Jmenuji se Kise Chotis. Mám dva sourozence a žijeme s mamkou. Otec nás opustil. Nenávidím ho za to co nám udělal. Opustil naší mamku když čekala mou sestřičku. Často měl záchvaty vzteku. Můj bratr kvůli tomu utekl z domu. Dřív schytával rány on. Poté co utekl jsem se od otce nechával mlátit já. Dělal jsem to jen proto, aby neublížil mamce se sestrou. Jednoho dne prostě zmizel a my tak mohly žít poklidný život. Tedy až do jedné chvíle... po otci zůstalo spoustu dluhů, které mamka musela splácet. O nějakou dobu později už to nezvládala a začala brát antidepresiva... Jak to tak bývá její duševní zdraví se trochu zhoršilo a ona později začala brát drogy. Kokain, heroin a bůh ví co ještě. Často na mě křičela a sestra kvůli ní často brečela. Jednoho dne se předávkovala a zemřela. Na pohřbu ,sem po 8 letech uviděl bratra. Prý velkou část pohřbu zaplatil on... Choval se jinak.. jediné co udělal bylo že mě a sestru objal. Sestra se mě ptala kdo to je. On odpověděl za mě a řekl sestřičce že je to jen kamarád z dětství. Zmateně jsem se na něj díval. On po mě potom chtěl abych šel za ním. Řekl ,sem sestřičce ať chvilku počká.. Souhlasila a poslušně čekala. Šli jsme dál od ní a on aniž by cokoliv řekl mě objal. Když se odtáhl podal mi obálku. Otevřel jsem ji a viděl peníze. Bylo to tak 50 tisíc ale spíš víc. Poté mi ještě řekl že by nám to mělo na nějakou dobu vystačit, že ho mrzí to, že mě tam nechal, ale že teď nemůžeme být spolu, že nás jen chce chránit a proto sestře neřekl kdo ve skutečnosti je. Nechápal jsem to. Najednou jsem uslyšel kroky a než jsem stihl jakkoliv zareagovat vyděl sem jen jak nějaký chlápek dotahuje mou sestru do auta. Okamžitě jsem se za ní rozběhl ale bratr mě zastavil. Snažil jsem se mu vyškubnout. V okamžik kdy se mi to konečně povedlo auto odjelo pryč.