Jessy p.o.v
Ik ren en ren, ik ben gevlucht van Bobo, of ja zo noemt die klootzak zichzelf, ik ben eindelijk uit zijn terrein en stop. Ik hijg uit en leun tegen de muur en ga dan weer recht op staan ' jeez Jessy weg hier ' zeg ik en begin weer te lopen en sla gewoon een willekeurige weg in, als ik ineens besef dat ik weer in zijn terrein ben ' ooh ' zeg ik en kijk om me heen en hou alles en iedereen in de gaten. Ik loop en loop als ik ineens vol tegen de muur wordt gedrukt ' Jessy mijn oude vriendinnetje ' zegt de man en ik wordt tegen de muur gedrukt door Marco, ik kijk naar hem en de man grijnst ' ken je Bobo nog hm ' zegt de man en ik slik, waarom zou ik Bobo niet meer kennen?. Ik knik en de man grijnst en pakt me over van Marco en drukt me weer tegen de muur ' Bobo mist je ' zegt de man en ik slik ' ik hem niet ' zeg ik slikkend ' Jessy schatje je bent vriendjes met Bobo ' zegt de man ' niet waar ' zeg ik slikkend en de man draait me ruw om en knijpt in mijn wangen ' kom mee ' sist de man en trekt me mee naar zijn huis en smijt me daar vol op de grond ' waar was je hm?, Bobo maakte zich zorgen om zijn vriendje ' zegt de man en snuift en ik slik en zwijg ' ga je het Bobo nog zeggen teef ' sist de man en ik slik ' ik was gewoon aan het wandelen hehe ' zeg ik en de man snuift en kijkt me aan ' waarom zeg je dat niet tegen BOBO TEEF ' snauwt de man ' n n nou u u uhm Bobo s s sliep en i i ik wou h h hem niet w w wakker maken ' stamel ik slikkend ' hehe lief ' zegt de man en ik knik en slik ' JE KWAM NIET TERUG ' snauwt de man ' ja weet je, ik uhm was verdwaald ' zeg ik slikkend ' verdwaald ' zegt de man en snuift ' ja, hehe ik met mijn domme kop kon Bobo,s huis niet meer vinden ' zeg ik en slik en de man grijnst en snuift en trekt me omhoog ' maar nu ben je der weer ' zegt de man ' ja pff ' zeg ik slikkend en de man snuift en grijnst ' zeg Bobo de volgende keer als je gaat wandelen oké?, als je dan weer verdwaald kan Bobo je ophalen ' zegt de man ' ja zal ik doen ' zeg ik slikkend en de man laat me los en loopt naar de kelder. Ik haal adem ' omg ' zeg ik en loop dan naar de kelder trap ' Bobo! ' roep ik en geef me figuurlijk een klap voor mijn kop en de man verschijnt onderaan de trap ' hey schat wat is er hm? ' vraagt de man ' kan ik iets doen?, verveel me een beetje ' zeg ik en de man grijnst ' kom maar ' zegt de man en ik loop de trap af en de man neemt me mee naar zijn werkplaats ' misschien dat je Bobo even kunt helpen ' zegt de man en laat me los en draait de deur op slot ' waarmee? ' vraag ik ' dit vasthouden ' zegt de man en geeft me een stang ' hou vast ' zegt de man en ik hou de stang vast en de man knoopt er een touw omheen ' ja laat maar los ' zegt de man en ik doe dat ' dank je schat ' zegt de man en pakt mijn arm en neemt me weer mee naar boven en laat me daar los en ploft neer in zijn stoel ' kun je Bobo even wat te drinken brengen schat ' zegt de man en ik sta op en loop de keuken in en pak een glas en schenkt die vol met bier en breng het naar de man ' dank je ' zegt de man en drinkt van zijn bier en bekijkt me ' zet de radio eens aan voor Bobo schat ' zegt de man en ik zet de radio aan en ga weer op de deken zitten ' braaf dank je ' zegt de man, ik kijk naar hem ' hey schat Bobo heeft een nieuw meisje leren kennen ' zegt de man en zet zijn glas neer en snuift en kijkt naar mij, ik kijk terug ' Ziggy heet ze geloof ik ' zegt de man en ik kijk naar hem ' liep op Bobo,s terrein, moest der gewoon vangen ' zegt de man en steekt een sigaret op en rookt en knielt bij me neer, ik ga automatisch liggen ' hehe hey schat ga je af voor Bobo hm ' zegt de man en volgt mijn lichaam met zijn duim en snuift ' je bent echt bloedmooi schat ' zegt de man en doet mijn shirt omhoog ' Bobo houdt van je ' zegt de man ' vindt dat meisje Bobo leuk? ' vraag ik slikkend en de man snuift en kijkt naar me ' nee ' zegt de man en gaat tegen de muur zitten ' waarom niet? ' vraag ik slikkend en de man grijnst en streelt me ' ze vindt Bobo niet zo aardig hm, ze zegt dat Bobo der pijn doet, Bobo heeft er al sorry voor gezegd maar nog steeds mag ze me niet ' zegt de man ' misschien vertrouwt ze Bobo nog niet ' zeg ik slikkend en de man kijkt me aan en snuift ' hm ' zegt de man en staat op en trekt mij ook omhoog en drukt me tegen de muur ' hoe krijg ik haar zover dat ze me vertrouwt schat?, Bobo wilt zo graag dat zij Bobo ook gaat vertrouwen ' zegt de man ' hoe kreeg Bobo dat bij mij voor elkaar? ' vraag ik slikkend en de man streelt me ' Bobo vond jou makkelijker ' zegt de man ' oh ' zeg ik slikkend ' weet je iets wat Bobo kan doen bij der? ' vraagt de man ' misschien haar zwakke plek zoeken, daar is Bobo goed in toch ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' daar is Bobo héél goed in ' zegt de man ' ja nou, probeer dat eens ' zeg ik slikkend ' dat zal Bobo eens uitproberen ' zegt de man en laat me los en loopt weg. Ik zucht als de deur weer open gaat en de man op me af komt lopen en me tegen de muur drukt ' en? ' vraag ik slikkend, de man snuift en kijkt me intimiderend aan ' ze sloeg Bobo ' sist de man ' oh ' piep ik slikkend ' wat moet Bobo nu doen? ' sist de man ' weet ik niet ' piep ik slikkend ' geef Bobo iets waar hij verder mee kan met dat WIJF ' sist de man en ik slik en krimp half in elkaar, de man kijkt er snuivend na ' zeg iets schat zodat Bobo verder kan ' sist de man 'maar ik weet niets ' piep ik slikkend en dan horen we de sirene ' fuck ' sist de man en sluit de gordijnen en trekt me naar de grond ' Bobo gaat weg oké, zoek je Bobo weer als dit voorbij is ' zegt de man en ik knik ' blijf op je deken oké, Bobo wacht op je ' zegt de man en geeft me een kusje en vlucht weg. Niet veel later wordt de deur open getrapt en komen er agenten binnen ' een meisje hier! ' roept een agent ' hier ook! ' roept een andere agent en komt met Ziggy naar ons toe, de agent hurkt voor me neer ' hey ik ben Bart en ik ben een agent ' zegt Bart en ik kijk hem aan ' het is oké, ik doe je geen pijn ' zegt Bart ' misschien vindt ze het niet zo fijn als je zo dicht bij der zit ' zegt een agente en Bart knikt en neemt afstand en ik sta voorzichtig op en Bart doet dat ook ' het is oké kom maar hm ' zegt de agente en ik bekijk de agenten die bij de deur staan ' het is oké hm, we doen je geen pijn lieverd ' zegt de agente en Bart loopt naar Ziggy en een van zijn collega,s en praat tegen Ziggy ' ik ben Mandy ' zegt Mandy en ik kijk haar weer aan en dan weer naar de andere agenten ' ze is nog nooit uit dit huis geweest, ze durft deze plek niet te verlaten ' zegt Mandy en Bart kijkt naar me ' is ze gewond? ' vraagt Bart en Mandy kijkt naar me en als ik dat in de gaten krijg bedek ik meteen mijn buik en linkerzij ' ze beschermt haar buik en linkerzij ' zegt Mandy ' misschien is ze dar gewond of zo ' zegt Bart en Mandy knikt en kijkt me aan ' hey heb je daar pijn lieverd ' zegt Mandy en ik kijk naar haar en dan naar mijn buik en linkerzij en schud mijn hoofd ' hm ' zegt Bart ' zullen we gaan lieverd hm?, hier is het niet veilig hm ' zegt Mandy rustig, ik schud mijn hoofd ' lieverd je bent hier niet veilig hm ' zegt Mandy rustig en ik kijk naar haar ' zullen we gaan hm?, en als je echt niet meer wilt gaan we weer terug goed ' zegt Mandy rustig en ik knik en loop voorzichtig achter haar aan, elke stap die ik van de deken af zet voelt niet goed, alsof Bobo me visueel tegen houdt weg te gaan zonder hem, het is een gevecht tegen gehoorzaamheid en de drang naar veiligheid. Mandy kijkt naar me ' het is oké lieverd hm ' zegt Mandy rustig en begeleid me naar een politie auto, oh nee nee geen auto. Ik raak in paniek ' het is oké rustig maar lieverd ' zegt Mandy rustig, nee nee ik wil niet die auto in. Ik deins helemaal terug naar de muur ' het is oké schat rustig maar hm ' zegt Mandy rustig en kijkt naar me bezorgd 'ze is doodsbang ' zegt Bart en Mandy knikt, ik kijk naar de politieauto angstig ' hey lieverd het is oké hm ' zegt Mandy rustig en loopt naar de auto en opent de deur, ik kijk er na slikkend ' kom maar kijken hm ' zegt Mandy rustig en ik loop er heel langzaam heen en hou de agenten in de gaten ' voel maar, er is niets om bang voor te zijn ' zegt Mandy rustig en ik voel aan alles ' het is oké hm, ga maar zitten hm ' zegt Mandy rustig en ik ga rustig zitten en Mandy doet de deur dicht en komt naast me zitten ' je vindt het niet fijn he lieverd ' zegt Mandy rustig en ik blijf om me heen kijken. Dan gaan we rijden ' rustig maar hm, we gaan naar het politiebureau hm ' zegt Mandy rustig. Na een paar uur komen we aan bij het politiebureau en zodra de deur opent ga ik er meteen uit en loop zover mogelijk van de auto af ' het is oké, het is klaar nu lieverd, je hoeft niet meer in de auto hm ' zegt Mandy rustig ' gaat het met der? ' vraagt Bart ' ze vond dit echt niet fijn ' zegt Mandy en kijkt naar me bezorgd ' we moeten haar vertrouwen weten te winnen, ze is duidelijk nog nooit weg geweest van dat huis ' zegt Bart ' ze moet ons leren vertrouwen, dat kan even duren vooral als ze nog nooit andere mensen heeft gezien ' zegt Mandy ' neem jij dat op je? ' vraagt Bart ' is goed ' zegt Mandy en loopt naar me toe ' hey lieverd ' zegt Mandy rustig en ik kijk op naar haar ' hey kun je me vertellen hoe je heet hm? ' vraagt Mandy rustig ' Jessy ' zeg ik bang en slikkend en wantrouwend ' Jessy dat is een leuke naam hm ' zegt Mandy rustig en ik knik slikkend en kijk om me heen ' hey zullen we eens rustig naar binnen gaan hm ' zegt Mandy rustig en ik kijk van haar naar het politiebureau en terug ' samen hm ' zegt Mandy rustig en ik slik ' het is oké, ik blijf bij je ' zegt Mandy rustig en kijkt naar me, Bart kijkt mee en ik knik slikkend ' het is oké, kom maar ' zegt Mandy rustig en ik volg haar trillend en wantrouwend, Mandy opent de deur rustig en loopt naar binnen, ik volg haar trillend en wantrouwend ' kijk dit is het politiebureau ' zegt Mandy rustig en ik kijk trillend en wantrouwend om me heen. Er komt een forse man in een politie uniform aan lopen ' goedemiddag chef ' zegt Mandy en de chef groet haar terug, ik bekijk de chef wantrouwend en trillend ' Jessy dat is Jack, hij is de chef van dit politiebureau ' zegt Mandy rustig en ik knik slikkend, Jack praat met Bart en Ziggy en komt dan naar ons toe ' chef dit is Jessy ' zegt Mandy en Jack hurkt voor me neer en ik slik, hij heeft dezelfde ogen als Bobo. ' Ze is bang he of niet ' zegt Jack en Mandy knikt en Jack staat op ' het geeft niet laat haar maar wennen ' zegt Jack en Mandy knikt en Jack loopt weer naar Bart en Ziggy.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...