Hoofdstuk 47

20 0 0
                                    

Ziggy p.o.v
Ik wordt wakker en kijk om me heen en wil uit het bed gaan maar Marco houdt me vast, hij grinnikt ' goeiemorgen puppy ' zegt Marco en ik kijk hem aan en hij legt me terug naast zich ' ooh puppy ben je nog een beetje bang ' zegt Marco en trekt me weer bij zich en streelt me en gaat ook op zijn rug naast me liggen ' puppy je hoeft niet bang te zijn in mijn kamer ' zegt Marco, ik kijk om me heen, dan opent de deur en komt de man binnen ' oh ' zegt de man' oh baas kom maar verder ' zegt Marco ' hoe gaat het met de pup? ' vraagt de man ' goed ' zegt Marco ' nee niet goed want ik wil terug ' sis ik en sta op, de man grijnst ' wil je terug ' zegt de man en snuift ' ja, dus zeg tegen je mannen dat ze me weer af zetten bij Marcel ' sis ik, de man snuift en grijnst ' waarom blijf je niet nog even hm?, is toch gezellig hier ' zegt de man ' nee ' sis ik ' ah toe, kom op schat nog eventjes zwemmen, iets drinken, douchen, schone kleren aan en dan laat ik je naar Marcel brengen goed ' zegt de man en snuift ' ik geloof jou niet ' sis ik ' wat zeik je dan ' sist de man en ik slik ' sorry schat niet mijn bedoeling, je moet Bobo wel nog aardig blijven vinden he ' zegt de man ' laat me terug naar Marcel gaan ' sis ik ' Marco kun je effe gaan ' zegt de man en Marco knikt en loopt weg, de man draait de deur op slot en drukt me tegen de muur en ik slik weer ' Marcel heeft de fout gemaakt om jou op mijn jacht terrein te laten los lopen ' sist de man en ik kijk hem slikkend aan ' je bent te mooi ' sist de man en pakt mijn wangen vast ' laat me terug gaan ' sis ik en krimp half in elkaar als ik zijn gezicht zie, de man snuift en kijkt me aan ' je gaat Bobo toch niet nu al verlaten of wel hm ' sist de man, ik slik en probeer vrij te komen maar hij houdt me te stevig vast, de man grijnst ' vindt je het moeilijk om bij Bobo te blijven staan hm?, om me aan te kijken hm ' sist de man en ik slik en zwijg ' doe het eens hm, kijk me eens aan hm ' zegt de man en ik slik en kijk hem aan ' ja goed zo ' zegt de man en grijnst ' ik wil terug ' zeg ik en slik en de man snuift en kijkt me weer aan, ik krimp nog een beetje in elkaar ' Bobo is lief hm, hij doet je niets hm ' zegt de man en ik kijk hem slikkend aan ' sst ' zegt de man en legt zijn vinger op mijn lippen en smijt me dan vol naar het bed en snuift, ik slik en kijk naar hem ' hehe goed bezig hm ' zegt de man en grijnst en hurkt voor me neer ' hey zal Bobo je eens leren hoe je naar Bobo luistert hm ' zegt de man en ik schud mijn hoofd ' nee hm, het zijn wel leuke lesjes hoor ' zegt de man en ik kijk hem slikkend aan ' ik geef je eens de kans Bobo te leren kennen ' zegt de man en staat op en loopt naar de deur ' ik ben zo terug, blijf je hier fijn even op Bobo wachten hm ' zegt de man en grijnst en loopt weg en draait de deur op slot, ik sta op en kijk om me heen voor een vlucht route maar vindt er geen en de deur zwaait weer open en de man draait die weer op slot en grijpt mijn haar ' wat wil je gaan doen hm?, dat je staat ' zegt de man en kijkt me aan en snuift ' ik had geen zin om te zitten ' zeg ik en slik ' toch ga je weer af ' sist de man en duwt me weer vol op mijn plaats en hurkt voor me neer met een koffertje en streelt mijn wang ' kijk wat Bobo heeft meegenomen hm ' zegt de man en ik kijk slikkend naar het koffertje ' we maken het open zo ' zegt de man en opent het koffertje, er zitten allemaal vlijmscherpe voorwerpen in. Ik slik en ga dichter tegen de bedrand zitten ' het is oké, kijk er gewoon eens na hm ' zegt de man en ik kijk erna en slik ' deze bijvoorbeeld ' zegt de man en pakt een van de voorwerpen uit het koffertje en bekijkt het, ik slik en kijk van hem naar het voorwerp