Jongin, başını önüne düşürmüş sağ ayağının ayak ucunu izliyordu. Elleri ceplerindeydi. Kesinlikle Chanyeol'le göz göze gelmek istemiyordu. Tek bir takımın değil bütün bir okulun sorumluluğu şimdi omuzlarındaydı ve Jongin onun üstüne yük olmak istemiyordu. Aralarındaki arkadaşlığın seçiminde etkili olacağını biliyordu ama yine de öyle olsun istemiyordu ya da bir bakışının onu etkilemesini. Sonuçta takım için hangisi iyiyse o olmalıydı.
Sehun, sağ elini cebine koymuş, sol ayağının topuğuyla da çim sahayı deliyordu yavaş yavaş. Baekhyun hemen yanında kollarını göğsünde birleştirmiş bir şekilde sessizce seçimleri izliyordu. Bu kısım onun karışmaması gereken bir kısımdı. Sehun bakışlarını sahanın uzak tribünlerinde gezdirirken Junmyeon'a ya da Chanyeol'e bakmaktan kaçınmıştı. Okul takımında olmayı tabii ki isterdi ama bunun adil bir seçimle olması gerekirdi. Dört arayıcı arasından son seçimin hangi ikili arasında yapılacağını bal gibi de biliyordu ve içi diğer adayın ne yaptığını merak edip deli gibi o tarafa bakmak istese de kesinlikle dönüp Jongin'e bakmadan sessizce dikilmeye devam etti.
Chanyeol tek kişilik bir yer olduğu için fazlasıyla gerilmişti. Çünkü diğer kaptanın ne söyleyeceği çok açıktı. Ama o kesinlikle, o sahada, kendi yanında, takımında Jongin'i istiyordu.
Junmyeon kollarını indirip, Chanyeol'e döndü.
"Arayıcı hakkında bir şey düşündün mü?"
"Evet." dedi Chanyeol kendinden emin bir ses tonuyla elini Jongin'e doğru uzatıp onu işaret ederek, "Jongin."
Jongin başını yerden kaldırmadan güldü hafifçe. Gerçekten de aralarındaki arkadaşlık Chanyeol'un seçiminde hiç etkili olmamıştı.. İyi bir arayıcıydı, bunu biliyordu, ancak Chanyeol'un taraflı davrandığını da biliyordu.
"Ne tesadüf, ben de Sehun'u düşünüyordum." dedi Junmyeon da, haklı olarak.
Herkes kendi arayıcısını isteyecekti elbette.
"Sehun'un iyi olduğunu kabul ediyorum ama Jongin as takımda olmalı Junmyeon ve bunu tartışmaya gerek olduğunu düşünmüyorum."
"Son maçta Sehun, Jongin'i yendi ama."
Chanyeol bir anlık Jongin'e bakış atarken, Jongin de başını kaldırmış Junmyeon'a bakıyordu.Sehun da bakışlarını Junmyeon'a döndürürken, keşke öyle söylemeseydi diye düşündü içinden.
"Ne önemi var ki, Jongin geçen yıl bir maç bile kaybetmedi." dedi Hufflepuff'ın kaptanı konuşmaya dahil olarak.
Chanyeol ellerini birbirine vurup işte derken, Junmyeon karşısındakilere döndü.
"Tamam, herkes fikrini söylesin o zaman."
Junmyeon'un bu izniyle, başta kaptanlardan sonra diğer oyunculardan da sırayla sesler yükselmeye başladı.
"Jongin çıkmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Véspero || Chanbaek/Sekai
FanfictionPark Chanyeol, zehirli bir yılandı. Her an kanınıza karışabilirdi. Byun Baekhyun ise pençelerini arkasında saklayan naif bir aslandı. Kim Jongin, yeşil ve grinin uyumuydu. Gözleri donmuş bir orman gibiydi. Oh Sehun ise gün batımı gibi sarıydı. Soğum...