Hoofdstuk 28

82 6 6
                                    

*Louis' POV*

"Wat moeten jullie mij vertellen?" Shit. Amber heeft het gehoord. "Kom even zitten," Zeg ik en ze gaat naast me op de bank zitten. "We hebben er even over nagedacht en One Direction komt weer bij elkaar," Zeg ik. Ze kijkt me ongelovig aan. "Was dit zo slecht?" Vraagt ze. Ik knik. "Eigenlijk wel ja. We mochten alleen bij elkaar komen van het management als we beginnen met de Made In The A.M. tour." Zeg ik. "Maar?" Shit. Nu moet ik het zeggen. "We hebben alles geprobeerd, maar het lijkt er op dat je niet mee kan. Dus we zijn 6 maanden van huis weg dan en we kunnen elkaar maar heel weinig zien in die 6 maanden." Zeg ik. Ik zie dat ze schrikt. Ik vind het ook kut. Ik wil niet 6 maanden zonder mijn zusje. We hebben al 15 jaar gemist of zo, dus laat het dan alsjeblieft niet nog een half jaar langer worden.

*Ambers POV*

Shit. Dan moet ik dus 6 maanden zonder de jongens. Shit! "Ik ga echt nog heel erg smeken, maar reken er maar niet op dat je mee mag." Zegt Louis. Fuck. "Wanneer gaan jullie dan op tour?" Vraag ik. "Over 2 weken..." ( A/N I know, het is nog niet aangekondigd aan de fans en dan is het mega snel en alles maar idc het is een fanfiction en daarin kan alles :) )

Het is nu avond en we hebben besloten om met zijn zessen een film te kijken. Ik zit tussen Louis en Niall in, op de bank. "Welke film gaan we kijken?" Vraag ik. Laat. Het. Alsjeblieft. Geen. Horror. Zijn. "Comedy?" Vraagt Harry en iedereen knikt instemmend. Gelukkig. Geen horror. Altijd als ik horror kijk, krijg ik nachtmerries in de nacht, dus ja daar heb ik geen zin in.

"Wie heeft er ook zin in chips?" Vraagt Niall. "IK!!!!!" Gilt Louis enthousiast. "Oké, dan mag jij het halen." Zegt Niall. Dat is slim. Dat ga ik ook voortaan zeggen. "Nee geen zin in. Jij bent eetverslaafd toch? Dan doe je alles voor eten dus jij kan het halen." Zegt Louis tegen Niall. "Oké oké ik ga wel." Zegt Niall en hij staat op. Hij pakt een zak chips en loopt weer terug. Louis probeert wat uit de zak te pakken. "Nee dit is mijn chips! Ik heb het voor mezelf gepakt dus jij mag hier niet van. Pak zelf maar een eigen zak." Zegt Niall. Louis staat zuchtend op. "Wie wilt er nog meer chips?" Vraagt hij en iedereen zegt 'ik'. Hij komt terug met een paar zakken chips en de film staat weer op play.

Tijdens de film zie ik Harry in mijn ooghoeken heel geconcentreerd kijken naar de film. Ik merk dat ik mijn hoofd steeds meer draai en dat mijn ogen de hele tijd naar Harry kijken. Hij is zo knap... WTF AM DENK DIT NIET HET IS EEN VAN DE BESTE VRIENDEN VAN JE BROER DIT KAN NIET WHUT. Oké, eigenlijk kan ik het wel denken. Ik vind mijn broer ook knap. Dit is echt raar om te zeggen, maar toen ik nog niet wist dat ik een broer had, toen vond ik iedereen ook mega knap. Het zou raar zijn dat nu ik weet dat Louis mijn broer is, dat ik hem dan op eens lelijk vind. Toch?

De film is afgelopen en wanneer ik op de klok kijk, zie ik dat het nog maar 11 uur is. De tijd gaat echt langzaam. Niet dat ik dat erg vind ofzo, dan heb ik nog extra lang met de jongens. Ze gaan al bijna weg. Nog maar 2 weken.... En dan moet ik 6 hele maanden zonder hun! Misschien zie ik ze ondertussen nog wel, als ze hier in Londen optreden ofzo, maar dat zijn dan maar een paar dagen. Moet ik hier dan alleen wonen? Misschien kan Fleur voor een half jaar bij mij intrekken. Zij is dan al 18 en ik bijna 18, dus we redden ons echt wel dan. "Am? Hallo? Leef je nog?" Vraagt Niall. Ik was zo diep in gedachten dat ik niet merkte dat er tegen me gepraat werd. "Nee, ik ben dood. Dat zie je toch?" "Oh ja shit. Nu zie ik het. Sorry." Ik moet lachen. "Maar wat is er?" Vraag ik. "Waar dacht je allemaal aan joh?" Vraagt Louis. "Je gezicht maakte 10000 uitdrukkingen ofzo." Zegt hij terwijl hij ze probeert na te doen. Ik moet lachen. Het ziet er echt debiel uit. Hij is echt een kind van 3 soms. Nou ja soms... wel wat vaker dan soms.

Hey, sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer uploadde. Ik zit nu in Vwo 3 en de docenten denken echt dat wij alle tijd van de wereld hebben om het huiswerk voor dat vak te maken ofzo. Oftewel, ik heb het gewoon heel druk met school en daardoor kan ik niet echt veel schrijven. Ik heb dus echt geen idee wanneer het weer wat rustiger wordt en of het wel rustiger wordt. Ik hoop niet dat jullie het heel erg vinden :)

OJA MENSEN TROUWENS THANKS VOOR DE 450 READS! We hebben bijna volgens mij iets van 70 stemmen en 480 reads. Ik wil jullie daar echt heel erg voor bedanken :)

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu