Ziggy p.o.v
Volgende morgen en ik ben al vroeg wakker, ik zie Marcel niet meer in zijn bed liggen en het duurt even voor ik weer weet wat hij zei gisteravond. Ik wil net opstaan als Marcel de slaapkamer in komt ' hey al wakker ' zegt Marcel ' ja ' zeg ik ' hm, je kunt gaan douchen als je wilt, ik heb al wat spullen klaar liggen daar ' zegt Marcel en ik knik en sta op en loop naar de badkamer en spring onder de douche. Na een paar minuutjes droog ik me af en doe de kleren aan en loop terug naar de slaapkamer en ga samen met Marcel naar onder, Marcel werkt snel een boterham naar binnen en pakt zijn autosleutels ' ik moet gaan, voor niemand de deur open maken oké ' zegt Marcel ' oké ' zeg ik en Marcel vertrekt en sluit de deur, ik eet verder en na het eten ruim ik op en ga op onderzoek uit en vindt uiteindelijk een kist en open die en deins achteruit ' oh god oh god! ' zeg ik en kijk naar de kist als ik een deur tegen de muur hoor knallen en zware voetstappen hoor onder, meteen ben ik doodstil en kruip over de gang naar het trap hekje en kijk naar onder, ik tel 6 man met eentje die een zwaar wapen bij zich draagt. ' Hallo ' buldert de stem van de man met het wapen door het huis, ik slik en zwijg uit angst, de man kijkt snuivend rond ' hm zoek die gast ' zegt de man en de andere verspreiden zich over het huis, ik bedenk me geen seconde en vlucht de slaapkamer in en sluit de deur en draai die op slot en ga er zo ver mogelijk vandaan staan en slik, dan zie ik de klink omhoog en omlaag gaan en grijns en dan hoor ik dat iemand er tegen trapt, zo hard dat de deur het op een gegeven moment begeeft, er staan twee mannen voor mijn neus en eentje grijpt me en trekt me mee naar onder naar de man ' hier baas ' zegt een van hen en de man draait zich om naar mij en snuift ' een meisje ' zegt de man en kijkt zijn vriend fronsend aan ' hij is er niet ' zeg ik en de man kijkt mij weer aan ' is hij er niet, dan kun jij me vast wel vertellen waar hij is of niet ' zegt de man ' nee ' zeg ik en kijk hem aan ' nee hm, dat is jammer hm ' zegt de man en snuift en nog een andere man grijpt me vast aan mijn arm en de man draait een geluidsdemper op zijn pistool en kijkt me weer aan ' ik zou het zonde vinden om geweld te moeten gebruiken, dus als jij nou gewoon zegt waar hij is dan ben je van me af en val ik je ook niet meer lastig hm ' zegt de man ' ik weet niet waar hij heen is oké ' zeg ik ' hm ' zegt de man en snuift ' laat der los, we zoeken wel verder, als hij toch nog eens thuis komt vandaag of zo, zeg je maar dat Bobo hier was goed ' zegt de man, ik knik en de man en zijn vrienden vertrekken weer, ik haal opgelucht adem ' hey schat gaat ie? ' vraagt Marcel en ik ren naar hem toe ' hey alles kids ' zegt Marcel en pakt mijn arm ' zo,n man was hier ' zeg ik en probeer mijn arm los te krijgen maar dat werkt niet, Marcel sluit de deur weer en kijkt me aan ' welke man? ' vraagt Marcel ' hij noemde zich zelf Bobo ' zeg ik ' Bobo, oe schat dan heb je geluk gehad ' zegt Marcel en laat me eindelijk los ' hoezo? ' vraag ik wrijvend over mijn pijnlijke arm ' Bobo is normaal heel gemeen tegen meisjes, hij kan ze veel pijn doen als hij wilt, maar zo te zien heeft hij zich weten in te houden ' zegt Marcel ' komt hij terug denk je? ' vraag ik ' ik weet het niet schat ' zegt Marcel ' want als hij terug komt wil ik hier niet alleen zijn ' zeg ik ' ik laat je niet meer alleen schat ' zegt Marcel ' echt niet, want ik weet niet wat ik zou doen als hij iets probeert ' zeg ik ' schat als hij je iets wilt doen dan doet hij dat zó dat je niet eens tijd hebt om iets terug te doen ' zegt Marcel, ik kijk hem angstig aan ' het is oké schat sorry ' zegt Marcel ' nee kijk ' zeg ik en Marcel kijkt om en ziet de man staan breed grijnzend ' wat doe jij hier? ' vraagt Marcel ' je meisje op zoeken, ze wist niet waar je was ' zegt de man ' nu ben ik er, dus je kunt weer gaan ' zegt Marcel ' nee ze vindt me leuk gezelschap, zei ze tegen me ' zegt de man ' dat zei ik niet ' zeg ik en de man grijnst ' hm volgens mij wel hoor ' zegt de man ' niet waar ' zeg ik, de man grijnst ' ga mijn huis uit ' zegt Marcel ' hm je meisje ' zegt de man en Marcel grijpt mijn pols ' ga schat ' zegt Marcel en ik vlucht naar boven ' je weet dat je me nu open kansen geeft om haar te grijpen, geen slimme zet vriend, grijp