Ziggy p.o.v
Die nacht voel ik me ineens heel slecht, ik haal ongecontroleerd adem en zweet over mijn hele lichaam en omdat ik zo zweet gaan mijn gedachtes onbedoeld terug naar de momenten dat ik zo high was. Doordat ik zo beweeg sla ik het zuurstof masker af. Er komen dokters binnen gerend en Mark pakt mijn hand ' rustig maar, doe maar rustig adem halen meid ' zegt Mark ' dit gaat niet goed Mark ' zegt Tom een van de dokters en Mark doet snel de dekens bij me af en wat knoopjes los ' rustig het komt goed hm, we gaan je helpen rustig maar hm ' zegt Mark en blijft mijn hand vasthouden ' en nu? ' vraagt Mark ' ze heeft het zuurstof masker af geslagen en haar ademhaling en hartslag zijn nu ongecontroleerd ' zegt Frank nog een dokter ' oké ' zegt Mark ' ze moet rustig gaan ademhalen anders gaat het mis ' zegt Angelique, ik sper mijn ogen open en grijp naar mijn keel ' ze krijgt geen lucht ' zegt Mark en maakt meerdere knoopjes los, ik begin me steeds slechter te voelen en ik heb het idee dat ik aan het stikken ben ' rustig meisje, het komt goed hm ' zegt Mark, ik kijk naar Mark en vlieg dan omhoog en geef over ' goed zo het is oké ' zegt Mark, ik blijf aan het overgeven ' het gaat niet helemaal goed met der ' zegt Mark, Angelique komt naar me toe en houdt een bak onder mijn mond ' het is niet erg meis, het is goed als het eruit komt hm ' zegt Angelique en ik blijf maar overgeven en overgeven, dan stop ik en kijk naar mijn braaksel en begin te huilen ' sst het is oké hm, het is niet erg hm ' zegt Angelique en gaat bij me zitten ' hm je bent een vechter meid hm, iedereen hier is trots op je hm iedereen dat weet ik zeker, jij geeft niet zo snel op hm, dat dit nu gebeurt meid kun je niets aan doen hm, wie hier wel schuldig is zijn die mensen die je dit hebben aangedaan hm, zij zijn hier de schuldigen hm ' zegt Angelique en wrijft over mijn rug troostend, ik zucht en droog mijn tranen ' ik wil gewoon dat het stopt ' zeg ik ' dat begrijp ik lieverd, maar dat heeft tijd nodig hm ' zegt Angelique en doet wat van mijn haar uit mijn gezicht, ik sta op en val bijna meteen op de grond, maar Angelique vangt me nog net op tijd op ' wow rustig hm ' zegt Angelique en zet me weer terug op mijn benen ' kijk ik kan niet eens meer staan ' huil ik en kijk hen aan, de dokters zijn weg gegaan nadat ze het een en al gecheckt hebben ' lieverd we willen allemaal heel graag dat dit opgelost wordt hm ' zegt Angelique, ik droog kwaad mijn tranen.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...