Karin p.o.v
Er zijn een paar weken voorbij nadat we Ziggy gezien hebben, we hebben nog altijd niets gehoord van die gast of de politie, en ik wordt gek. Micheal komt binnen ' Karin! Karin! ' zegt Micheal en ik ren de gang op, Micheal omhelst me ' wow schat wat is er? ' vraag ik ' Mark die agent belde me toen ik naar huis reed, ze hebben iets van Ziggy gevonden, ik vroeg hem of hij Ziggy gevonden had, maar daar liet hij niets over los, maar ik heb zo,n vermoeden dat hij daarmee bedoeld dat hij Ziggy gevonden heeft ' zegt Micheal, ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen ' oh we moeten er nu heen Micheal, we moeten gaan kijken ' zeg ik, Micheal knikt en geeft me mijn jas en ik doe die aan en we rijden meteen door naar de plek die Mark aangegeven heeft. We stappen uit en lopen naar de plaats toe en zien Ziggy liggen ' oh nee lieverd ' zeg ik en ren naar haar toe en kniel bij haar neer en Micheal doet haar de blinddoek af ' lieverd ' zegt Micheal, Ziggy kijkt ons allebei heel wazig aan en zegt ook niets ' Ziggy hey liefje ' zeg ik en pak haar hand ' Ziggy gaat het schat? ' vraagt Micheal, Ziggy kijkt wazig naar ons, maar ze praat niet en dat bevalt me niet zo goed ' Ziggy praat eens tegen me lieverd ' zeg ik, Ziggy kijkt me wazig aan en Micheal maakt haar enkel los ' liefje ' zeg ik en hou haar hand nog altijd vast ' ik hou van je ' zeg ik en kus haar hand ' kun je tegen me praten lieverd, ik hou van je schat, en ik wil je niet kwijt hm ' zeg ik, Ziggy staart me wazig aan en het lijkt alsof ze heel ver weg is ' gaat het met Ziggy schat? ' vraagt Micheal ' ze praat niet ' huil ik en kus haar hand zachtjes ' we brengen haar naar huis hm ' zegt Micheal en ik knik en Micheal tilt Ziggy op en brengt haar naar de auto ' Karin ga jij maar alvast zitten dan leg ik haar bij jou op schoot schat ' zegt Micheal en ik knik en ga zitten en Micheal legt Ziggy half op mijn schoot en stapt voorin en rijdt rustig weg, ik pak haar hand weer vast en streel die zachtjes ' we gaan naar huis liefje hm, kun je lekker uitrusten ' snik ik en kus haar hand weer. Even later komen we aan bij ons huis en Micheal tilt Ziggy uit de auto en ik open de deuren voor hem en Micheal legt Ziggy op de bank neer en ik doe haar een deken om en aai haar zachtjes door haar haar ' Ziggy liefje ik hou van je, en ik weet niet wat ze met je gedaan hebben maar je bent veilig nu hm, je bent nu veilig hier bij papa en ik ' zeg ik, Ziggy staart wazig naar de tafel en reageert niet op me, ik druk een zacht kusje op haar voorhoofd en sta op ' slaap maar even liefje ' zeg ik vechtend tegen mijn tranen, ze ligt daar zo gebroken en kwetsbaar, oh schat ik hou van je. ' Micheal ik ga even douchen, hou jij Ziggy even in de gaten ' zeg ik ' is goed schat, gaat het? ' vraagt Micheal ' ik vindt het zo erg voor der, kijk hoe ze daar ligt, zo gebroken ' huil ik ' mijn dochter, nee onze dochter kijk nou ' vervolg ik huilend ' het komt wel goed met Ziggy lieverd echt waar, ga lekker even douchen of in bad, ik zorg wel dat er niets gebeurd met Ziggy hm ' zegt Micheal en geeft me een kus ' is goed ' zeg ik en kijk nog een keer naar Ziggy en loop dan naar boven en laat het bad vollopen. Na een tijdje ga ik uit bad en droog me af en kleed me om in makkelijke kleren en ga naar onder ' en? ' vraag ik ' ze slaapt ' zegt Micheal en ik glimlach en loop naar haar toe en ga bij haar op de bank zitten en aai haar rustig over haar gezicht ' hey liefje ' zeg ik zacht en geef haar een kusje, Ziggy draait zich een beetje waardoor ze bijna van de bank valt maar ik hou haar nog net tegen ' ho liefje rustig, je viel bijna ' zeg ik en leg haar terug op de bank, Ziggy zucht in haar slaap maar houdt haar ogen gewoon gesloten ' schat ' zegt Micheal ' ja ' zeg ik en kijk hem aan ' ik ga even boodschappen doen voor vanavond, ik kook wel ' zegt Micheal ' dat is prima, ik let wel even op Ziggy ' zeg ik, Micheal knikt en vertrekt.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...