Morgen ben ik jarig, maar ik heb er nou niet echt heel veel zin in. Mijn gedachten zijn alleen nog maar bij mijn neppe ouders, Louis en mijn echte ouders. Mijn vraag nu is waarom reageert Louis maar niet op mij? Ik wil weten wat hij nu doet. Ik wordt alleen maar meer fan. Ik heb samen met Fleur een fanaccount voor Louis en Niall, die heet @fabunouis.x. Oja shit, daar moet ik ff weer wat op plaatsen. Louis is nu aan de beurt voor een foto. OMG DEZE FOTO IS ECHT CUTE DEZE MOET IK PLAATSEN! Ik app Fleur omdat ik me verveel. Ik weet dat ik moet leren voor toetsen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik heb morgen een Frans SO en een wiskunde PW. Ik snap niks van wiskunde, en frans komt maar niet in mijn hoofd. Wat is vis nou weer in het frans? Volgens mij iets van le poisson. JAA HET KLOPT! Wow echt eerste goed of zo.
Ik wil echt weten waarom Louis maar niet op mijn tweet reageert. Hij heeft mij niet geblokkeerd gelukkig, maar alsnog. Hoezo reageert hij maar niet? Oh wacht eigenlijk is het wel logisch. Hij is op tour nu. Waarschijnlijk leest hij het wel later. Hoop ik tenminste. Ik wil echt contact met mijn familie. Niemand begrijpt hoe ik me nu voel. Veel mensen zeggen wel "ik snap echt hoe je je voelt", maar je kan niet weten hoe dit voelt totdat je het echt meemaakt. Dit is echt heel kut. Niemand waarmee ik erover kan praten. Ik wil naar Louis nu. Ik wil iemand die me een knuffel geeft nu. Niet iemand zoals mijn ouders, maar iemand die echt speciaal is. Iemand zoals Louis, Niall, iemand anders van 1D of een vriendje.
Misschien moet ik toch maar even gaan leren. Shit, dit is echt kut. De vleeswaren in het frans? Geen idee. Het enige waar ik aan denk is aan Niall, omdat vleeswaren eten is. Oh ja ik denk ook aan Louis, maar die is geen seconde uit mijn gedachten. La charcuterie is het antwoord. Oh fijn, dat onthou ik ook echt. En het gerecht? Geen idee.
Ik heb echt geen zin meer om te leren. OMG EINDELIJK LOUIS HEEFT NA 2 MAANDEN OF ZO WEER WAT OP INSTA GEZET! OMG WAT EEN LEKKERE FOTO. Ik wil echt weten of hij vaak aan mij denkt. Of dat hij weet dat ik zijn zusje ben. Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar alsnog. Ik wil naar hem toe. Ik wil nooit meer naar school, veel geld, een leuk leven waar Louis deel van uit maakt. Dan pas hou ik van mijn leven.
Ik moet nog leren voor Frans en wiskunde. Met 1D muziek op de achtergrond is het altijd beter, maar ik krijg het gewoon niet in mijn hoofd. Wiskunde is hartstikke kut en ik snap niks van het antwoordenboek en frans krijg ik niet in mijn hoofd. Had ik maar iemand die me kon helpen...
Inmiddels is het 18.00 en ik ben niet echt veel verder. Frans is gewoon onmogelijk en wiskunde ook. Shit, nou ja ik laat frans toch volgend jaar vallen. Wat maakt het eigenlijk nog uit. Over een half jaar kijkt niemand meer naar mijn cijfers. Het enige wat nu belangrijk is, is mijn familie. Wie zijn er allemaal familie van me eigenlijk? En hoe weet Louis opeens dat hij nog een zusje heeft? En gelooft hij dat ik dat ben? Weer zoveel vragen. Ik wil nu naar hem toe en alles uitleggen. Weet hij eigenlijk alles al? Gewoon echt alles? Zoveel ik ook weet? 10000 vragen die eigenlijk alleen Louis kan beantwoorden. Shit, was hij hier maar.
Gaat Amber ooit Louis ontmoeten? Lees dat in de volgende delen van het boek!
Heb je nog ideeën, vragen of opmerkingen? Zet het in de reacties!
Xx Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...