*Ambers POV*
Vandaag gaan Fleur en ik samen backstage naar Louis' concert. Ik heb er echt mega veel zin in. Robin gaat ook mee, net zoals Niall, Harry, Liam en Zayn. Afgelopen dagen was ik super veel met hun. Ik hou echt zoveel van ze. Gelukkig mogen zij Robin en mag Robin hun. Tenminste, zo lijkt het. Fleur is ook een paar keer thuis geweest, en ze begon zowat te hyperventileren toen ze de jongens zag. Ik snap haar helemaal, we blijven fangirls.
Na een tijdje zie ik dat ik een appje heb.
Robin❤❤: Hey, sorry dat ik het zo op het laatste moment zeg, maar ik moet plotseling op mijn zusje passen vanavond, dus ik kan niet komen. XX
U: Ahww, super jammer. Succes met op je zusje passen x
Oké kut. Wat ik hierboven eerder vandaag zei klopt dus niet. Ik bedoel dus dat ik met Fleur, Niall, Harry, Liam en Zayn naar Louis' concert ga. Zonder Robin dus.
Een half uur voordat het concert begint, komen we aan. Ik zie allemaal fans gillen en wijzen naar ons, maar we moeten doorlopen. Anders komen we te laat en dat wil ik echt niet.
Even later zijn we bij het concert binnengekomen en horen we de eerste tonen van Always You. (I know hij is nog niet uit lol maar ik ben er zo benieuwd naar dat ik het wel in mijn story moest zetten :))
Nadat de laatste noten van If I Could Fly afgelopen waren, was daarmee zijn concert ook afgelopen. Louis zong zijn hele album, samen met nog If I Could Fly en Perfect van One Direction. Iedereen zong luidkeels mee met If I Could Fly en dat was mega mooi om te horen. Hij houdt nog even een praatje om iedereen te bedanken en komt dan onze kant opgelopen. "Dit was mijn laatste concert dan van deze tour..." Hij kijkt zoekend om zich heen. "Waar is Robin?" Vraagt hij dan. "Hij moest onverwachts op zijn zusje passen dus hij kon er niet bij zijn." Zeg ik. Beter heeft hij niet door dat ik het eigenlijk super kut vind.
Na het concert gaan we met zijn allen naar mijn huis. Nou ja mijn huis, mijn adoptieouders huis, als je snapt wat ik bedoel. Ze zeiden dat ik de jongens en Fleur mocht uitnodigen om bij ons te blijven logeren, omdat ze anders zo laat moesten rijden of een hotel moesten boeken. Fleur mocht vannacht niet bij ons slapen, maar de volgende nacht blijven de jongens ook nog bij ons en gaan we met zijn allen in de woonkamer slapen, ook met Fleur erbij. Ik heb er zoveel zin in!
Als ik de volgende ochtend wakker wordt, zie ik dat ik een appje heb van Robin.
Robin❤❤: Hey babe, sorry dat ik er gister niet bij kon zijn. Kan ik het goedmaken door zo langs te komen? :)
U: Het geeft niet, en is goed. Ik ben net wakker dus ik app je wel als je kan komen x
In de gang kom ik Louis tegen. "Hey, Robin komt zo langs." Zeg ik, zodat hij dat ook ff weet. "Oh top, veel plezier little sis." Zegt hij en hij loopt door.
Als ik me heb omgekleed, tanden heb gepoetst en heb ontbeten, app ik Robin dat hij langs kan komen en niet veel later is hij bij mij thuis.
"Wil je wat drinken? We hebben Cola, Fanta, Ice Tea..." Vraag ik aan Robin. "Cola is goed." Zegt hij.
Even later kom ik met de cola en ice tea voor mezelf de kamer in gelopen. "Wat zullen we gaan doen?" Vraag ik. "Netflix?" Vraagt hij. Ik knik. "Wil je er chips bij?" Vraag ik en hij knikt. "Buggles goed?" Vraag ik. "Ja, prima," Zegt hij. Ik doe de chips in 2 bakken, een voor hem en een voor hem. Daarna kom ik naast hem op de bank zitten en hij zet de film aan. We kijken de film 'Kring'. Eigenlijk is het een thriller volgens mij, maar hij is helemaal niet eng. Hij is eerder grappig. Na een tijdje slaat hij zijn arm om me heen en ga ik dicht tegen hem aan liggen.
Hey, ik heb al aardig wat vooruit geschreven, dus voorlopig kan ik nog wel wat plaatsen. Zeg btw ff wat jullie tot nu toe van het verhaal vinden. I love y'all!
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...