Hoofdstuk 32

69 2 0
                                    

*Ambers POV*

Wanneer ik de volgende ochtend wakker wordt, pak ik mijn telefoon. Ik kijk op insta en ik zie dat dat filmpje waarop ik val van het lachen vet vaak is gerepost. En dan heb ik nog niet eens naar de tweets erover gekeken. Ik zie dat er zelfs 7 fanaccounts van mij zijn aangemaakt. Ik volg ze en like wat foto's van hun. Ik leg mijn telefoon weer weg en ik stap van mijn matras af. Ik loop naar de wc en ik ga plassen. Nee duh ik ga naar de wc om daar vervolgens eten te kopen. Mijn logica in mijn hoofd is echt te logisch.

Nadat ik naar de wc ben geweest, probeer ik weer verder te slapen. Het lukt niet echt dus ik ga uiteindelijk maar ontbijten. Ik zie dat Niall, Louis en Harry ook al wakker zijn en dus gaan we met zijn vieren ontbijten.


"Zullen we de anderen wakker maken door met pannen en shit te gaan slaan, vlak boven hun hoofd?" Vraagt Louis en ik grinnik. Typische Louis actie. Ik hoor ook Harry grinniken en Niall knikt. We ontbijten later wel en pakken allemaal voorwerpen. Van pan deksels tot toeters. We gaan allemaal boven 1 van hun staan en gaan maken ze dan allemaal tegelijk wakker. Ik sta boven Fleur, Louis boven Liam en Harry en Niall boven Zayn. "3... 2... 1...," zeg ik en dan komt het oorverdovende geluid. Ze schrikken hun wakker en wij komen niet meer bij van het lachen. "ROT OP," schreeuwt Zayn. Ik proest het uit van het lachen. Ik zie dat Niall, Louis en Harry ook hun lach niet meer in kunnen houden en het gaat helemaal fout.

-

"Hoe laat begint het concert eigenlijk vanavond?" Vraag ik terwijl we aan het middageten zijn. "We moeten er om half 3 zijn voor de soundcheck en de meet en greets enzo," zegt Liam. Ik knik. "Oja Amber en Fleur, we hadden nog een vraagje. Aangezien jullie nu ook zo populair zijn, willen jullie mee met de meet en greet om dan ook iedereen te ontmoeten enzo?" Vraagt Zayn en ik kijk Fleur aan. "Jaaa super leuk," zegt Fleur. Ik moet lachen en ik knik ook blij.

-

Ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat het half 6 is. De meet en greet en de soundcheck is al voorbij. De deuren zijn net open gegaan en er komen allemaal meiden binnen die naar het concert van 1D willen. Vanavond gaan ze ook aankondigen dat ze voorlopig hun solocarrière opgeven. Ik ben er heel blij mee, want ik vond het zo kut dat ze niet meer een band waren. Ik glimlach. Ik denk aan alles terug. Aan de hele fandom, aan de tijd dat ik nog niet wist dat Louis mijn broer was, aan zowat alles rondom 1D.

"HALLO?!?!?!?!?!?!" Hoor ik iemand zowat schreeuwen. Ik kijk op en ik zie Fleur voor mijn gezicht wapperen. "Waar was je ooit met je gedachten?" Vraagt ze en ik grinnik. "Ik dacht gewoon terug aan alles. Als Louis niet mijn broer was, hadden we ook hier tussen gestaan," ik glimlach en ik zie Fleur ook glimlachen.

-

De volgende ochtend word ik wakker. Best logisch, laat me. Vandaag gaan Louis, Niall, Harry, Zayn en Liam weer door. Ik ga ze zo erg missen. Nog 2 maanden overleven. N daarna moet ik over Harry vertellen tegen Louis. Shit. Nou ja, dat duurt nog 3 maanden. We zitten al op de helft.

-

Fleur en ik hebben net de jongens uitgezwaaid en we gaan nu weer naar huis. Ik mis ze nu al, maar we blijven gewoon vet veel contact houden. Dit overleef ik vast wel. 

Hey :) sorry dat ik zo lang niet heb geüpload, maar ik heb het heel druk gehad met school en daarna had ik nergens zin meer in. Mijn leven gaat niet echt helemaal soepel nu of zo. Ik heb nu vakantie dus ik ga proberen meer te schrijven. 
Thanks btw voor 800 reads! Love y'all x

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu