Hoofdstuk 21

23 0 0
                                    

Ziggy p.o.v
Ze hebben me vast gelegd nadat ze me een marteling hebben gegeven. Ik kijk voor me uit in het niets, ik ben helemaal kapot en heb drie spuiten in mijn lichaam zitten, helemaal high dus. Dan gaat de deur open en komt de man binnen met Vince en Marcel ' schatje ' grinnikt Marcel, de man knielt neer bij mijn enkel en maakt me los en geeft me een bh, onderbroek en een jurk ' doe aan ' zegt de man en ik trek de kleren aan, dan pakt de man me weer vast en trekt me mee naar hun busje ' bel der moeder dat ze naar dat tankstation moet komen, ze mag één iemand meenemen, zeg er ook even bij dat we een verrassing voor der hebben ' zegt de man en kijkt grinnikend naar mij, ik kijk terug, dan duwt hij me in het busje, Vince en Marcel stappen bij mij erin en de man kijkt me aan ' een afspraak schat, hoop dat je je er aan houdt ' zegt de man, ik knik snel ' ben stil ' zegt de man en doet dan de deuren dicht en rijdt weg. We komen even later aan bij het tankstation en de man stapt uit en opent de deuren ' verbind haar mond en boei haar ' zegt de man en dat doet Vince en de man trekt me ruw uit het busje en mee naar voor waar de auto van mam en pap staat, mam en pap stappen ook uit en mam slaat meteen haar hand voor haar mond ' Ziggy ' huilt mam, pap kijkt de man kwaad aan, Marcel laadt zijn pistool en kijkt pap aan ' ik neem aan dat jullie alleen zijn gekomen ' zegt de man ' ja ' zegt pap ' mooi ' zegt de man en knikt naar Marcel die op pap en mam af loopt en ze commandeert om gespreid te gaan staan, dat doen ze en Marcel begint ze te controleren ' clean ' zegt Marcel en loopt terug naar ons ' hm bedankt Marcel ' zegt de man ' we hebben het geld, waar uw om vroeg ' zegt pap en de man grijnst ' rustig aan vriend, zaken komen later wel ' zegt de man, pap en mam kijken hem aan, ik kijk in een rechte lijn naar mijn ouders ' even voor alle duidelijkheid, hier zit niemand anders achter?, daar bedoel ik mee politie, vrienden en noem maar op ' zegt de man en kijkt pap en mam aan ' vertrouwt uw ons niet? ' vraagt pap, de man kijkt hem aan ' veiligheid,s check, voor het geval jullie je eigen plan gaan trekken ' zegt de man ' ik beloof uw, dat doen we niet, we komen hier toch nooit snel weg ' zegt pap, de man fronst zijn wenkbrauw en snuift ' nee klopt, ook niet echt leuk voor jullie meisje dan he, als jullie er tussenuit gaan ' zegt de man ' uw heeft gelijk ' zegt pap ' hij bluft baas ' zegt Vince, de man kijkt om naar mij en grinnikt en dan weer naar pap en mam ' het geld?, hoeveel is het? ' vraagt de man ' 100,000,000 euro zoals uw vroeg ' zegt pap ' hm ' zegt de man ' laat zien ' vervolgd de man en pap loopt naar de auto en pakt er een koffertje uit ' hier ziet uw ' zegt pap, de man kijkt erna met een opgetrokken wenkbrauw ' leg het neer, op de grond en loop ervan weg ' zegt de man en pap doet dat en gaat weer langs mam staan, de man geeft Marcel het seintje om het koffertje open te maken en dat doet hij, alleen hij gaat niet open ' hij opent niet baas ' zegt Marcel ' oh helemaal vergeten sorry, zit een code op ter beveiliging ' zegt pap en loopt erheen, maar dan laadt Marcel zijn wapen en richt die op pap ' een code? ' vraagt de man met opgetrokken wenkbrauw, pap kijkt hem aan ' uhm ja ' zegt pap ' Marcel neem afstand alstublieft ' zegt de man en Marcel knikt en neemt een beetje afstand ' weet je dochter die code? ' vraagt de man, ik schud mijn hoofd ' uhm nee, ik heb het ze nooit vertelt ' zegt pap en staat op ' nooit vertelt hm, weet uw dat heel zeker?, gun haar namelijk niet weer straf ' zegt de man, ik kijk naar hen terwijl Vince me vast blijft houden, mam zwijgt al een hele tijd en de tranen rollen zachtjes over haar wangen ' en uw mevrouw?, weet uw de code? ' vraagt de man en kijkt mam aan, mam zwijgt en slikt ' alleen ik en mijn vrouw weten de code ' zegt pap, de man kijkt pap weer aan ' alleen uw en uw vrouw, hm interessant ' zegt de man en snuift ' moet ik hem voor uw openen? ' vraagt pap, de man kijkt hem aan ' graag ' zegt de man, Marcel richt nog altijd zijn wapen op pap, die knikt en weer terug op zijn knieën gaat zitten en de code in tikt en het koffertje opent en omdraait zodat de man kan kijken, de man snuift ' precies 100,000,000 euro? ' zegt de man terwijl hij naar het geld blijft staren ' precies, geen cent meer of minder ' zegt pap en staat ook op ' hm ' zegt de man en pakt een stapeltje met geld en bekijkt het ' en uw weet heel zeker dat dit echt geld is? ' vraagt de man ' jazeker honderd procent echt geld ' zegt pap ' hm ' zegt de man en legt het pakje met geld terug in het koffertje ' kijk ik moet natuurlijk wel die code weten he, anders kan ik hem nooit meer open maken thuis snapt uw ' zegt de man ' ja dat begrijp ik ' zegt pap, de man grijnst en grijpt mij ' vertel het je meisje, dan kan zij het ons vertellen ' zegt de man, pap kijkt naar mij lang en zwijgend, ik kijk terug afwachtend en angstig ' schat ' zegt pap en wendt dan zijn blik van mij af, ik kijk naar pap bezorgd ' ik hou van je ' zegt pap vechtend tegen zijn tranen, mam huilt nu ook harder, ik kijk naar pap met tranen in mijn ogen, pap kijkt me aan ' Ziggy lieverd ' zegt pap snikkend, pap ik hou van je, en ik zou meteen met je mee gaan nu, maar wees alstublieft sterk voor me en voor mama alstublieft pap, vecht samen met mij. De man grinnikt ' vertel je meisje de code vriend, dan kunnen we weer gaan ' zegt de man, pap slikt en droogt zijn tranen en die van mij en kijkt me aan en trekt me in een knuffel en fluistert de code in mijn oor en laat me dan weer los ' en? ' vraagt de man ' ze weet het ' zegt pap en slikt nogmaals, Vince grijpt me en trekt me terug ' nou dat was makkelijk niet, fijne dag verder ' zegt de man en Vince duwt me het busje weer in en we rijden weg.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu