2.

293 50 9
                                    

Natasha Repnin była zaledwie dwudziestodwuletnią dziewczyną, która u stóp miała cały świat za sprawą swoich rodziców i ich dziedzictwa. Dokładnie za sprawą dziedzictwa jej ojca, który był potomkiem jednego z książąt Rosyjskich. Jednakże Natasha nie chciała tego, chciała być jak najdalej od całej historii swojego „rodu". Nie czuła tego połączenia z historią i tradycją. Zawsze starała się wypełniać wolę rodziców, ale czuła się przy tym pusta w środku. Nie była sobą, to nie były jej decyzje. Nie była wyniosłą panienką z wyższych sfer i mogła to jedynie poczuć w swoim mieszkaniu, które było strefą wolną od całej rodziny. Kiedy wracała z uczelni, studiowała prawo, tak jak chcieli rodzice, i zamykała drzwi, jej mieszkanie stawało się równocześnie jej azylem i miejscem wolnym od negatywnych myśli i energii.

Natasha miała wszystko, czego człowiek mógł zapragnąć, na piąte urodziny dostała domek dla lalek, w którym praktycznie sama mogła mieszkać, na dziewiąte urodziny dostała konia, na trzynaste najnowszy i najlepszy komputer oraz tiarę wysadzaną diamentami, na szesnaste dostała najlepszy samochód, natomiast na osiemnaste mieszkanie w centrum Kijowa, w jednym z najlepszych apartamentowców. Uciekła z rodzinnej Moskwy, do Kijowa, wykorzystując to, że rodzice nigdy nie odmawiali jej prezentów urodzinowych. Wykorzystała również argument, iż powinna poznać kraj swojej matki, a także to, że w Kijowe mają lepszą uczelnię z kierunkiem prawniczym. Takim sposobem choć trochę była wolna.

Kiedy przyjechała na Ukrainę, była zaledwie dziewiętnastoletnią Rosjanką, która nie wiele wiedziała o prawdziwym życiu. Przez to prawie nie zdała pierwszego roku, ale wtedy z pomocą przyszła jej Alena. Blond włosa piękność, o wyglądzie modelki. Lena była najmilszą i najbardziej pomocną osobą w całym Kijowie. Pomogła Tashy w nauce i niedługo potem dziewczyny były nierozłączne. W końcu każda brunetka potrzebuje swojej blondynki. Różniły się całkowicie. Lena była wesołą, pełną pozytywnej energii osobą, która miała szerokie grono przyjaciół. Była wysoka i niezwykle szczupła, miała krótkie włosy w kolorze blond. Natomiast Natasha była niziutką brunetką z pełniejszymi kształtami, która zawsze miała długie włosy. Stroniła od dużych grup ludzi i często uważana była za wyniosłą i chłodną, przez to, że nie udzielała się towarzysko. Dziewczyny jednak dogadywały się świetnie i zawsze jedna mogła liczyć na drugą.

Wszystko zaczęło się zmieniać rok temu, kiedy Lena poszła na jedną z imprez sama, bez Tashy, która wróciła akurat do Moskwy z powodu przerwy letniej. Poznała tam czarującego chłopaka i po miesiącu była z nim w szczęśliwym związku. Natasha nigdy nie miała okazji go osobiście poznać, przez to, że gdy wróciła do Kijowa, ten wyjechał w trasę koncertową. Gdy z niej wrócił, bezceremonialnie oświadczył Lenie, że już mu się znudziła i chyba czas się rozstać. Dziewczyna zamknęła się w sobie i nie umiała na nowo zaufać nikomu, oprócz swojej rosyjskiej przyjaciółki. Repnin jedynie mogła patrzeć na to, jak z jej pełnej życia przyjaciółki, pozostaje jedynie skorupa dawnej jej. Poprzysięgła sobie wtedy, iż pokaże jeszcze temu dupkowi, co to znaczy mieć złamane serce. Nikt nie zacierał z Natashą Sergiejewną Repnin ani z jej przyjaciółką, nikt. A zwłaszcza nie osoba, która nazywa sama siebie pseudonimem Melovin.

AMBIVALENCE ➸ melovin ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz