Hoofdstuk 33

94 6 1
                                    

*3 maanden later (A/N anders is het zo saai, als ze 6 maanden op tour zijn)

*Ambers POV*

Vandaag gaan we weer de jongens ophalen van het vliegveld. Eindelijk. "FLEUR?! KOM JE?! ANDERS KOMEN WE ZO NOG TE LAAT," roep ik naar boven, in de hoop dat ze het hoort. "JA, IK KOM ERAAN," roept ze terug en ik loop naar de woonkamer. Ik plof op de bank en ik pak mijn telefoon. Ik ga naar Instagram en like wat foto's.

-

"Bij welke aankomsthal komen ze aan?" Vraagt Fleur wanneer we op het vliegveld zijn aangekomen. "Aankomsthal 1," zeg ik en we lopen erheen. Ik ben eigenlijk best wel een beetje zenuwachtig. Ik heb ze al 3 maanden niet meer gezien, en eindelijk zien we elkaar weer.

Na 10 minuten staat er dat ze zijn geland. We kijken vol spanning naar de schuifdeur waar ze uit zouden moeten komen. Na een paar minuten hoor ik allemaal mensen keihard lachen en hoor ik Louis keihard praten, zoals altijd. "Daar zijn ze," zeg ik enthousiast tegen Fleur terwijl ik sta te springen als een klein kind. De deur gaat open ik zie Louis mijn richting op rennen. Ik ren recht in zijn armen dus belanden we in een knuffel. "Ik heb je gemist, bro," zeg ik tegen zijn jas. "Ik jou ook sis," zegt hij en ik lach. Na onze knuffel geef ik de andere jongens ook nog een knuffel. Ook Harry. Shit. Harry. Ik moet het maar morgen ofzo tegen Louis zeggen.

Gelukkig hebben we een auto voor 7 personen. Dan past iedereen erin. Best logisch eigenlijk maar ja. Ik kijk op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, terwijl ik achterin zit, tussen Harry en Zayn. Ik klik mijn telefoon weer uit en ik ben nu al weer vergeten hoe laat het is. Ik kijk nog een keer op mijn telefoon en ik zie dat het 13.49 is.

"Hoe was jullie tour?" Vraag ik weg rij. "Het was mega mega mega leuk, alleen jammer dat jullie er niet bij konden zijn," zegt Liam. Ik knik.

"Wat gaan we eten zo?" Vraagt Fleur wanneer we thuis zijn aangekomen. "Maakt mij niet zoveel uit, ik heb eigenlijk geen zin om nog vet veel moeite te doen," zegt Zayn en ik knik. "We kunnen ook gewoon pizza's halen," zeg ik en iedereen knikt. Ik bel de pizzeria en ik bestel de pizza's die iedereen wilt.

De bel gaat en ik zie Zayn naar de voordeur lopen. Hij komt terug met de pizza's en ik pak de mijne.

-

"Lou? Kan ik je ff spreken?" Vraag ik. Ik ga het vertellen aan hem over Harry. "Ja tuurlijk, wat is er?" Vraagt hij. "Graag ff onder 2 ogen," zeg ik en hij knikt. We lopen naar boven en gaan dan naar mijn kamer.

"Ik denk dat ik iemand leuk vind, maar niet zomaar iemand, iemand van jouw beste vrienden. Ik vind Harry leuk." Zeg ik. Ik durf Louis niet aan te kijken. "Sorry dat ik dit zei, vergeet dit maar," zeg ik en ik kijk Louis nog steeds niet aan. "Nee nee nee, stop. Jij kan er niks aan doen dat jij hem leuk vindt. Je moet er gewoon voor gaan en ik ga je helpen," zegt hij. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond.

Als we terug de kamer in komen is er niks veranderd. De jongens en Fleur zitten nog precies hetzelfde als eerst. Ik moet lachen en ik krijg rare blikken naar me. "Zullen we een film kijken?" Vraag ik en iedereen knikt instemmend.

-

Na de film gaan de jongens naar bed. Niet dat het al super laat is, maar de jongens zijn gewoon moe van de tour en alles. Logisch natuurlijk, want ze zijn ook 6 maanden van huis geweest. Nou ja, niet helemaal 6 maanden, maar van die 6 maanden maar minder dan een weekje thuis.

"Wat gaan wij nog doen?" Vraagt Fleur en ik kijk op van mijn telefoon. "Maakt mij niet zo veel uit, misschien gewoon samen op insta bij verkennen?" Vraag ik en Fleur knikt instemmend. (A/N omg lol dit doe ik zelf zo vaak en dan denk ik zo van nog 1 filmpje maar dan worden dat er toch weer 1000 of zo.) "Ja is goed," zegt ze en ik pak mijn telefoon er weer bij. Ik scrol even door mijn timeline en bij dat kopje met likes en nieuwe volgers enzo en dan ga ik naar verkennen. Fleur en ik laten elkaar grappige filmpjes zien en soms komen er ook video's van de jongens tegen. Na een tijdje voel ik me moe worden en zie ik dat het 12.30 is. We lopen rustig naar boven en gaan slapen.

A/N

THANKS FOR 850 READS! Omg ik dacht echt dat ik 0 reads zou krijgen, of misschien 1 dat ik er dan per ongeluk zelf op klikte of zo. Dus dank jullie wel voor 850 reads! Love y'all x

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu