Hoofdstuk 34

81 3 8
                                    

*Ambers POV*

"Good morning," zeg ik wanneer de kamer binnenloop. Niet dat er iemand reageert, want ik had niet door dat er niemand in de kamer zat. Niet heel gek, het is ook nog maar half 10, maar ik kon niet meer slapen. Ik pak wat te eten, oftewel brood, en pak de Nutella. Tenminste, dat hoop ik. De Nutella is op. Great. Ik ga zo wel naar de winkel, en dan haal ik meteen ff wekelijkse boodschappen. Ik pak hagelslag en eet het brood op.

De supermarkt is gelukkig niet ver, hooguit 5 minuten lopen. Wel lekker, om even in de buitenlucht te lopen. Letterlijk walking in the wind haha. Het waait namelijk best wel erg.

*Fleurs POV*

Wanneer ik beneden kom, zit iedereen al beneden, op Amber na. "Waar is Amber?" Vraag ik aan de jongens. "Ik dacht dat ze nog lag te slapen?" Zegt Niall. "Dat is niks voor haar, ze ligt nooit tot half 12 te slapen, maar ik ga wel ff kijken," zeg ik, terwijl ik weer weg loop. Ik ga de trap op, naar Ambers kamer. Ik klop eerst op haar deur en wanneer ik niks hoor, doe ik de deur open. Niemand. Kut. Waar is Amber. Ik ren naar beneden. "Heeft echt niemand Amber gezien? Volgens mij is ze niet in dit huis," zeg ik. Ik zie iedereen nadenken. Precies op dat moment komt Amber binnenlopen. "Hey waar was je?" Vraag ik. "Heb je het briefje niet gelezen?" Vraagt ze en ik kijk haar raar aan. "Briefje? Welk briefje?" Vraag ik en ik zie haar op de tafel kijken. "Oh my god ik ben zo dom. Ik had een briefje willen schrijven dat ik ff boodschappen ging doen, omdat de Nutella op was. Ik ben dat denk ik vergeten te doen," zegt ze en ik moet lachen, net zoals de jongens.

*Ambers POV*

Ik merk na een tijdje dat ik de hele tijd naar Harry zit te staren. Ik ben veel te verlegen om een move te maken, dus ja ik wacht op wat hij gaat doen.

-

Inmiddels is het avond. We zitten met zijn allen een beetje te kloten op Twitter en Insta. "Zullen we een spel spelen? Truth or dare of zo?" Vraagt Zayn na een tijdje. Ik kijk op van mijn telefoon en ik knik. Iedereen stemt in en zo gaan we truth or dare spelen.

"Truth or dare aan Harry," zegt Zayn. "Dare" zegt Harry meteen. Ik zie Zayn nadenken. "Ga naar huisnummer 112 en vraag of hij bij de politie, brandweer of ambulance werkt," grinnikt Zayn en weg is Harry.

Na een tijdje ben ik weer aan de beurt. "Truth or dare aan Amber," hoor ik Liam zeggen. Ik denk na. Dare kan worden dat ik als een gek over straat moet rennen, in de kou, net zoals net. Oke daar heb ik niet weer zin in. Dan maar truth. "Truth" zeg ik en ik zie Liam nadenken. "Vind je iemand leuk?" vraagt hij. Shit. Had ik toch maar dare gedaan. Ik voel dat ik moet blozen. "Ja," zeg ik uiteindelijk. En ja hoor daar begint het gezeur al. Ik hoor iedereen "ahw" en "oeh" zeggen. Top dit. "Wie?" Vraagt Niall en ik denk na. Hoe kom ik hieronder uit. Ik kan echt niet liegen. "Je mag maar 1 ding vragen per ronde dus volgende is," zeg ik en ik grinnik.

"Truth or dare aan Fleur" zegt Niall. "Dare" zegt Fleur vastberaden en ik zie Niall met een grijns kijken. Dit kan nooit veel goeds betekenen voor Fleur. Ik grinnik. "Zoen Harry voor 15 seconden op de mond." Hoor ik Niall zeggen. Fuck. Hoezo zei ik net geen dare bij Niall? Dan had ik misschien ook wel Harry gezoend nu. Oke hersenen, dit hoeft niks te betekenen. Gewoon een stom spelletje. Ik zie Louis met medelijden naar me kijken. Ik kijk hem ook aan met een het-is-maar-een-spelletje blik en hij knikt. Daar gaat hij dan. Ze zoenen. Volgens mij wel meer dan 15 seconden. Na iets van 30 seconden gaan ze terug. "Je hoefde maar 15 seconden hoor," zegt Niall en ik zie Harry en Fleur allebei blozen. Kut. Dit kan niet veel goeds betekenen.

A/N ik weet het, het is een kort hoofdstuk, maar ik wilde ff snel uploaden WANT WE HEBBEN DE 1K READS GEHAALD!!!!!!!!!!!!!!! Super erg bedankt daarvoor! love you guys xx

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu