Hoofdstuk 2

243 11 4
                                    

Het is zondag ochtend 9.45. Over een kwartier begint de kaartenverkoop. Ik hoop echt dat we kaarten krijgen. Even Fleur bellen zodat we niet zometeen 4 kaarten hebben. "Hey ik zit al helemaal klaar." Zeg ik. "Ja ik ook, nu nog even 10 min wachten." "Ik ben echt super zenuwachtig, stel we komen niet aan kaarten!"

*10.00*
"SNEL KLIK." Zegt Fleur gehaast. "Hoe groot is jouw wachtrij?" "Shit, 1 uur." Zeg ik. "Ik heb een wachtrij van 45 min, shit" "gewoon wachten, misschien lukt het nog."
"Laten we hopen dat het nog lukt." Zeg ik terug. Terwijl ik dit zeg heb ik de hoop eigenlijk al opgegeven. "De wachtrij is nu bij mij een half uur geworden." Zegt Fleur. "Shit het is uitverkocht!" "We gaan niet naar Louis concert." Zeg ik teleurgesteld.
"Dit was het dan..." zegt Fleur.
Ik app mijn moeder. "Mam het is niet gelukt." Terwijl ik dat zeg stromen de tranen over mijn gezicht. Dit is hetgeen wat ik zo graag wilde en het is niet gelukt. Hoezo lukt het nou niet? Zijn er serieus zoveel Nederlandse fans die naar hem toe willen? Ik had verwacht dat het juist wel zo lukken maar niet dus. Ik wil hem gewoon zo graag live zien en het allerliefste hem ontmoeten!

Nog een hoofdstukje vandaag! Zeg in de comments of jullie benieuwd zijn naar de afloop en of het tot nu toe een leuk verhaal is!

Edit: ik lees dit nu en het is super slecht. Please lees door, het wordt zoveel beter!!

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu