Hoofdstuk 27

16 0 0
                                    

Ziggy p.o.v
Paar maanden later, de man is nog niet opgepakt en ik loop dus nog altijd gevaar, mijn gips is eraf en ik kan weer lopen gelukkig. Ik loop over straat met mijn hoofd omlaag na te denken als ik ineens tegen de muur gedrukt wordt en in de ogen van de man kijkt ' ik ben het spuugzat schat ' snauwt de man, ik kijk hem vragend aan ' dat weet je goed ' sist de man ' nee totaal niet ' zeg ik slikkend, de man tovert de spuit tevoorschijn ' je spuit weet je nog, je krijgt hem als je me nu niet helpt ' sist de man ' waarmee? ' vraag ik, Vince en Marcel grinniken ' met dit ' zegt de man die nu ook grinnikt en me een foto laat zien ' wie is dat? ' vraag ik ' ja vertel, wie is dat? ' zegt de man en grijnst naar me ' geen idee ' zeg ik en sla mijn armen over elkaar heen ' vertel wijf of ik spuit er vijf in je arm ' sist de man en ik slik ' nee ' zeg ik en de man duwt me ruw in de armen van Vince en Marcel stroopt mijn mouw op en de man richt de spuit op mijn ader, ik kijk hem aan slikkend ' spuit 1 ' zegt de man en drukt dan vol de naald in mijn ader, Vince bedekt mijn mond, ik kijk hem huilend aan, de man haalt de lege spuit uit mijn arm en vult die weer ' mmm ' zeg ik en kijk hem smekend aan ' ik stop pas als je me vertelt wie dat is, dus spuit 2 ' zegt de man en drukt weer de naald in mijn ader, weer dat kut gevoel. De man haalt de spuit uit mijn arm en vult die opnieuw en als hij hem er weer in wilt doen, grijp ik mijn arm, de man kijkt me aan ' ga je praten?, want anders wil ik dat je NU die hand weg doet ' zegt de man en kijkt me aan ' praten? ' vraagt de man, ik knik huilend ' hm, laat haar los Vince ' zegt de man en Vince laat me los ' nou vertel ' zegt de man ' dat is ' snik ik, de man kijkt me fronsend en afwachtend aan ' hm ' zegt de man ' dat is ' zeg ik, ik weet héél goed wie dat is, maar hoe komt die gast aan haar foto. ' Praat ' sist de man, ik slik ' dat is Samantha ' zeg ik ' Samantha hm, waar kan ik der vinden? ' vraagt de man ' weet ik niet ' zeg ik, en ik weet het ook echt niet, ze is niet bepaalt mijn vriendin. ' Je weet het niet ' zegt de man ' nee ' zeg ik en de man grijpt me ' we gaan der gewoon zoeken ' zegt de man en sleurt me mee. We lopen al een tijdje richting het centrum als de man eindelijk weer eens tegen me praat ' je kent der of niet schat ' zegt de man ' ja ' zeg ik en probeer los te komen, maar dat lukt niet echt ' is ze leuk? ' vraagt de man ' nee vindt ik niet ' zeg ik, de man grinnikt ' waarom niet? ' vraagt de man ' daarom niet ' zeg ik, de man staat stil en doordat hij dat doet bots ik tegen hem aan, de man grinnikt ' zie je der? ' vraagt de man en ik kijk naar de mensen ' uh nee ' zeg ik en de man sleurt me weer mee ' waar kan ze zijn? ' zegt de man, ik hou hem bijna niet meer bij ' stop alstublieft, je gaat te snel ' zeg ik half hijgend, de man kijkt om naar mij ' hou je me niet meer bij schat ' zegt de man ' nee ' zeg ik hijgend, en in plaats van zachter te gaan lopen, gaat hij nog harder lopen ' ooh stop alstublieft ' smeek ik hijgend, maar de man loopt gewoon door ' stop ' zeg ik hijgend, Vince en Marcel grinniken en bekijken ons ' kom op schat ' grinnikt Vince ' rennen hehe ' grinnikt Marcel, de man grinnikt ' hoor je dat schat, ze moedigen je aan ' grinnikt de man ' stop alstublieft ' smeek ik hijgend en dan staat de man ineens stil, ik kijk hem hijgend aan ' hehe goed bezig schat ' grinnikt Vince, de man grijnst naar me ' ik ben gestopt, zoals je vroeg schat ' zegt de man, ik blijf hem hijgend aan kijken, de man begint weer te lopen en trekt me mee ' niet super snel oké ' zeg ik, de man kijkt om naar mij ' strakjes weer schat ' zegt de man ' nee alstublieft ' smeek ik, Vince grinnikt ' goed voor je schat ' zegt Vince, ik kijk hem aan ' ren schatje ' zegt Vince, de man grinnikt en snuift en begint weer harder te lopen ' nee stop alstublieft ' smeek ik ' hehe ren schat ren ' grinnikt Vince ' ik maak je af ' sis ik tegen Vince en dan stopt de man ' wat zeg je wijf ' sist de man en draait me een kwartslag waardoor ik recht voor hem sta ' hm wat zei je tegen Vince hm ' sist de man, ik krimp in elkaar ' niets ' piep ik ' LIEG NIET want ik vraag het na ' snauwt de man en kijkt me aan, ik krimp verder in elkaar, maar de man trekt me weer vol op mijn benen ' je blijft gewoon staan ' sist de man, ik zwijg en slik ' wat zei je tegen Vince ' sist de man ' dat ik hem af maak ' piep ik en dan drukt hij me vol tegen de muur ' dat je hem af maakt, waar haal je in GODSNAAM dat lef vandaan bitch ' snauwt de man, ik slik en zwijg, Vince en Marcel kijken me aan nietszeggend,s ' geef antwoord bitch ' snauwt de man ' hij verdient het ' zeg ik angstig, de man duwt me harder tegen de muur ' hij verdient het, DACHT HET NIET, jij hebt echt een probleem bitch echt een heel groot probleem ' snauwt de man, ik slik en zwijg, de man trekt me ruw mee naar hun busje verderop en smijt me erin ' geef haar even een voorproefje van wat ze straks thuis krijgt ' zegt de man en Vince en Marcel stappen bij mij erin en de man rijdt weg, ik kruip super snel de hoek in en rol me op ' het spijt me, please niet doen ' smeek ik en sluit mijn ogen, Vince grijpt mijn enkel en trekt me naar zich toe en kijkt me aan ' alstublieft ' smeek ik ' je wou me afmaken zei je ' zegt Vince en snuift, Marcel kijkt me snuivend aan ' ik was kwaad ' zeg ik en kijk hem aan angstig ' kwaad ' zegt Vince ' ja ' zeg ik ' ik ben nu ook kwaad ' zegt Vince en laat mijn enkel los ' waag het niet om weg te kruipen ' zegt Vince en pakt een stok en draait zich om naar mij ' voorproefje ' zegt Vince ' zou nu echt het liefs zien dat je naakt voor me lag, slaat zich leuker en makkelijker ' grijnst Vince ' pedofiel ' snauw ik en voel dan de stok ' kom op nog een keer ' zegt Vince en snuift, ik kijk hem aan ' je voelt het niet he schat ' zegt Vince en slaat me weer, ik kreun zacht ' hehe was dat hard genoeg, nu voelde je het he ' grijnst Vince en snuift, ik zwijg en kijk kwaad naar de grond, dan voel ik de stok weer ' ik maak je nog steeds af hoor ' sis ik en kijk naar hem ' nog steeds, ik ben zo benieuwd schat echt ' zegt Vince en slaat me weer, ik kreun weer zacht ' kreun eens wat harder, ik wil het ook zo graag horen ' zegt Vince en snuift en slaat me weer, ik kreun iets harder ' braaf hehe, hou van je ' zegt Vince en gooit de stok weg en trapt me vol tegen de wand van het busje aan en sluit me in, ik rol me helemaal op als een bolletje ' schat KLAP JE UIT ' sist Vince en trapt me keihard en ik klap me uit ' hehe braaf, echt je bent schattig schat ' zegt Vince en ik kruip weg, maar Vince trapt op mijn hand ' wat ga je doen hm?, ik ben nog niet klaar met je ' zegt Vince en kijkt me aan, ik kijk terug.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu