22 - Benim Yolumsa Sana Doğru

5.6K 361 448
                                    

"Solundayım."

Sehun fişek gibi yanından geçip giderken Kim Jongin, süpürgesine eğilmiş göz deviriyordu hemen peşinden atılmadan önce. Bu çocuk neden böyle yapıyordu..

Az ilerde yaptığı pikeyle Snitch'i yakalayıp havaya kaldırdı. Avucunun içinde sıkı sıkıya tutarken süpürgesinde dikleşip gerisindeki Jongin'e baktı sırıtarak.

Chanyeol kale direklerinin oradan Sehun'a doğru bağırırken Jongin Chanyeol'un yanına uçuyordu.

"Aferin sana, aferin!" dedi Chanyeol tutkulu bir şekilde yumruğunu havaya savururken. "Bizi fazla yormadan yakalayacak, ha?"

"Ben bu maçtan sonra olacak okul maçları için endişeliyim." diye takıldı Jongin, Chanyeol'un yanına geldiğinde.

Chanyeol sırıttı ona dönerken.

"Sen hala en iyisisin."

Jongin elbette diyerek dudak kıvırırken  Sehun'un yanlarına uçtuğunu gördüğünde omuzlarını dikleştirdi.

"Gerçekten iyisin, gerçekten. Maç gününü sabırsızlıkla bekliyorum artık."

"Eh, ben de.." dedi Sehun, bu kadar övgü onu biraz mahçup etmişti. Daha iyisi olabilmek için gece gündüz çalışıyordu.

Takımdakiler de birer ikişer yanlarında toplanırlarken Chanyeol ortalarında tuttuğu dosyaya birkaç not karalıyordu.

"Duş alıp kahvaltı için okula dönebiliriz he, ne dersin?"

Chanyeol arkasından uzanıp dosyaya bakan Junmyeon'a kafasını sallarken sabahın erken saatlerinde gelip serin rüzgarda başarılı bir antrenman yaptıkları için memnundu.

"Herkes gayet başarılıydı, teşekkürler."

"Sabahın köründe bu kadar ayık olduğumuz için şanslısın."

Chanyeol, süpürgesine yaslanmış ve göz kapaklarını zar zor açık tutuyormuş gibi görünen Yixing'e sırıtırken Sehun tek ayağının üzerinde yaylanarak Jongin'i izliyordu. Jongin ise Chanyeol'un hemen yanında ona bakmamak için tüm dünyaya direniyordu.

Sabah ışığında ne güzeldi..

"O zaman kahvaltıya!"

Herkes Junmyeon'a teşekkür eden bakışlar atıp soyunma odasına yönelirken Chanyeol arkalarından dikkatli beslenmelerini bağırıyordu.

"Chanyeol'u öldürsem, kaptansız da kazanır mıyız dersiniz?"

Millet Yixing'e gülerken soyunma kabinlerinin kapıları açılıp kapanıyordu.

"Eh, belki kaptansız kazanabilirsiniz ama bir ihtimal bir top tutucuya ihtiyacınız olabilir."

Millet şimdi de Jongin'e hak verirken o, gözlerinin önünde arkası dönük bir şekilde eşofmanının üzerini çıkaran Sehun'a odaklanmamaya çalışıyordu, biraz sonra kendi kabinine girip suyu açtı..

*

Büyük Salonda herkes kendi masasında kahvaltıya oturmuş bir güzel karınlarını doyuruyorlardı. Jongin havada süzülen tabaktan bir tosta daha uzanırken Chanyeol ona döndü.

"Seni biraz dalgın görüyorum."

"Yoo."

"Evham yapma, keyfi yerinde."

Jongin, Yixing'e teşekkür eden bir bakış atarken Chanyeol omuz silkti. Jongin aldığı tostu onun önüne bırakırken kendine yenisini alıyordu.

Véspero || Chanbaek/SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin