*Ambers POV*
De film is inmiddels afgelopen en het is 6 uur. We bestellen allemaal een pizza.DING DONG (nog steeds de originele bel)
"Ik doe wel open," zegt Niall en hij loopt naar de deur. Hij komt terug met alle pizza's en het ziet er mega grappig uit. Hij heeft 8 pizzadozen vast en het gaat bijna fout. Wonder boven wonder valt hij niet en krijgt iedereen heelhuids hun pizza. Ik heb een pizza margherita gekozen, net zoals bijna iedereen.
Inmiddels hebben we allemaal de pizza's op en vraag ik wie er nog ijs wilt. "Ik zeg nooit nee tegen ijs, welke smaken heb je?" Zegt Niall. Ik grinnik. Vreetzak. "Ey dat hoorde ik!" Zegt Niall nep boos. Oh kut dat zei ik hardop. "Maar welke smaken heb je?" Vraagt Niall nog een keer. "Ff kijken, volgens mij caramel, chocola en aardbei." Ik pak de bakken uit de vriezer en Niall helpt me door schaaltjes en lepels te pakken. Oja, en een vork voor Liam, als hij ijs zou willen.
Ik kijk op de klok en ik zie dat het 4 over 7 is. "Wat gaan we nu doen?" vraagt Zayn. "Zullen we alvast de bedden klaarmaken? Dan kunnen we alvast gaan liggen of zitten." Stelt Harry voor. "Ja is goed, wie helpt mij om matrassen van boven te halen?" Vraag ik en Louis en Fleur staan meteen op. "Zoeken jullie maar alvast wat leuke films op Netflix op voor vanavond." Zeg ik tegen de andere jongens en ik geef de afstandsbediening aan Niall.
We hebben inmiddels genoeg matrassen op de overloop gegooid, alleen moeten we ze nog van de trap af krijgen. "En hoe krijgen we dit nu naar beneden, zonder dat het teveel moeite kost?" Vraagt Fleur. "Laten we ze stapelen en dan erop gaan zitten en zo naar beneden glijden." Zegt Louis. Ik begin te lachen. Dat kan nooit goed gaan.
Fleur gaat als eerste en zonder dat het fout gaat is ze beneden. Oh kut nu moet ik. Gelukkig gaat het helemaal goed. Als laatste is Louis en ook hij komt er zonder kleerscheuren af. Vet bijzonder dit.
Na een tijdje zie ik dat Niall een knikje naar Louis geeft. (A/N hoe zeg je dat in een logische zin? je snapt wel wat ik bedoel hoop ik :) ) "Amber?" Vraagt Louis. "Ja wat is er?" Vraag ik. Alle ogen zijn op mij gericht maar ik heb dus echt geen idee waarom. "We hebben overlegd met je ouders, nou ja, je adoptieouders, en je mag bij ons in huis gaan wonen als je het leuk vind." Ik vlieg Louis om de hals. "Ja tuurlijk wil ik dat!" Het is net alsof hij me net ten huwelijk heeft gevraagd ofzo. "YESSSS" Schreeuwen de jongens blij. "Wanneer trek ik bij jullie in?" Vraag ik dan. "Over een paar weken ofzo? Dan kan je nog alles even inpakken enzo en dan kom je naar ons toe!" Zegt Louis. Ik ben zo blij!
Het is nu half 4 's nachts en we kijken nog steeds films. Ik ben morgen echt helemaal kapot, wed ik. Nou ja maakt niet uit, ik heb een leuke nacht gehad dan.
De volgende ochtend wordt ik wakker omdat ik allemaal gelach hoor. Iedereen houdt een kussengevecht met elkaar, behalve Zayn en ik, omdat Zayn nog slaapt en ik pas net wakker ben. Ik pak mijn kussen en ik zie dat Fleur op Louis' rug is gaan zitten. Ik ga naar Niall toe en ga op zijn rug zitten, omdat hij de enige is die ook staat. Dan zie ik dat Liam op Harry's rug gaat zitten. Fleur en ik hebben oogcontact en ik zie dat Fleur naar team Lirry wijst en we stormen op hun af. Ik snap niet dat Zayn hier doorheen kan slapen.
Na het kussengevecht is het half 1 en gaan we brunchen. Zayn is ook wakker nu. Hij werd tijdens het kussengevecht wakker door ons gelach.
Ik pak verschillende broodjes en zet het op de tafel neer. Ook pak ik nog wat drinken en beleg. Niall en Louis komen me helpen en de rest zit een beetje te kloten.
Na het eten gaan we nog wat films kijken. (poeh wat kijken ze veel films) Natuurlijk met mega veel eten. Het eten was bij de eerste film alweer op, wat eigenlijk niet heel gek is aangezien Niall er ook is.
Inmiddels is het half 6 en gaat iedereen naar huis. Ik krijg van iedereen een dikke knuffel en ze bedanken me. Mijn adoptieouders zouden om half 7 thuis zijn, ze gingen slapen bij mijn opa en oma want die hadden ze al heel lang niet meer gezien.
*Fleurs POV*
Ik geef iedereen nog een knuffel en bedankt Amber. Dan fiets ik weer naar huis. Het was zo gezellig! Ik ben wel echt mega moe. Ik ga vanavond wel gewoon weer super vroeg slapen.Na een tijdje sta ik stil voor een stoplicht. Ik geloof dan mijn ogen niet....
Hey, ik vraag jullie nu om te stemmen op Harry! We staan in de finale en ja het zou zonde zijn als we op dit punt verliezen. We hebben iedere stem nodig, dus stem alsjeblieft op Harry! https://www.billboard.com/fan-army-bracket/
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...