Hoofdstuk 36

87 5 8
                                    

*Ambers POV*

"Amber, ik ben het," zegt Louis. "Ga. Weg. Zei. Ik." zeg ik boos. Ik hoor hem zuchten. "Oké dan, maar kom alsjeblieft terug, ik wil je helpen," zegt hij en ik hoor hem weg lopen.

*Louis' POV*

Wanneer ik de kamer weer in loop zie ik iedereen geschrokken kijken. "Wat is er met haar?" Vraagt Zayn bezorgd. "Iets wat ze zelf maar mag vertellen, ik ga dat niet voor haar zeggen," zeg ik. Hij knikt. Ik snap Amber wel, ik vond het ook klote toen ik zag dat een andere jongen met Eleanor flirtte. Gelukkig heb ik nu wel met haar, maar dat had super makkelijk anders kunnen zijn. Oh ja, ik zou Eleanor nog ff appen. Ik pak mijn telefoon en ontgrendel hem. Ik start Whatsapp op en ik ga naar de chat met Eleanor.

U: Hey El❤ kom je binnenkort weer langs? Ik denk ook dat Amber ff iemand nodig kan hebben, wat geen Fleur is. Lang verhaal, legt ze misschien zelf wel uit. Zin om morgen langs te komen? X Lou

Ik zie dat ze online is en dat ze het heeft gelezen. Niet veel later krijg ik een appje terug.

El❤: Hey Lou! Tuurlijk wil ik dat, kan je kijken of ze morgen zin heeft om te gaan winkelen? Geen idee wat er is, maar afleiding werkt altijd. Xx

U: Ja tuurlijk, komt goed xx

Ik doe mijn telefoon weer uit en ik kijk de film mee, die inmiddels weer is aangezet.

Na de film kijk ik hoe laat het is. Half 12. Niet heel gek dat ik me een beetje moe voel worden. "Ik ga zo slapen, nadat ik bij Amber heb gekeken. Slaap lekker jongens en Fleur," zeg ik en ik loop naar boven.

"Amber?" Zeg ik terwijl ik op haar deur klop. "Kom maar binnen," zegt Amber en ik open de deur. "Wil je erover praten?" Vraag ik aan haar en ze maakt een gebaar dat ik wel bij haar mag zitten. "Het is gewoon klote. Ik had zo graag gewild dat ik het was, en ik kan ze niet aan zien samen. Mijn beste vriendin met mijn crush. Het klopt gewoon niet in mijn hoofd. Het hoort niet." Zegt ze en ik knik. "Ik snap het heel goed, je mag er echt wel verdrietig over zijn. Je hoeft je gevoelens niet te verbergen!" Zeg ik en ik zie dat er een traan over haar wang rolt. Ik geef haar een knuffel. "Heb je zin om morgen met Eleanor te winkelen? Ff een ander meisje dan Fleur, ik denk niet dat het heel handig is om nu de hele tijd dan met Fleur te zijn, tenzij je dat zelf wilt natuurlijk," zeg ik en ze knikt. "Ja, je hebt gelijk. Daar heb ik eigenlijk wel zin in, dank je Lou!" Zegt ze en ik glimlach. "Ik geef je wel Eleanors nummer, dan kan je zelf ff met haar appen, misschien is dat wat handiger," zeg ik en ik pak mijn telefoon. Ik app Amber Eleanors nummer en ik doe mijn telefoon weer weg.


"Ik ga slapen, want ik ben best wel moe. Welterusten!" Zeg ik na een tijdje. "Slaap lekker," zegt ze en ik loop de kamer uit.

*Ambers POV*

De volgende ochtend word ik wakker door het zonlicht dat door mijn gordijnen schijnt. Ik kijk op mijn wekker om te kijken hoe laat het is. Ja duh, natuurlijk kijk ik hoe laat het is. Nee eigenlijk niet, ik kijk daar om te kijken of ik nog eten heb thuis. Hoor het sarcasme.

Ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat ik een appje heb van Eleanor. Oh ja, ik zou met haar gaan winkelen vandaag! Super veel zin in! Ik vind Eleanor echt een leuke meid. Ik snap echt niet wat de fandom tegen haar heeft. Vooral Larries mogen haar niet. Guys accepteer dat Elounor real is en Larry niet! Ga daar Eleanor niet voor haten!

Oh ik ben echt slim. Ik heb het appje van Eleanor nog niet geopend:

Eleanor 💕: Hey Amber! Ik heb geen idee wat er aan de hand is, Lou zei alleen dat je wel wat afleiding kon gebruiken! Zin om vandaag te winkelen?

Ahw wat is ze toch een schat.

U: Hey El! Ja, zin in! Hoe laat spreken we af?

Ik heb het nog maar net verstuurd en al snel krijg ik al een appje terug.

Eleanor 💕: Zal ik je om half 2 ophalen?

U: Ja is goed, tot dan!

Ik zie dat het nu half 1 is, dus dat moet ik redden.

-

Ik hoor de bel gaan, en ik kijk op de klok hoe laat het is. Precies half 2. Dit kan Eleanor zijn dan.

"Hey El!" Hoor ik beneden Louis zeggen, dus dat zou Eleanor dan wel zijn. Ik de trap af en ik loop naar ze toe. "Hey, klaar om te gaan?" Vraagt ze en ik knik. "Yes, let's go," zeg ik. Ze geeft Louis nog een zoen, en ik geef Louis nog een knuffel. "DOEI JONGENS EN FLEUR!" Roep ik nog voordat ik met Eleanor mee naar buiten loop.

"Wil je er over praten?" Vraagt Eleanor na een tijdje, terwijl we in de stad zijn. "Nou ja, ik vertel het wel. Kijk ik vind, nou ja inmiddels vond, Harry leuk. Inmiddels heeft hij met mijn beste vriendin, Fleur." Zeg ik. Eleanor loopt naar me toe en geeft me een knuffel. "Dat is zo kut! Je mag verdrietig zijn, natuurlijk, maar blijf niet al te lang verdrietig! Er zijn vast meer leuke jongens in de buurt!" Zegt Eleanor en ik knik. "Je hebt gelijk, dank je," zeg ik en ze glimlacht.

Ik dacht net na, ja wow ik kan nadenken,  maar het verhaal is echt onlogisch soms dus ik ga hem, als hij af is, herschrijven. Zayn gaat mee touren met MITAM tour?! Niks mis mee tho, maar het is zoooooo onrealistisch, ik bedoel, hij heeft niet eens mee gewerkt aan dat album, omdat hij toen al uit 1D was :( Maar ja, dat soort onlogische shit ga ik er dan ff uithalen, dus Zayn komt, denk ik nu, niet voor in het herschreven verhaal. Ik hou deze versie dan wel, maar dan ga ik daarna weer opnieuw beginnen, met H1. 

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu