn stoel zitten ' die pup is zo tam, of niet puppy? ' zegt Marco en blijft mijn buik strelen ' ze ligt helemaal verstijft voor je Marco ' zegt de man ' komt goed ' zegt Marco en tilt me op ' we gaan puppy maar eens laten wennen aan mijn kamer ' zegt Marco en neemt me mee naar zijn kamer en laat me daar los en draait meteen de deur op slot en grijnst naar me ' welkom puppy op mijn kamer ' zegt Marco en snuift, ik slik en kijk rond, Marco loopt naar me toe en legt me op het bed neer en gaat naast me liggen en kijkt naar me ' je bent een mooie pup weet je dat puppy ' zegt Marco en zucht, ik slik en kijk bang om me heen ' je bent bang he puppy, het komt goed hm ' zegt Marco en knipt het licht uit en pakt me bij zich en streelt me rustig ' ga lekker slapen puppy hm, ik blijf hier liggen ' zegt Marco, ik haal onrustig adem ' sst lieve puppy ga nu maar slapen, morgen komt morgen en dan zien we wel weer ' zingt Marco zachtjes terwijl hij me rustig streelt, ik word er rustig van en kijk hem aan ' sluit je oogjes lieve puppy want je bent toch zo moe, rust lekker uit en droom lekker zacht ' zingt Marco zachtjes en ik val in slaap ' welterusten puppy ' zegt Marco en geeft me een kusje en gaat dan zelf ook slapen.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...