die chick ' zegt de man en zijn vrienden lopen richting de trap en gaan de trap op, ik slik en zoek iets om me mee te verdedigen, maar dan staan ze al in de slaapkamer ' hehe schat ' zegt een van hen, ik hou de stang vast die ik gevonden heb ' ga weg ' zeg ik ' oe waarom? ' vraagt zijn vriend ' niet jou huis ' zeg ik ' je zult je toch moeten overgeven wijf want anders zorg ik er persoonlijk voor dat je je overgeeft ' zegt de andere man ' ik laat me niet vangen door jullie ' zeg ik ' hehe je zit al gevangen want we versperren de doorgang voor je ' zegt de eerste man en de tweede man duwt me heel onverwachts tegen de muur met mijn buik ' luister goed schat, je gaat nu die stang fijn laten vallen voor me en dan gaan we naar onder en als je iets flauws doet bijvoorbeeld weg rennen dan sla ik alles uit je lijfje hm ' zegt de tweede man ijskoud ' nee ' zeg ik en voel meteen een vuist in mijn rug ' laat vallen of ik doe het hier en nu schat ' zegt de tweede man, ik slik en laat de stang vallen ' goed zo, meekomen nu ' zegt de tweede man en trekt me mee ' hey gezellig schat, kom je kijken ' zegt de man ' laat haar los Bobo, ze is onschuldig ' zegt Marcel en de man loopt naar mij toe en grijpt mijn wangen beet en laat me hem aan kijken ' ben je onschuldig schat hm ' zegt de man en grijnst en laat mijn wangen los en snuift ' in hoeverre is ze onschuldig voor jou Marcel? ' vraagt de man en snuift ' eindeloos, nu laat haar los Bobo ' zegt Marcel en de man snuift ' je bent eindeloos onschuldig schat ' grijnst de man, ik kijk naar hen ' ik leen der effe goed ' zegt de man ' nee dat is helemaal niet goed ' zegt Marcel ' ik wil niet met jou mee ' zeg ik ' wil je niet met mij mee hm, maar bij mij is het wel echt heel gezellig hoor ' zegt de man en snuift en grijnst en loopt naar me toe ' heb een zwembad thuis in mijn achtertuin heel groot hoor ' zegt de man ' Ziggy trap er niet in meid ' zegt Marcel en ik kijk naar hem ' ga je echt niet mee met Bobo, lekker zwemmen hm ' zegt de man, ik kijk hem aan ' Ziggy zeg nee, weiger het ' zegt Marcel en ik slik ' nee ' zeg ik en de man grijnst en kijkt Marcel snuivend aan ' Marcel een ding gast, KAP MET HAAR TE BEÏNVLOEDEN ' zegt de man ' doe ik niet, ik bescherm haar voor jou ' zegt Marcel en kijkt de man strak aan ' ik doe der niets ' zegt de man ' ik trap er niet meer in Bobo, misschien meisjes wel maar ik niet ' zegt Marcel ' deze chick krijg ik ook nog wel zover ' zegt de man en streelt mijn kaaklijn en kijkt me grijnzend aan ' en als je van mij bent laat ik mijn vriendjes op je los ' zegt de man en grijnst en geeft me een kusje en dan wordt ik los gelaten en verdwijnen ze, Marcel rent meteen naar me toe en trekt me bij zich, ik schuil in zijn trui en tril enorm ' sorry sorry sorry schat ' zegt Marcel, ik draai mijn hoofd naar de andere kant ' ik vindt hem eng ' zeg ik ' dat begrijp ik ' zegt Marcel ' ik wil niet meer alleen zijn hier ' zeg ik ' ik blijf bij je meid beloofd ' zegt Marcel ' ik laat je niet meer alleen, tot dat Bobo zich weer rustig houdt ' vervolgd Marcel ' waarom komt hij steeds? ' vraag ik en Marcel laat me los ' hij zal wel op zoek zijn naar een nieuw meisje ' zegt Marcel ' hij kan toch ergens anders zoeken ' zeg ik en Marcel knikt ' zijn werkterrein is groot Ziggy, dit deel hoort er ook bij en als hij merkt dat er een meisje in zijn buurt is of zich op zijn werkterrein bevind moet hij haar vinden, zijn voorkeur gaat uit naar mooie meisjes en jij bent bloedmooi, hij heeft zijn ogen nu op jou gevestigd en dat is gewoon kut ' zegt Marcel ' dat is eng ' zeg ik trillend ' hij kan je niets doen zolang je bij mij blijft ' zegt Marcel ' maar jij moet heel vaak weg ' zeg ik ' ik heb je beloofd dat ik bij je blijf en dat doe ik ook ' zegt Marcel ' we gaan overal samen heen en ik laat je niet meer alleen thuis ' vervolgd Marcel ' hij kan je niet grijpen zolang ik bij je ben ' zegt Marcel en kijkt me aan ' oké ' zeg ik ' we gaan slapen ' zegt Marcel en we gaan naar boven en naar bed.
JE LEEST
Out of the dark ( gestopt per 12-09-2020 )
Mystery / ThrillerLET OP! DIT BOEK IS GESTOPT PER 12 - 09 - 2020!!!! Ziggy een meisje van 14 jaar wordt op een klaarlichte dag ontvoerd voor de ogen van haar broer door een bende mannen. Ze nemen haar mee naar hun huis en daar begint de ellende. Zal Ziggy het overlev...