en terug, de man grijnst ' weet je waar die hoort op je lijfje schat? ' zegt de man en ik schud mijn hoofd ' daar ' zegt de man en streelt mijn buik en ik slik ' wel een beetje scherp maar dat is maar even hm ' zegt de man ' mag ik alstublieft terug? ' vraag ik slikkend en de man kijkt me aan en streelt me zachtjes en pakt dan mijn wangen vast en duwt mijn hoofd vol op het bed ' nee je mag niet terug hm, je bevond je op Bobo,s jacht terrein en nu mag je niet meer terug ' sist de man ' weet ik, maar ik kon er niets aan doen dat ik daar was ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' wie dan wel hm?, wie liet je dan zomaar op Bobo,s jacht terrein lopen hm ' vraagt de man en dwingt me hem aan te kijken ' Marcel, ik was bij hem en ik denk dat Marcel ook niet wist dat dat jou terrein was ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' Marcel weet dat heel goed hm ' zegt de man ' misschien dacht hij dat je niet thuis was ' zeg ik slikkend en de man kijkt me grijnzend aan en snuift, ik slik en zwijg bang ' ik hou van je weet je dat schat ' zegt de man en ik kijk hem aan slikkend en de man grijnst ' we gingen gewoon boodschappen doen ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' tot mijn vriendjes kwamen he of niet ' zegt de man ' ja ' zeg ik slikkend ' hm ' zegt de man ' maar je begrijpt ook wel dat Bobo een vriendje wilt of niet ' zegt de man en ik slik ' dat begrijp je toch wel ' zegt de man ' ja ' zeg ik slikkend en de man grijnst en snuift ' dat dacht ik wel, en Bobo vindt jou heel erg leuk, hij wilt vriendjes met je worden ' zegt de man en ik slik ' oh ' zeg ik slikkend ' wil jij ook vriendjes worden met Bobo? ' vraagt de man en ik slik en denk na ' ik ken Bobo nog niet zo goed ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' wil je Bobo leren kennen dan hm?, want Bobo is heel nieuwsgierig naar jou ' zegt de man ' oh is goed denk ik ' zeg ik slikkend en de man grijnst ' Bobo heeft wel een aparte manier van kennismaken hm, maar voor de rest is Bobo heel aardig ' zegt de man en grijnst en streelt mijn wang en ik slik ' oké we gaan jou kennis laten maken met Bobo ' zegt de man en pakt het scherpe voorwerp weer en een spuit ' kijk Bobo is dol op spuitjes hm, hij wilt heel graag dokter worden maar dat gaat niet ' zegt de man en ik kijk hem slikkend aan en de man legt de spuit naast zich en zet daar een potje bij en pakt het scherpe voorwerp en stroopt mijn shirt omhoog ' oh doe eens rustig ademen hm, Bobo wilt niet dat zijn nieuwe vriendje bang is hm, daar wordt Bobo heel erg verdrietig van hm ' zegt de man en ik adem een beetje rustigere ' ja relax schat, maak Bobo blij hm ' zegt de man en zet het scherpe voorwerp tegen mijn buik aan en plaatst zijn hand voor mijn mond zodat ik zelf mijn shirt vast moet houden, hij gaat met het scherpe voorwerp recht over mijn buik en stopt een stukje boven mijn broek, ik huil keihard en hij haalt zijn hand weg en ik voel het bloed lopen, de man kijkt erna en grijnst ' weet je je hebt Bobo weer blij gemaakt hm, hij zal buikje helpen hm ' zegt de man en pakt naald en draad en begint mijn buik weer dicht te naaien ' laat je shirt maar los ' zegt de man en ik doe dat ' buikje is gauw weer beter hm ' zegt de man en vult de spuit ' kijk nu komt Bobo,s lieveling,s speeltje ' zegt de man en doet mijn mouw omhoog en bekijkt mijn ader, ik kijk er huilend naar en dan verdwijnt de spuit in mijn arm en de vloeistof loopt mijn lichaam in en de man staat op, ik zie meteen alles compleet wazig ' Bobo komt strakjes terug hm, wacht je op Bobo hm ' zegt de man en pakt het koffertje en loopt naar de deur ' tot strakjes hm ' zegt de man en loopt weg en draait de deur op slot.

Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu